دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ | آموزش سویشال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ | آموزش سویشال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

شیشه پارتیشن اداری

در تمامی مکان‌های اداری و حتی خانه‌ها زیبایی و فضای آرامش‌بخش از اولویت‌های اصلی به شمار می‌آید. شیشه پارتیشن یک دیوار شیشه‌ای می‌باشد که با نصب آن می‌توان زیبایی محل کار خود را دوچندان کرد. شیشه پارتیشن‌ها در انواع مختلف شیشه مات و شیشه شفاف تولید و عرضه می‌گردند که می‌توان بر حسب نیاز از هر کدام استفاده کرد. عموما شیشه پارتیشن‌ها عایق حرارتی و صوتی مناسبی هستند و از هدر رفت انرژی جلوگیری می‌کنند. امروزه شیشه‌های پارتیشن از نوع شیشه سیکوریت و امن تولید می‌شوند. شیشه‌های سیکوریت دوام و مقاومت بسیار بالاتری نسبت به شیشه‌های معمولی دارند در نتیجه در برابر ضربات ناگهانی به سادگی شکسته و خُرد نمی‌شوند. نوع دیگر شیشه‌ پارتیشن‌ها به صورت ضد گلوله و با استفاده از شیشه لمینت تولید می‌شوند. از این شیشه‌ها معمولا در پارتیشن‌بندی دفاتر و اداراتی مانند بانک‌ها و صرافی‌ها استفاده می‌شود. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

شیشه پارتیشن

انواع پارتیشن شیشه ای:

.پارتیشن شیشه ای آلومینیوم استیل:

این نوع پارتیشن اداری شیشه ای ، دارای فریم از جنس آلومینیوم متراکم بوده ومتریال پوششی آن نیز از شیشه های دو جداره و یا تک جداره میباشد.

.پارتیشن شیشه ای فریم لس:

جنس پروفیل ها از آلومینیوم است که استحکام کافی برای نگه داشتن شیشه سکوریت را داراست و مقاومت بالایی در مقابل خوردگی دارد.

.پارتیشن شیشه ای و استیل- پارتیشن شیشه و استیل:

پارتیشن شیشه ای و استیل رابطه خوبی در ساختار پارتیشن های شیشه ای دارند. استفاده از استیل به عنوان فریم پارتیشن شیشه ای، زیبایی خاصی به مجموعه ای که پارتیشن شیشه ای شده است می دهد. پارتیشن های شیشه و استیل با توجه به زیبایی که ایجاد می کنند طرفداران زیادی دارند.پیشنهاد ما به شما این است که از ترکیب پارتیشین شیشه ای و استیل در طراحی فضای خود استفاده کنید. پارتیشن های شیشه و استیل علاوه بر زیبایی که به محیط می دهد. مدت زمان عمر مفید استفاده از پارتیشن شیشه ای استیل را افزایش می دهد.

.پارتیشن شیشه ای رنگی:

پارتیشن شیشه ای رنگی را می توان  به صورت شیشه های رنگ دار هماهنگ با رنگ محیط اطراف اداره و شرکت انتخاب و نصب نمود. می توان رنگ شیشه پارتیشن ها را در ترکیب بندی های متنوع انتخاب کرد تا  محیط کاری دارای تنوع و جذابیت فراوان گردد و هم راستا با آن  موجب  افزایش روحیه کاری و بازده کار کارکنان را به دنبال داشته باشد.

.پارتیشن شیشه ای متحرک:

از پارتیشن شیشه ای متحرک می توان برای ساخت فضاهای موقتی که دارای پویایی و جذابیت فضایی می باشد استفاده نمود. پارتیشن شیشه ای متحرک را می توان به راحتی و بوسیله تنظیماتی که روی ان انجام می شود به مکان های دیگر حرکت داد. پارتیشن شیشه ای متحرک تشکیل شده از پنل های شیشه ای می باشد که توسط بست هایی به کف پنل چفت می شوند آخرین پنل می تواند آزادانه روی پاشنه در بچرخد.
پارتیشن شیشه ای متحرک علاوه بر امکان حرکت و جابه جایی که دارد در جدا سازی فضایی بسیار کاربرد دارد می توان از شیشه های طرح دار سند بلاست شده و یا شیشه های رنگی دکوراتیو برای افزایش زیبایی پارتیشن ها نیز استفاده نمود.

 .پارتیشن دو جداره شیشه ای:

استفاده از پارتیشن شیشه ای دوجداره در محل های با سر و صدای بالا پیشنهاد می شود. پارتیشن دوجداره شیشه ای علاوه بر عایق بودن صدا از شفافیت بالایی برخوردار است و از انتقال دما و حرارت نیز جلوگیری می کند. در پارتیشن شیشه ای دوجداره از دو لایه شیشه سکوریت 10 میل که عایق بسیار قوی صدا می باشد استفاده می گردد.

قیمت پارتیشن شیشه ای دو جداره:

پارتیشن شیشه ای دو جداره به دلیل خاصیت آگوستیک و عایق بودن، طرفداران بسیاری برای اجرای پاتیشن در ادارات دارد. قیمت پارتیشن شیشه ای دو جداره بر اساس شیشه مورد استفاده و ضخامت آن و همچنین ابعاد و اندازه شیشه های دو جداره در نصب، تعیین می شود. در قیمت پارتیشن شیشه ای دو جداره یراق آلات و قطعات مورد استفاده نیز تاثیر گذار می باشد.

پارتیشن شیشه ای تک جداره :

پارتیشن شیشه ای تک جداره  از شیشه سکوریت با ضخامت ده تا هشت میل ساخته می شود. در انواع مختلفی موجود می باشد که می توان در مدل های فریم دار و یا فریم لس یا طرح چوب اجرا نمود. پارتیشن شیشه ای تک جداره را می توان با شیشه سکوریت طرح دار سند بلاست شده یا طرح چاپ شده اجرا کرد. که به طور کلی موجب زیبا تر شدن محیط می گرددو به دلیل تقسیم بندی و فضا سازی مورد استفاده در فضا های اداری می گردد. می توان در صورت تمایل به استفاده کردن از شیشه های ساده در یک طرف شیشه پرده کرکره ای نصب نمود. پارتیشن شیشه ای تک جداری تمامی ویژگی ها و نقطه قوت های پارتیشن را دارا می باشد و در فضا هایی کوچک به دلیل پهنای کمتر شیشه ها نسبت به پارتیشن دو جداره مورد استفاده قرارمی گیرد

فریم پارتیشن شیشه ای:

تنوع فریم پارتیشن بسیار بالا بوده و بنا به سلیقه مشتری و محل اجرا قابل تغییر بوده

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای:
افزایش بهره وری کارمندان با استفاده از پارتیشن شیشه ای:

اجرای پارتیشن های شیشه ای باعث افزایش بهره وری کارکنان می شود. آگاهی از این مطلب که آن ها تحت کنترل و نظارت دائمی هستند، باعث می شود تا بر کار خود تمرکز بیشتری داشته باشند و سخت کوشی بیشتری از خود نشان دهند. علاوه بر اینکه پارتیشن شیشه ای باعث کاهش تنبلی در محیط کار می شود، مسئولیت پذیری و جوابگویی آنان را نیز تقویت می کند؛ که هر دوی این موارد باعث افزایش بهره وری کار می گردد.

انعطاف پذیری پارتیشن شیشه ای:

پارتیشن های شیشه ای را می توان جابه جا کرده و در محل های دیگری نصب نمود. این در حالی است که تغییر نقشه یک اتاق با استفاده از دیوارهای سنتی پرزحمت و بسیار هزینه بر است. مهم ترین دستاورد مالی پارتیشن های شیشه ای، ناشی از انعطاف پذیری بالای آن ها است. با کمک یک طراح و نصاب ماهر، نیازی به ثابت بودن پارتیشن های شیشه ای نمی باشد.

نگهداری پارتیشن شیشه ای:

پارتیشن های شیشه ای را به راحتی می توان تمیز کرد. برای این کار فقط به یک شیشه شور و یک دستمال (ترجیحا دستمال میکروفایبر) نیاز است.
روشنایی:
یکی از مشکلات بسیاری از محیط های کاری نبود نور طبیعی است که این مسئله به مرور زمان باعث ایجاد تاثیرات روانی منفی بر کارکنان می شود. نور طبیعی باعث بهبود سلامت روح و روان کارکنان شده و در نتیجه کارایی و بهره وری آنان را افزایش می دهد. نصب پارتیشن های شیشه ای یکی از بهترین روش ها برای ورود نور طبیعی به محیط کار است.

حریم خصوصی در پارتیشن شیشه ای:

برخلاف تصور عمومی، نصب پارتیشن های شیشه ای، لزوماحریم خصوصی را از بین نمی برد. بسیاری از مدیران در مورد نصب دیوار شیشه ای مردد هستند چراکه نمی خواهند حریم خصوصی کارکنان را برهم بزنند.
برای حفظ حریم خصوصی می توان از شیشه های مات استفاده کرد. در این حالت در عین داشتن نور طبیعی، حریم کارکنان نیز حفظ می گردد.

ظاهر پارتیشن شیشه ای:

با افزایش رقابت جهانی، جذب مشتریان جدید سخت تر شده است. از این رو شکیل بودن یک شرکت برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان جدید بسیار مهم است.از طرفی پارتیشن شیشه ای بدون شک ظاهری بسیار حرفه ای به دفتر کار می بخشد که این ظاهر حرفه ای بر مشتریان بالقوه نیز تاثیر گذار خواهد بود. مهم نیست که چقدر ظاهر شرکت شما قدیمی یا بی نظم و بهم ریخته به نظر می آید، پارتیشن های شیشه ای قطعا ظاهر این شرکت را مدرن خواهد کرد. این مسئله باعث تقویت روحیه کارکنان و بهره وری آنان نیز می شود.
امروزه، انواع مختلف پرداخت ها (مانند شیشه مات، شیشه های رنگی و ...)  وجود دارند که باعث می شوند تا ظاهر دفتر کار شما منحصر به فرد گردد.

عایق صوتی بودن پارتیشن های شیشه ای:

پارتیشن هایی که از شیشه های با کیفیت به خصوص شیشه های دوجداره ساخته می شوند در مقابل سر و صدا نیز مقاوم می باشند. شیشه های دو جداره نسبت به دیوارهای ثابت در برابر سر و صدا عملکرد بهتری نیز دارند. در نتیجه باعث کاهش حواس پرتی کارکنان می شوند و در نهایت بهره وری آنان افزایش می یابد.

طول عمر پراتیشن های شیشه ای:

جدای از متنوع بودن پارتیشن ها، ضخامت شیشۀ پارتیشن های شیشه ای باید استاندارد و در برابر ساییدگی و شکستن مقاوم باشد. به این ترتیب، با مراقبت و نگهداری درست، می توان سالها از پارتیشن های شیشه ای استفاده کرد.

نصب، جابجایی و هزینه راه اندازی بسیار مقرون به صرفه از دیگر مزایای پارتیشن های شیشه ای محسوب میشوند.

شیشه پارتیشن

شرکت آنلاین دُر با مدیریت آقای مهندس باب‌الحوائجی سابقه طولانی و درخشانی در زمینه نصب انواع پارتیشن شیشه‌ای اداری دارد. مجموعه آنلاین دُر مجــری انواع پروژه های پارتیــشن ‌بندی شیــشه ‌ای فریم‌دار و فریم لس با طرح های مختلف است که مطابق با استاندارد های روز دنیا و مناسب دفتر اداری و محل کار شما اجرا می‌شود. کلیه مراحل بازدید، اندازه گیری و مشاوره جهت انتخاب مدل های مختلف پارتیشن به صورت کاملا رایگان می‌باشد. علاوه بر آن این مجموعه در طول مراحل طراحی، نصب و اجرا در کنار شماست و طبق قرار داد منعقده فی‌مابین، پروژه را با کیفیت بالا و رضایت مندی مشتری، به شما تحویل می‌نماید.
نیروی انسانی متخصص و آموزش دیده و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر از جمله نکات مثبت ماست.

جهت مشاوره تخصصی هم اکنون با ما تماس بگیرید.
09123030907  مهندس باب الحوائجی
09013839372

بروزرسانی الگوریتم جدید گوگل سال 2020

در سری وبلاگ های موجود تصمیم دارم مطالب مهم سایت ویکی پدیا را برای کسانی که دنبال کننده وبلاگ های من هستند منتشر کنم شاید از خود بپرسید چرا مزایای این مقالات چی هست یکی از مزایای این مقالات این است که به زبان فارسی روان تبدیل شده و به راحتی قابل خواندن می باشد یکی دیگر از مزایای این مقالات فونت و ترتیب کلمات است از اینکه وبلاگ مارا را دنبال می کنید از شما تشکر می کنیم و آرزو داریم بتوانیم مقالات خوبی را برای شما فراهم کنیم

لطفا توجه داشته باشید این مطلب دارای منبع است و در انتهای مقاله می توانید منبع به همراه لینک را مشاهده کنید

لازم بذکر است این مقاله در چند سایت و وبلاگ مجموعه سئوتن منتشر شده است و در صورت نیاز به بازنشر آن درج لینک منبع از الزامات کپی رایت می باشد

همانطور که از خبرها مشخص است همه متوجه ارائه یک بروزرسانی جدید توسط گوگل شده ایم

حدود 8 الی 9 ماه پیش شاهد یک بروزرسانی در همین راستا بودیم که شاهد افت سایت های تفریحی مجلات اینترنتی و برخی از سایت های موزیک و فیلم بودیم،این بروزرسانی هم نکات قابل توجهی برای سایت هایی دارد که برروی کلمات زیاد و پراکنده کار می کنند.در بروزرسانی مارس 2019 (اسفند 97) تغییرات کلی متوجه چند ابزار گوگل همچون(وبمسترتولز،گوگل ادوردز،ارتقائ سطح امنیت مرورگر کروم،گوگل ترندز) شد که این تغییرات به حذف برخی از امکانات و یا اضافه شدن برخی دیگر از امکانات لازم محدود گردید در بروزرسانی مارس 2019 شاهد توضیحاتی از سمت گوگل و سایت های خبرگزاری بودیم که گوگل توجه بیشتری به سایت ها خواهد کرد و سایت های خود را از نظر سرعت،محتوا،mobile friendly بهبود ببخشید و در ابزارهایی هم که در بالا به آن ها اشاره کردیم تغییراتی اعمال شد که تکمیل کننده این تغییرات،بروزرسانی های بعدی گوگل یعنی خرداد 98 و مرداد 98 و... بود حال این بروزرسانی چه ارتباطی با بروزرسانی های گذشته گوگل خواهد داشت را در این مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت پس در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

همانطور که طبق سالهای اخیر شاهد آن هستیم گوگل در ابتدای سال میلادی تغییراتی اساسی را در ابزارها،الگوریتم های خود اعمال می کند که حکم پایه اصلی بروزرسانی های بعدی خود در سال جاریست را دارا می باشد این بروزرسانی هم با همان سنت گذشته گوگل ارائه گردیده و ابزارهای زیادی را دستخوش تغییرات خود کرده است اولین مورد تغییر یافته توسط گوگل همان  Google Discover است و دیگر ابزارهای گوگل همچون وبمسترتولز و گوگل ادوردز است و در گوگل وبمستر تولز هم شاهد اضافه شدن قسمت حرفه ایی بررسی سرعت لود و بررسی خطاهای داخلی سایت هستیم

بروزرسانی هسته الگوریتم گوگل در سال 2020

همانطور که گفته شد یک بروزرسانی هم توسط گوگل برای الگوریتم خود ارائه گردیده این بروزرسانی طبق اخباری که در فضای اینترنت وجود دارد در مورد محتوای سایت هاست و سایت هایی را تحت تاثیر خود قرار می دهد که از محتوای زیاد و کم مغزی برخورددار هستند

توجه داشته باشید در 1 سال اخیر دیگر تولید محتوا و تعداد کلمات در محتوا از نظر گوگل اهمیتی ندارد محتوایی امتیاز خواهد گرفت که مخاطب از آن استقبال کند و حتی اگر هم 500 کارکتر هست تا آخر آن یا نصف آن محتوا را بخواند و سپس خدمات شما را دریافت کند

در این قسمت به بررسی متنی منتشر شده از طرف گوگل می پردازیم

(One way to think of how a core update operates is to imagine you made a list of the top 100 movies in 2015. A few years later in 2019, you refresh the list. It’s going to naturally change. Some new and wonderful movies that never existed before will now be candidates for inclusion. You might also reassess some films and realize they deserved a higher place on the list than they had before.The list will change, and films previously higher on the list that move down aren’t bad. There are simply more deserving films that are coming before them.)

در متن فوق به محتوایی اشاره شده که به عنوان مثال در زمینه فیلم فعالیت می کند در این متن به صراحت گفته شده اگر شما آرشیوی از فیلم های پرطرفدار 2015 دارید آنرا باید به سال 2019 به روز کنید تا شاید مخاطب بیشتری به شما و محتوای شما توجه کند و فیلم های جدیدی وجود دارند که برای مخاطب شما جذاب تر شده است شما هم سعی کنید با خواسته جدید مخاطب خود پیش بروید و محتوای قدیمی خود را به شکل جدید ویرایش کنید تا مخاطب شما محتوای بروزی را مطالعه کند

ارتباط بروزرسانی الگوریتم جدید با بروزرسانی الگوریتم گذشته گوگل چیست؟؟

همانطور که در بروزرسانی های گذشته گوگل متوجه شدیم محتوا و تمرکز برروی تولید محتوای با کیفیت و در خور جست و جوی مخاطب از اهمیت بیشتری برخورددار است،حال اگر طبق گذشته محتوای با کیفیتی تولید کرده اید همان مسیر را پیش بگیرید و اگر هم بعد از هر بروزرسانی تلاش کردید که تغییرات جدید اعمال کنید و ادامه آن را رها می کنید اکنون این کار را نکنید چون گوگل متوجه آن خواهد شد

A starting point is to revisit the advice we’ve offered in the past on how to self-assess if you believe you’re offering quality content. We’ve updated that advice with a fresh set of questions to ask yourself about your content:

در متن بالا به اینکه چه محتوایی تولید کنیم که مخاطب بیشتر به آن اهمیت دهد اشاره شده است در ادامه گوگل چند توصیه را برای شما دارد که بتوانید محتوایی خوب و با کیفیت را تولید کنید:

آیا محتوا،اطلاعات اصلی ، گزارشی کامل از موضوع ، تحقیق یا تحلیل را ارائه می دهد؟

آیا محتوا،توضیحی اساسی ، کامل یا جامع از موضوع را ارائه می دهد؟

آیا محتوا،تحلیل کلی یا اطلاعات جالبی را ارائه می دهد که غیرقابل توصیف است؟

اگر محتوا به منابع دیگر توجه دارد ، آیا از کپی کردن یا بازنویسی این منابع جلوگیری می کنید و به جای آن ارزش و اصالت اضافی قابل توجهی ارائه می دهد؟

آیا عنوان صفحه خلاصه توصیفی و مفید از مطالب را ارائه می دهد؟

آیا عنوان صفحه مانع از اغراق در محتوا می شود؟

آیا این محتوایی که تولید می کنید را خود شما در جایی ببینید حاضر به انتشار آن هستید؟

آیا انتظار دارید که این محتوا توسط یک مجله چاپی ، دائره المعارف یا کتاب چاپ شود؟

آیا محتوا اطلاعات را به روشی ارائه می دهد که باعث شود مخاطب به آن اعتماد کند ،قبیل منابع ،شواهدی از تخصص دیگران،توضیحی  در مورد نویسنده یا سایتی که آن را منتشر می کند، یا لینک هایی در این محتوا به صفحه نویسنده و سایت معتبر وجود دارد؟(لینک های خارجی در محتوا)

آیا محتوای ایجاد شده را قبول دارید و سایت شما در مورد موضوع آن در گذشته بحث کرده است(برچسب های مرتبط)

آیا این محتوا توسط یک متخصص یا علاقه مندان نوشته شده است که موضوع را به خوبی می شناسد و برای مخاطب می تواند توضیح تخخصی لینک دار ایجاد کند؟

آیا محتوای ایجاد شده را باور دارید و با صداقت کامل ایجاد می شود؟

آیا محتوا عاری از موضوعات سبک و غلط های املایی است؟

آیا محتوا از ادبیات خوبی برخورددار است ، یا به نظر می رسد شلخته و یا عجولانه تولید شده است؟

آیا محتوا توسط تعداد زیادی از سازندگان تولید شده است و یا برون سپاری شده است ، یا در شبکه وسیعی از سایت ها پخش شده است یا به گونه ایی است که کسی به موضوع آن اهمیت نداده ❓آیا دوستان شما و سایت های دیگر هم این موضوع را بررسی کرده اند؟

آیا محتوا تبلیغات بیش از حد دارد که از محتوای اصلی منحرف می شودپ؟

آیا محتوا برروی تلفن همراه هم از اندازه فونتی خوبی بهره می برد یا کاربر را ملزم به تغییر سایز میکند؟

آیا محتوا در مقایسه با سایر صفحات در نتایج جستجو ارزش قابل توجهی دارد؟

آیا این محتوا در خدمت منافع واقعی بازدید کنندگان سایت است یا به نظر می رسد فقط توسط شخصی که قصد دارد حدس بزند چه چیزی در موتورهای جست و جو رتبه خوبی دارد تولید شده است؟

حال به برخی از تغییرات و توصیه های لازم در مورد این بروزرسانی پرداختیم در پست های بعدی هم اخباری جدید و توصیه های دیگر را ارائه می نماییم

لازم بذکر است مقاله فوق در چند سایت و بلاگ مجموعه سئوتن منتشر شده است و در صورت نیاز به بازنشر آن درج لینک منبع از الزامات کپی رایت می باشد

منبع: سئوتن

شرکت حقوقی

در عرصه کسب و کارهای کنونی شاهد پیشرفت بعضی از آن ها هستیم که از یک مجموعه کوچک تبدیل به یک شرکت و یا یک برند معرف می شوند خب شاید برای شماهم پیش آمده باشد فکر تاسیس یک شرکت و یا راه اندازی یک کسب و کار افتاده باشید و حتما از خود سوال کرده ایید اگر اسمی و یا ایده ایی برای آن در نظر بگیرید چگونه می توان از آن حفاظت کرد و از تکثیر آن جلوگیری نمایید لازم است بدانید هرخدمتی را که ارائه می نمایید و یا خدماتی را برای عرضه موجود دارید اعتبار شما برند و شرکت شماست برای حفاظت از سواستفاده های احتمالی کارهایی لازم است انجام دهید که در ادامه این مقاله در مورد آن ها با شما صحبت خواهیم کرد پس در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

تعریف برند

برند یک نام، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخص‌کنندهٔ خدمات یا فروشندهٔ محصولی خاص باشد که به وسیلهٔ آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می‌گردد. عنوان قانونی برای برند، نشان تجاری است.

برند مجموعه گره‌های ذهنی یا تداعیات کارکردی، احساسی، عقلی و مزیت‌هایی است که ذهن بازار هدف را اشغال نموده‌است. تداعی معانی پیوند دادن تصاویر و نشانه‌ها با برند یا مزایا و فواید یک برند است. این مزایا یا فواید برند است که مبنای تصمیم‌گیری برای خرید آن واقع خواهد شد.برند همان چیزی است که مخاطب با دیدن، شنیدن، حس کردن یا هرگونه ارتباطی با آن به صورت مفهومی، دیداری یا لفظی صفات و ویژگی‌های خود را در ذهن و قلب مخاطب تداعی می‌کند.

برند شامل همه احساسات، ویژگی‌ها و مفاهیمی است که به یک نام گره خورده‌است؛ برند، برداشت مردم وافراد از یک نام است.

در فارسی واژهٔ مارک یا برند معمولاً برای اشاره به محصول یا خدمتی به‌کار می‌رود که ارزش اعتباری و اجتماعی بالایی داشته باشد.به بیان دیگر «برند» دارای ماهیت اجتماعی است و برندهای قدرت‌مند آن‌هایی هستند که افراد نسبت به آن‌ها حس مالکیت دارند و برای مثال می‌گویند: «این مارک، اسم مارک دلخواه من است».نمانام‌های برتر می‌توانند هیجان و عواطف مصرف‌کنندگان خود را برانگیزند و مشتریان نیز به این نام‌ها اعتماد داشته و از آن‌ها انتظار خلق ایده‌های برتر و نوآوری در محصولاتشان را دارند.در این راستا موضوع وفاداری به برند از مهم‌ترین موضوعات مورد توجه شرکت‌ها می‌باشد و شرکت‌ها همواره به دنبال راه‌هایی برای کسب و جلب وفاداری مشتریان می‌باشند. یکی از مهم‌ترین معیارهای وفاداری به برند، عامل یادآوری و بازآوری برند با گروه کالایی خاص می‌باشد که زمینه را برای خریدهای مجدد مشتریان فراهم می‌آورد.

ثبت برند

پس از تصمیم گیری شما برای تشکیل یک شرکت و تولید یک محصول یا ارائه خدماتی خاص نیازمند آن هستید که شرکت یا مجموعه ایی ابتدا برند شما را ثبت کند فرایند ثبت برند برای جلوگیری از سواستفاده های احتمالی برخی از رقبا و کلاهبرداران نیاز است در این فرایند ابتدا نام برند و نماد(لوگو) شرکت و مجموعه شما به صورت رسمی ثبت خواهد شد

عمل فرایند ثبت برند و کارهایی از این قبیل را به صورت شخصی هم قابل انجام است ولی به دلیل عدم شناخت مسیر کوتاه و به صرفه اقتصادی بهتر است به دست افراد معتبر سپرده شود و دارای صرفه ای اقتصادی است که با هزینه ایی بیشتر این فرآیند تکمیل و تحویل شما شود پس از فرآیند ثبت برند شما می توانید با خیالی آسوده برند خود را تبلیغ کنید و زمانی هم که اعتبار برند شما بیشتر از روز اول شد برای آن اعتبار بیشتری را کسب کنید پس از ثبت برند میرویم به سراغ ثبت شرکت و به بررسی اصول آن و معرفی شرکت معتبر ثبت شرکت در ادامه مقاله می پردازیم

ثبت شرکت

همانطور که گفته شد شرکت و تاسیس آن نیازمند مجوزهای لازم است تا شما بتوانید زیر چتری امن به تبلیغ در حوزه کاری و خدماتی خود بپردازید شرکت های بسیاری در ایران فعالیت های مستمر خدماتی و تولیدی دارند تمام این شرکت ها دارای برندی خاص هستند که برای مخاطبان خود دارای اهمیت خاص و ویژه ایی می باشد و مخاطبان خود را با تبلیغات جذب و بیشتر می کنند

در این بین برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید حتما باید شرکت و مجموعه فعالیت حرفه ایی خود را به صورت رسمی ثبت کنید این کار به دلیل پیچ و خم های اداری و عدم شناخت رابطه های فنی برای هر فردی دارای دشواری های بسیاری است ولی شرکت های ثبت شرکت بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند که شما می توانید به راحتی این فرآیند را به دست آن ها سپرده و در مدت زمان تعیین شده آن را تحویل بگیرید

ثبت شرکت با سهامی خاص

اما در این بین شرکت هایی وجود دارند که به صورت دولتی و غیر شخصی فعالیت می کنند که دارای زیر مجموعه های خصوصی بسیاری هستند این دست از شرکت ها را سهامی عام می نامند که اعتبار آن ها ارزش گذاری می شود و در اطاق های سرمایه(بورس) برای سهامداران و سرمایه گذاران قابل خرید و فروش خواهد بود ولی همانطور که گفتیم این شرکت ها دارای زیر مجموعه هایی هستند که متعلق به شخص و خصوصی می باشند که اگر قصد تاسیس چنین شرکت هایی را دارید باید بگوییم برای ثبت شرکت با سهامی خاص مسیری طولانی و دشوار در پیش دارید و به طور حتم به کارگذار و شرکتی نیاز دارید که با این فرآیند آشنایی کامل دارد و تجربه لازمه را دارا می باشد

شرکت حقوقی سرآسا

همانطور که میدانید طبق رسم همیشگی در پایان هر مقاله به معرفی یک مجموعه و یا یک فروشگاه معتبر مرتبط با موضوع مقاله می پردازیم همانطور که گفتیم فرآیند ثبت برند،ثبت شرکت و خدماتی از این قبیل نیازمند افراد و یا مجموعه ایی هستیم که در این حوزه فعالیت حرفه ایی دارند ما قصد داریم در این قسمت شرکتی را به شما معرفی کنیم که در این حوزه دارای فعالیتی درخشان است و کارنامه درخشانی را دارا می باشد شرکت حقوقی سرآسا تحت عنوان یک شرکت حقوقی تخصصی با رویکرد حداکثری و با بهره گیری از وکلا و مشاورین حقوقی متخصص و مجرب مفتخر در ارائه خدمات حقوقی و ثبتی در حوزه های مختلف می باشد.

معرفی پیج معتبر ارزان و مطمئن برای خرید آنلاین لباس کودک

امروزه کسب و کارهایی مثل دیجی کالا، اسنپ، تپسی و... انجام بسیاری از کارها مثل خرید لوازم یا گرفتن تاکسی و آژانس رو بسیار ساده تر و مقرون به صرفه‌تر از گذشته کردند.در ادامه این متن تبلیغاتی با وبلاگ ما همراه باشید

خرید در فضای مجازی و کانال های تلگرام و صفحات اینستاگرام لذت های خاص خودش رو داره، از جمله قیمت بصرفه تر و ارزان تر، خرید راحت و سریعتر در زمان کمتر و...، اما اعتماد کردن در این فضا به فروشگاهی که اون رو ندیدید و حتی شاید یکبار هم قدم به اون نگذاشتید الحق و والانصاف کار ساده ای نیست! اما با رعایت چند نکته ساده میتونید تجربه خوب و لذت بخشی از خریدهای اینترنتی از جمله خرید آنلاین لباس کودک داشته باشید.

در خرید اینترنتی از شبکه‌های اجتماعی حتما موارد زیر را به یاد داشته باشید:

از کانال‌های معتبر و با سابقه خرید کنید:

برای این منظور حتما از کانال یا صفحه‌ای خرید کنید که حداقل یکی از دوستان شما از آن خرید کرده و آن را به شما توصیه کرده باشد، و در ضمن حتما روش‌های اعتمادسازی را از فروشنده بخواهید، بعضی‌ها از طریق سایت‌های واسط اقدام به فروش کالا یا خدماتشان می‌کنند که شامل درصدی کارمزد برای سایت واسط می‌شود، بعضی‌ها هم برای اعتمادسازی لیستی از واریزی‌ها را در کانال یا صفحه فروشگاهشان قرار می‌دهند که یکی از روش‌های فروشگاه معتبر پوشاک کودک فسقلی شیک و پیک همین روش است.

از فروشنده بخواهید قبل از ارسال، عکس و تصاویری از کالای ارسالی برای شما بفرستد

این به شما کمک می‌کند هم از صحت کالای ارسالی مطمئن شوید و هم اگر مشکلی در ارسال پیش آمد بتوانید آن را پیگیری کنید.

اگر کالا برای شما پست می‌شود از فروشنده بخواهید کد رهگیری را برای شما ارسال کند:

با کد رهگیری می‌توانید از سرنوشت مرسوله خود مطلع شوید، بیشتر باربری‌های معروف مثل پست (پیشتاز، سفارشی و...) و یا تیپاکس صفحه‌ای برای پیگیری وضعیت کالای ارسالی دارند.

صفحه مربوط رهگیری مرسولات اداره پست newtracking.post.ir

کارت به کارت روش مطمئن‌تری برای واریز وجه برای فروشنده است

چرا که با کارت به کارت در مواقع لزوم می‌توانید واریزی‌ها را پیگیری کنید، اگر فروشنده لینکی برای واریز مبلغ به شما داد بسیار احتیاط کنید تا در دام صفحات فیشینگ گرفتار نشوید، کار پیچیده‌ای نیست اما نیاز به کمی دقت دارد، مطمئن‌ترین روش برای پرداخت آنلاین، استفاده از رمز پویا است؛

رمز پویا با رمز یک بار مصرف بانکی چیست؟

جزئیات کالا را دقیق چک کنید

قبل از واریز مبلغ یکبار بطور خلاصه جزئیات کالای مورد خرید را با فروشنده چک کنید تا از هرگونه سوء استفاده، سوء تفاهم یا برداشت‌های اشتباه جلوگیری شود.

فروشگاه فسقلی شیک و پیک یک فروشگاه خرید آنلاین لباس کودک هست که لباس های شیک و متنوع فصلی با قیمت بسیار مناسب رو در شبکه های اجتماعی خودش قرار میده که با خیال راحت و با اطمینان میتونید ازش خرید کنید، حسن بزرگ این فروشگاه این

هست که خریدهای کلی (مناسب مغازه دارها) و یا جزئی (مناسب خریداران خانگی) رو طی 2 تا 3 روز به هر نقطه از کشور ارسال میکنند و محدودیتی برای ارسال ندارند و حتی خرید یک تیکه لباس کودک از این فروشگاه هم براتون بصرفه خواهد بود.

این فروشگاه تخفیف ها و آفرهای مناسبتی هم دارد که حتما توصیه میکنیم با کلیک و عضویت در کانال تلگرام و یا در پیج اینستاگرام فسقلی شیک و پیک از این تخفیف‌ها با خبر بشید.

با آرزوی بهترین‌ها/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و وبلاگ ما مسئول تایید صحت آن نیست

"نوین ایرانا" للتجمیل ..الابرز فی ایران والشرق الاوسط

العیادة نوین ایرانا واحد من أقدم مرکز التجمیل فی مدینة مشهد یحتوی علی عیادات المتخصة و المختبر المجهز. هذا المرکز تحت إشراف مساعدة وزارة الصحة و یجری فیه أکثر من عدة سنوات عملیات الجراحیة فی مجال التجمیل منها: زراعة‌‌‌‌‌ الشعر، تخسیس‌مع‌شفط‌ الدهون، تحلل‌الشحوم، جراحة‌الصدر، تجمیل‌الانف، حقن‌الفلر، البوتوکس، شد الوجه، بالون المعده و ... . تحت رعایة نخبة من الاطباء، إختصاص و فوق‌ٍإختصاص متوفرة خدمات متمیزة مثل جراحة التجمیل، جراحة العظام، طب الجهاز البولی، طب النساء، جراحة الأنف و الأذن و الحنجرة، الجهاز الهضمی و ... .

هذه العیادة تقدم کل التسهیلات الرائدة فی مستوی عالی مع أحدث التطورات و معدات الطبیة فی جوء من فخامة لتلبیة إلاحتیاجات الخاصة بکم. 

کذلک "مرکز نوین ایرانا" هو یعتبر عضو إکادمیة دولیة لزراعة الشعر فی إمریکا.(ISHRS)

01mooo.jpg

توفر هذه الخدمات فی عیادة نوین ایرانا:

·        خدمات تخصیصة فی مجال زراعة‌الشعر إضافة مع خدمات التالیة:

·        إحصل علی أفضل نتائج زراعة‌الشعر فی مرکز نوین ایرانا.

·        المرکز النموذجی التخصصی لعملیات التجمیل وزراعة‌الشعر بأحدث الأجهزة المتطورة.

·        حالیاً العرض زراعة الشعر 700 دولار مع خدمات.

·        لفترة محدودة فقط.

·        إستقبال و تودیع من والی المطار من قسم رجال الأعمال cip.

·        فندق خمسة لیالی – خمسة نجوم.

·        تحالیل قبل العملیة

·        علاج لفترة 3 أشهر

·        اُبرة البلازما لتقویة الشعر القدیم و المزروع.

·        شهادة ضمان بعدم تساقط الشعر مدی الحیاة.

·        سائق و مترجم مجانی من قبل المرکز یکون مرافق للمواصلات معاکم مع خدمات التالیة:

·        عملیة التجمیل الأنف مع الخدمات التالیة:

·        احصل علی أفضل نتائج تجمیل الأنف فی مرکز نوین ایرانا

·        حالیاً العرض تجمیل لأنف 1500$ دولار مع الخدمات

·        لفترة محدودة فقط

·        إستقبال و تودیع من والی المطار من قسم رجال الاعمال cip

·        فندق خمس لیالی

·        تحالیل قبل عملیة

·        سائق و مترجم مجانی من قبل المرکز یکون مرافق للمواصلات معاکم.

·        کل هذه الخدمات مجانیة من قبل المرکز.

·        عملیة نحت الجسم مع خدمات الآتی:

·        شفط الدهون البطن و الخواصر 1800$

·        شفط و شد البطن والخواصر 2400$

·        استقبالcip صالة الخاصة

·        فندق 5 لیالی مع مرافق واحد

·        تحالیل و فحوصات و مستشفی

·        مواصلات فی مشهد

·        عملیات تجمیلة للوجه

·        جهاز اللیزر لإزالة شعر‌زاید بشکل دائماً

02mooo.jpg

عنوان: الشارع دستغیب 35، رکن بیستون 2، الطابق 5، العیادة تخصصیة نوین ایرانا، للزارعة الشعر و عملیات تجمیل.

رقم التواصل واتساب ایمو: 00989153318537

حساب اینستغرام:@iranaclinic


مصدر: عصر ایران