دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ | آموزش سویشال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ | آموزش سویشال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

آیا تولیدات روتاری جوینت ایرانی به کیفیت روتاری جوینت های خارجی هست؟

سلام بوعلی ابرقویی هستم مدیر عامل مجموعه کارخانجات خوشنام و مدیر مسئول سایت مرجع روتاری جوینت ایران .

تخصص من مشاوره فنی ، طراحی و ساخت انواع اتصالات دوار نظیر روتاری جوینت ، سویول جوینت ، روتاری ولو هست

اتصالات چرخشی با نام‌های مختلفی از جمله روتاری جوینت ، شیر گردان ، شیر هرزگرد ، هیدرو شاینر ، سویول جوینت ، بال جوینت ، قفل بخار شناخته می‌شوند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

طرح‌ها و پیکربندی‌های متعددی برای اتصالات دوار وجود دارد – در واقع، آنها اغلب به صورت سفارشی برای کاربرد خاص طراحی می‌شوند – اما همه اتصالات دوار چرخشی از چهار قسمت اصلی تشکیل شده‌اند: محفظه، یک یا چند یاتاقان، شفت، و یک یا سیل آبند.

 

محفظه معمولاً قسمت ثابت است و به منبع سیال متصل است. شفت مستقل از محفظه است و با تجهیزات دوار متصل می چرخد. سیال می توانند از طریق اتصال به صورت شعاعی یا محوری از طریق پورت های موجود در محفظه عبور کنند. قسمت دوار توسط یاتاقان های شعاعی پشتیبانی می شود و آبندی توسط سیل های مکانیکی انجام میشود.

 مهمترین جزء اتصال دوار مسلماً مکانیسم آب بندی است که از نشتی بین اجزای دوار و ثابت جلوگیری یا کاهش می دهد و باید این کار را با حداقل اصطکاک و سایش انجام دهد. انواع سیل های مکانیکی از آب بندی های لبه ای ساده گرفته تا سیل های مکانیکی پیچیده تر که با فنر به طور خودکار تنظیم می شوند تا فشار وارده بر سطح آب بند را به حداقل برسانند، اصطکاک و سایش را کاهش می دهند.

info البته انتقال سیال در حالت ایده آل باید بدون نشتی باشد، اما در برخی کاربردها، انتقال کاملاً بدون نشتی امکان پذیر نیست. برای این موارد، سیال از محل انتشار در محیط توسط یک سیستم جمع آوری که سیال نشت شده را جمع آوری می کند و مجدد وارد محل سیال ورودی میکند.

در ایران روتاری جوینت های وارداتی از نمایندگان شرکت های ترک و چینی وجود دارد . روتاری جوینت های چینی که اصلا قابل بحث نیستند و کیفیت بشدت پایینی داشته و یکبار مصرف میباشند، اما روتاری جوینت های ترک دارای کیفیت قابل قبول بوده ولی عموما بصورت جنرال وارد میشوند یعنی برای صنایع مختلف معمولا یک روتاری جوینت پیشنهاد میشود و این به نوعی باعث بالا رفتن هزینه های خرید در برخی صنایع میشود ، برای مثال روتاری جوینت مخصوص ۳۰۰۰ دور بر دقیقه هم برای صنایع با سرعت دوران بالا و هم صنایع با سرعت دوران خیلی کم فروخته میشود.

صنعتی که به روتاری جوینت با سرعت دورانی مثلا ۱۰۰ دور بر دقیقه نیاز دارد اصلا مقرون به صرفه نیست که روتاری جوینت دور بالا خریداری کند ، در ایران شرکت خوشنام روتاری جوینت های با برند TOP SEAL را تولید میکند.

این شرکت برای هر صنعت و حتی هر منطقه جغرافیایی روتاری جوینت مخصوص به آن منطقه را با قیمت بسیار مناسب تولید میکند، کلیه محصولات این شرکت بین ۳ الی ۱۲ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش دارد . لازم به ذکر است محصولات این شرکت ۳ روز امکان بازگشت وجه دارد .
گارانتی اصلی ترین عامل خرید مشتری :

محصولات چینی و متفرقه در ایران هیچ نماینده فروش فعال نداشته و به همین دلیل هیچ گارانتی ندارند ، معمولا فروشندگان در فاکتور فروش عنوان میکنند که محصولات گارانتی دارد ولی به وعده خود در هنگام خرابی عمل نمیکنند .

محصولات ایرانی نظیر TOP SEAL دارای برگه گارانتی، گواهی تست و ۵ سال تضمین تامین قطعات یدکی میباشد . روتاری جوینت یک تجهیز با استهلاک بالا میباشد که وجود گارانتی و خدمات پس از فروش یک امتیاز برای خریدار محسوب میشود . اکنون سازندگان داخلی به کیفیت مطلوب در زمینه تولید روتاری جوینت رسیده اند و با توجه به دسترسی به سازنده قطعات و دریافت قطعات یدکی خرید از تولید کنندگان معتبر داخلی به دلیل قیمت مناسب تر و ارایه خدمات بهتر توصیه میشود .

شرکت خوشنام طراح و سازنده انواع روتاری جوینت و سویول جوینت در ایران میباشد ، محصولات این شرکت دارای گارانتی و خدمات وس از فروش میباشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر از این صفحه https://rotaryjoint.ir/what-is-rotary-joints دیدن فرمایید

هارد سرور HPE 1.2TB SAS 12G HDD

هارد سرور HPE 1.2TB SAS 12G HDD یک هارد دیسک مغناطیسی بوده، که با پارت نامبر B21-872479 برای ذخیره اطلاعات در سرورهای نسل Gen8، Gen9 و Gen10 طراحی شده است. هارد دیسک سرور HP 1.2TB SAS 12G 10K با اندازه 2.5 اینچی طراحی شده و به هارد سرور SFF شهرت دارد. وجود یک هارد دیسک قدرتمند در کانفیگ سرور ضروری است. یک هارد سرور با کیفیت، حفظ اطلاعات و داده‌ها را که مهم‌ترین بخش یک کسب و کار محسوب می‌شود، تضمین می‌کند. این هارد سرور 1.2 ترابایت اچ پی، از نوع هارد اینترنال بوده و ظرفیت مناسبی را برای ذخیره اطلاعات در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این مقاله قصد داریم این هارد سرور 1.2TB SAS 10k را بررسی نماییم تا خرید آگاهانه‌تری را تجربه نمایید. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در هارد سرور HPE 1.2TB SAS 12G HDD با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

هارد HP 1.2TB SAS 10K ، هاردی مناسب برای سرور HP

هارد HP 1.2TB SAS 10K در دسته هاردهای اینتراپرایزی اچ پی بوده، به این معنا که از این هارد می‌توان در سرور مراکز داده و سازمان‌ها بهره برد. این هارد سرور که از فضای ذخیره سازی 1.2 ترابایتی بهره می‌برد با سرعت چرخش دیسک 10 هزار دور در دقیقه کار می‌کند. این شاخص که با RPM نشان داده می‌شود، فاکتوری برای سنجش سرعت هارد نیز محسوب می‌شود. قابل ذکر است که هر چه rpm بالاتر باشد، سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات نیز افزایش می‌باشد و بر عملکرد این قطعه تأثیرگذار خواهد بود.

از ویژگی دیگر این هارد دیسک 1.2 ترابایتی باید به نرخ انتقال اطلاعات اشاره کنیم، که برابر 12 گیگابیت بر ثانیه است. رابط یا درگاه اتصال SAS برای این هارد دیسک در نظر گرفته شده است، که نرخ انتقال بالاتری داشته و کارایی بهتری را نسبت به درگاه SATA ارائه می‌دهد.

فناوری‌های به کار رفته در هارد سرور اچ پی 1.2TB SAS SC DS 10k HDD

هارد سرور اچ پی 1.2TB SAS SC DS 10k HDD که یک فضای ذخیره سازی با اندازه SFF است، برای کارایی و امنیت به فناوری و تکنولوژی‌های مختلفی مجهز شده است. یکی از مهم‌ترین فناوری به کار رفته در این هارد سرور فناوری Smart Carrier است. این فناوری در مورد وضعیت سلامت هارد دیسک کاربران را مطلع می‌کند. با استفاده از این تکنولوژی می‌توان قبل از خراب شدن کامل هارد دیسک به بررسی آن پرداخته و نسبت به رفع آن‌ها اقدام نمود.

فناوری Digitally Singed Firmware یکی دیگر از تکنولوژی‌های کاربردی بوده که امنیت داده‌ها را تضمین می‌کند. این فناوری یک نوع رمزگذاری دیجیتال بوده که دسترسی غیر مجاز را محدود کرده و از حملات مخرب جلوگیری می‌کند. قابلیت Hot Plug، فناوری دیگری است که امکان تعویض و یا نصب راحت‌تر هارد دیسک در سرور را مهیا می‌کند. با وجود این فناوری دیگر نیاز نیست هنگام تعویض هارد، سرور را خاموش و سپس نسبت به تعویض اقدام کرد.

خرید و قیمت هارد سرور اچ پی HPE 1.2TB 10K 12G HDD

هارد سرور های HP یک نمونه کاملا قوی و بی رقیب هارد 1.2 ترابایت سرور HP بالاترین سطح کارایی و قابلیت اطمینان را برای سخت‌ترین حجم کاری برنامه های کاربردی شما ارائه می‌دهند. به خاطر حجم و ویژگی هایی که این هارد سرور در خود دارد در اکثر سرورها از آن استفاده می‌شود. این هارد درایو برای شرکت های کوچک و متوسط فضای ذخیره سازی مناسبی را فراهم می‌آورد.

خرید هارد 1.2 اچ پی همانطور که اشاره کردیم راه‌حل مناسبی برای رفع نیاز ذخیره سازی اطلاعات کاربران خواهد بود. این هارد سرور که از درگاه اتصال SAS بهره می‌برد، سرعت بالایی را در انتقال داده فراهم می‌کند. پیکربندی این هارد از نوع 512 بایت بوده و با وجود فناوری‌های پیشرفته عملکرد، امنیت و کارایی ایده‌آلی را در اختیار قرار می‌دهد. برای استعلام قیمت هارد سرور 1.2TB10K SFF 12G SAS HDD ، کارشناسان ما در ماهان شبکه ایرانیان در خدمت شما خواهند بود. قیمت این محصول با توجه به امکانات بالای آن استفاده در سرورها مقرون به صرفه به نظر می‌رسد.

 

تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس

برای اینکه بتوانید تمامی مشکلات مختلف سخت افزاری به وجود آمده برای تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس را برطرف نمایید ابتدا باید خودتان چند مورد اقدام آزمایش اولیه را روی لپتاپ را انجام دهید تا متوجه شوید که عیب و ایراد اولیه وجود آمده برای لپ تاپ از کدام قسمت می باشد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد لپ تاپ خاموش ایسوس با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسوس با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته ابتدا تست و عیب یابی اولیه را روی قسمت های مختلف سفر سری لپ تاپ به شما انجام می‌دهد تا تمامی قسمت های خراب شده و قسمتی که دچار مشکل شده‌اند به صورت کامل مشخص شود و سپس با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته تمامی قسمت ها را تعمیر می کند. در صورتی که این قسمت های سخت افزاری قابل تعمیر نداشته باشند فنی و تخصصی با هماهنگی شما نسبت به تعویض این قسمت ها با قطعات اصلی و اورجینال اقدام می نماید.

دلایل خاموش شدن لپ تاپ ایسوس

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به طور نا بهنگام لپ تاپ شما دچار مشکل شده و با خاموش روشن شدن مقطعی روبرو هستید یا به صورت کامل لپ تاپ شما خاموش میشود.

در این موارد باید حتماً برای تعمیر لپ تاپ ایسوس اقدام نماید اما قبل از آن بهتر است چند نکته مهم را در نظر داشته باشید تا بتوانید علت خاموش شدن لپ تاپ خود را پیدا کنید. پیدا کردن علت خاموش شدن رفتن می‌تواند کیفیت و سرعت عملیات تعمیر لپ تاپ شما را به شدت بالاتر ببرد تیم فنی و تخصصی نیاز به تست ارزیابی اولیه بر روی دستگاه نداشته باشه و به راحتی بتوانند قسمت خراب شده لپ تاپ را تعمیر نمایند.

خرابی های سخت افزاری و دکمه پاور لپ تاپ

یکی از رایج ترین مشکلاتی که باعث خاموش شدن کامل لپ تاپ ایسوس و عدم توانایی در روشن شدن آن می شود خراب شدن کامل دکمه های سخت افزاری از جمله دکمه پاور دستگاه می باشد که شما هرچقدر آن را فشار میدهید نمی‌توانید لپ تاپ را روشن کنید و همین موضوع باعث می‌شود تا صفحه نمایش لپ تاپ شما به صورت کامل در حالت خاموش در بیاید و برای تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس اقدام نمایید.

زمانی که این مشکل برای رفتن به شما به وجود آمد هیچ چاره‌ای جز سپردن لپ تاپ خود به دست متخصصین نمایندگی ایسوس برای تعمیر دکمه پاور و تعمیرات کیبورد دستگاه ندارید.

تیم فنی و تخصصی این مجموعه با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته در صورت بروز چنین مشکلاتی برای اولین بار روی دستگاه انجام دادن کار مشخص نماید که به صورت دقیق و کامل این دکمه ساختاری دچار مشکل شده است و سپس عملیات تعمیر را بر روی کل کیبورد یا این دکمه سخت افزاری انجام میدهد.

تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس بعد از ریخته شدن آب یا مایعات بر روی نمایشگر

یکی از دلایلی که باعث خراب شدن لپ تاپ ایسوس شما و خاموش شدن کامل آن می‌شود ریخته شدن آب یا مایعات بر روی قسمت‌های کیبورد و یا نمایشگر دستگاه میباشد که نفوذ این مایعات به داخل لپ تاپ باعث خاموش روشن شدن ناگهانی آن و یا به صورت کامل از کار افتادن نمایشگر دستگاه شما می شود.

در صورت بروز چه مشکلی باید نمایشگر خود را به یک نمایشگر خارجی وصل کرده و با روشن کردن لپ تاپ متوجه شوید که به صورت کامل نمایشگر شما از کار افتاده است یا این که قسمت‌های سخت افزاری دیگر مانند پردازنده نیز دچار مشکل شدند و آنها نیز باید برای عملیات تعمیر مورد بررسی قرار بگیرند.

در تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس آب خوردگی بو یا ریخته شدن مایعات شده است باید این نکته را در نظر داشته باشید که حتما باید انجام شود تا تمامی قسمت های درگیر و خراب شده دستگاه مشخص شود که در طول عملیات تعمیر این قسمت نیز به صورت کامل تعمیر شده و همه مشکلات به وجود آمده برای لپ تاپ شما به صورت کامل و صددرصد برطرف شود.

سوخته شدن و یا از کار افتادن باتری دستگاه

خاموش شدن لپ تاپ ایسوس شما می‌شود سوخته شدن یا از کار افتاده شدن باتری لپ تاپ می باشد که در صورت بروز چنین مشکلی قبل از اینکه به سراغ تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس بروید باید برای تعویض باتری خود باید باتری اصلی و اورجینال اقدام نمایید.

دقت کنید که استفاده و خرید باتری فرعی و فکر می تواند برای مدت زمان کوتاهی دوباره همین مشکلات را برای شما به وجود می‌آورد و باعث شود تا پس از مدت زمان کوتاهی دوباره نیاز داشته باشید تا برای برای تعویض قسمت مختلف سخت افزاری لپ تاپ خود هزینه های بسیار بیشتری را پرداخت نمایید.

تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس

در برخی از موارد هیچ کدام از این دلایل باعث خاموش شدن لپ تاپ ایسوس شما نمی شوند و همین موضوع دغدغه هایی را در ذهن کاربران به وجود می‌آورد که چه عاملی باعث خراب شدن لپ تاپ ایسوس و خاموش شدن کامل نمایشگر آن را خاموش روشن شدن نمایشگر آن می شوند.

در این موارد مهم ترین کاری که تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسوس برای لپ تاپ شما انجام می‌دهد و مشخص کردن علت خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ به شما برای تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس می باشد.

در برخی از موارد مشاهده شده که قسمت‌های سخت افزاری داخلی لپ تاپ و یا فلت آن دچار مشکلاتی شدند که این موضوع می‌تواند تاثیری بر روی دیگر قسمت سخت‌افزاری داشته باشد و باعث خراب شدن آنها و خاموش شدن نمایشگر شود.

از علت های نرم افزاری نیز نمی‌توان به راحتی بگذریم که در برخی از موارد باعث می‌شود تا دستگاه شما پس از مدت زمان کوتاه کارکرد دچار مشکل شده و یا در تنظیمات ای که برای آن اجرا شده است به صورت کامل و ناگهانی خاموش شود.

در کل می توانیم بگوییم که برای تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس چگونه نگرانی و دغدغه به خود راه ندهید چون تیم فنی و تخصصی مرکز نمایندگی ایسوس با استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته ایتدا تست و عیب یابی اولیه روی دستگاه شما انجام می‌دهد و پس از مشخص شدن تمامی قسمت های سخت افزاری خراب شده دستگاه برای تعمیر و تعویض آن ها اقدام می نماید.

تعویض نمایشگر و ال سی دی لپ تاپ ایسوس

در برخی از موارد عملیات تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس با توجه به خراب شدن و سوخته شدن کامل ال سی دی لپ تاپ شما به شما قابلیت انجام دادن ندارد و در این موارد شما باید برای خرید یک ال سی دی جدید اقدام کنید.

در تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس با توجه به اینکه پس از مدت زمان کوتاهی ال سی دی فرعی خریداری شده توسط شما دوباره دچار مشکل می‌شود پس سعی کنید هزینه بیشتری را برای خرید سی دی اصلی و اورجینال پرداخت کنیم تا دستگاه شما بتواند کارایی و دوام اولیه خود را به دست آورد و در مدت زمان طولانی به صورت کامل تمامی عملکردهای مختلف را برای شما اجرا نماید.

پس از انجام عملیات تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس یک گارانتی رسمی و معتبر تعمیر در اختیار شما قرار می گیرد تا در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید از خدمات این نمایندگی به صورت کاملاً رایگان استفاده نمایید.

لنوو Y7000 بررسی ویژگی ها و مشخصات فنی

استقبال بی نظیر مخاطبان بازی های کامپیوتری از لپ تاپ های گیمینگ باعث شده است تا شرکت های مختلف تولید کننده ی لپ تاپ محصولات با کیفیتی مانند لنوو Y7000 را تولید و روانه بازار نمایند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد لنوو Y7000 با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

کارشناسان نمایندگی لنوو معتقدند لپ تاپ های مخصوص گیمینگ علاوه بر امکانات اولیه باید مشخصات خاصی داشته باشند.

کیفیت و همچنین امکانات بسیار زیاد لپ تاپ های تولید شده ی جدید شرکت لنوو باعث شده است تا نگاه بسیاری از مخاطبان به سمت این محصولات جذب شود.

لنوو Y7000

لنوو Y7000 از سری لپ تاپ های گیمینگ شرکت لنوو می باشد.

لنوو در ادامه ی تولید لپ تاپ های با کیفیت و پر قدرت خود در سال 2018 از این لپ تاپ نیز رونمایی کرد.

این لپ تاپ توانست در مدت زمان کوتاهی سهم بزرگی از بازار هدف را به خود اختصاص دهد و مورد استقبال بی نظیر مشتریان قرار بگیرد.

استفاده از پردازنده ی قوی، گرافیک بالا و همچنین به روز ترین و با کیفیت ترین امکانات در پخش تصاویر و صدا ها باعث شده است تا مشتریان به راحتی برای خرید لنوو Y7000 ترغیب شوند.

البته نباید از زیبایی ساختار لنوو Y7000 نیز به راحتی گذشت که توانسته است ظاهری متفاوت با لپ تاپ های گیمینگ را رقم بزند.

قیمت بسیار مناسب

با توجه به امکاناتی که در لنوو Y7000 قرار داده شده است، طرفدارن گیمینگ به راحتی می توانند درک کنند که با چه لپ تاپ پرقدرت و با کیفیتی رو به رو هستند.

این قدرت و کیفیت بالا باعث شده است تا قیمت این محصول نیز از نظر اقتصادی بسیار مناسب و به صرفه باشد.

پس اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ با کیفیت و قیمت مناسب در کنار امکانات بی نظیر و کاملاً پیشرفته هستید حتما برای خرید لنوو Y7000 اقدام نمایید.

ویژگی های ظاهری لنوو Y7000

ظاهر بسیاری زیبای این محصول در کنار ظرافت خاصی که در طراحی و ساخت آن به کار رفته است، می توان لنوو Y7000 را در میان لپ تاپ های خوش ساخت و شیک شرکت مخصوص بازی قرار دهد.

معمولاً تصور بسیاری از افراد در مورد لپ تاپ های گیمینگ، ضخامت و وزن بسیار بالاتر نسبت به لپ تاپ های معمولی می باشد.

اما لپ تاپ لنوو Y7000 با توجه به ضخامت 26 میلی متری و وزن 2.5 کیلوگرمی می تواند تمامی این معادلات را در ذهن افراد به هم بزند.

استفاده از رنگ بندی مشکی در ساخت این لپ تاپ باعث شده است تا جذابی ظاهری آن افزایش یابد.

لنوو Y7000 از یک کیبورد جزیره ای بسیار با کیفیت و مناسب بازی بهره مند می باشد.

صفحه کلید قرار گرفته روی این کیبورد با ارتفاع و جانمایی مناسب می تواند تمامی نیاز های مشتریان برای استفاده از این محصول را برطرف نماید.

هر چند همه ی طرفداران لپ تاپ های گیمینگ برای بازی کردن از موس استفاده می کنند اما تاچ پد لنوو Y7000 با حساسیت بالایی که دارد می تواند برای انجام کار های شخصی و روزانه کاربر نیز بسیار مفید باشد.

صفحه نمایش

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در هنگام خرید لپ تاپ های گیمینگ مورد توجه قرار می گیرد، کیفیت صفحه نمایش آن ها می باشد.

لنوو در ساخت این لپ تاپ به خوبی نسبت به رسالت خود برای استفاده از صفحه نمایش های با کیفیت متعهد بوده است.

به گزارش نمایندگی Lenovo صفحه نمایش لنوو Y7000 با اندازه ی 15.6 اینچی از نوع IPS می باشد.

روکش مات و کیفیت FULL HD در نمایش تصاویر از دیگر ویژگی هایی این صفحه نمایش می باشد.

وضوح بالای صفحه نمایش دستگاه به دلیل رزولوشن 1920*1080 توانسته است رضایت تمامی کاربران این دستگاه را به دست آورد.

در کنار این صفحه نمایش استفاده از دو بلندگوی دو واتی دالبی که ساخت شرکت JBL می باشند، باعث می شود تا صدای پخش شده از دستگاه کیفیت مطلوبی داشته باشد و کاربران هنگام بازی کردن، نهایت لذت را تجربه نمایند.

پردازنده و کارت گرافیک

برای لپ تاپ های گیمینگ استفاده از پردازنده قوی و کارت گرافیک با کیفیت بالا از نان شب هم واجب تر است.

در واقع شاید بتوان مهم ترین فاکتور هنگام خرید لپ تاپ های گیمینگ از جمله لپ تاپ لنوو Y7000 را استفاده از پردازنده  و کارت گرافیک قوی دانست.

به همین دلیل است که لنوو برای جلب رضایت مشتریان خود از پردازنده ی قوی 8750H Intel Core i7 در لنوو y7000 استفاده نموده است.

علاوه بر این برای لذت بردن کاربران هنگام بازی و بالا رفتن توانایی لپ تاپ در پردازش برنامه های مختلف و اجرای آن ها، از پردازنده ی گرافیکی GeForce GTX 1060 NVIDIA  استفاده شده است.

این پردازنده ی گرافیکی جدید و قدرتمند دارای 6 گیگابایت حافظه نیز می باشد.

حافظه ی داخلی و رم لنوو Y7000

لنوو در ساخت این لپ تاپ سعی کرده است تا با بهره گیری از بهترین و به روز ترین امکانات، بتواند با لپ تاپ های روز دنیا نیز رقابت کند.

به همین دلیل شاهد استفاده از 16 گیگابایت رم دستگاه از نوع DDR4  در لپ تاپ لنوو Y7000 می باشیم.

حافظه ی داخلی لپ تاپ لنوو از نوع هارد دیسک می باشد و ظرفیت یک ترابایت را به همراه دارد.

این ظرفیت یک ترابایتی در کنار  256  گیگ حافظه  SSD توانسته است یکی از پرقدرت ترین لپ تاپ های روز دنیا را در اختیار کاربران قرار دهد. شما می توانید برای استعلام قیمت به وبسایت نمایندگی لنوو  مراجعه کنید.

با این حافظه و پردازنده های قوی می توان به راحتی بازی ها و نرم افزار های مختلف را روی دستگاه به صورت همزمان به اجرا درآورده و از امکانات مختلف آن ها استفاده نمود.

دیگر ویژگی های لنوو Y7000
باتری قدرتمند این دستگاه در حالت وب گردی می تواند تا 4 ساعت به صورت مداوم روشن بماند.

این باتری از نوع  لیتیوم یونی با ظرفیت 52.5 وات ساعت می باشد که البته در هنگام بازی کردن با دستگاه مقدار کمتری می توان روشن بماند.

از جمله درگاه های ارتباطی لنوو Y7000 می توان به USB2.0، USB3.0،  HDMI  و پورت شبکه اشاره نمود.

در کنار این درگاه ها یک پورت   USB Type-C نیز روی لپ تاپ وجود دارد که از آن می توان برای برقراری ارتباط با دستگاه های جانبی استفاده نمود.

بلوتوث داخلی

وب کم

استفاده از سیستم عامل Microsoft Windows 10

پورت شبکه Ethernet

شبکه بی سیم Wi-Fi

نور پس زمنیه کیبورد

چرا لپ تاپ لنوو ideapad L340 ارزش خرید بالایی دارد؟

لپ تاپ لنوو ideapad L340 با حافظه ی ذخیره سازی یک ترابایت از جمله لپ تاپ های بالا رده ای شرکت لنوو است که البته با توجه به امکاناتی که دارد، قیمت بسیار اقتصادی را برای آن در نظر گرفته اند.ما در وبلاگ ما قصد داریم ویژگی ها و مشخصات فنی این لپ تاپ را در اختیار شما کاربران قرار دهیم.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد لپ تاپ لنوو ideapad L340 با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود

لپ تاپ لنوو ideapad L340

لنوو که از محبوبیت بالای در عرصه تولید انواع مدل های مختلف لپ تاپ برخوردار می باشد در سال 2019 از آخرین سری لپ تاپ های گیمینگ خود یعنی لپ تاپ لنوو ideapad L340 رونمایی کرده است.

کیفیت و کارایی بالا همواره جز مشخصه های اصلی لپ تاپ های لنوو بوده است که در این لپ تاپ نیز به خوبی رعایت شده است.

ویژگی های سخت افزاری بسیار مناسبی که در لپ تاپ لنوو ideapad L340 مشاهده می شود خرید آن را از نظر اقتصادی بسیار با ارزش می کند.

این لپ تاپ از صفحه نمایش 15.6 از نوع Full HD IPS با روکش مات و رزولوشن 1920×1080 اینچی بهره می برد که برای یک لپ تاپ گیمینگ می تواند بسیار مناسب باشد.

از نظر ظاهری تنها تفاوت این محصول با دیگر لپ تاپ های سری L340 لنوو را می توان نور آبی صفحه کلید آن دانست که جذابیت ویژه ای برای استفاده از این محصول به مشتریان ارائه می کند.

از جمله دلایلی که باعث کاهش قیمت این محصول نسبت به دیگر لپ تاپ های این سری شده است می توان به ظرفیت باتری کمتر و شاسی و خنک کننده ی ضعیف تر اشاره نمود.

طراحی ظاهری شیک و به روز محصول

در ساخت بدنه ی لپ تاپ لنوو ideapad L340 از پلاستیک با دوام استفاده شده است.

طراحی بسیار شیک و لوکسی که برای این لپ تاپ ها در نظر گرفته شده است، می تواند هر مشتری را برای خرید آن ها ترغیب نماید.

وزن مناسب این لپ تاپ ها باعث می شود تا قدرت حمل آن ها بالا برود.

سخت افزار بی نظیری که در ساخت بدنه و قسمت های مختلف دستگاه به کار برده شده است می تواند تضمین کننده ی کیفیت بالای این محصول باشد.

قاب پشتی محصول از جنس پلاستیک با دوام بوده که دغدغه ی خط و خش افتادن ها را برای کاربران از بین می برد.

همچنین این قاب به واسطه ی مات بودن اثر انگشت کمتری را به خود جذب می کند و این موضوع می تواند در زیبایی ظاهری لپ تاپ لنوو ideapad L340 بسیار موثر باشد.

صفحه کلید دستگاه با جانمایی درست کلید ها و همچنین نور پس زمینه جذابیت و کاربری بسیار بالایی پیدا کرده است.

تاچ پد دستگاه نیز از فناوری چند لمسی پشتیبانی می کند.

امکانات ارتباطی مناسب

لپ تاپ لنوو ideapad L340 از یک پورت HDMI برای وصل کردن و برقراری ارتباط با تجهیزات مختلف بهره می برد.

علاوه بر این دو پورت USB3.0 و یک پورت USB Type C 3.1 در اطراف این لپ تاپ برای برقراری ارتباط از طریق کابل با وسایل هوشمندی مانند تلفن های همراه قرار داده شده اند.

وجود یک پورت شبکه و جک هدفون امکانات ارتباطی این دستگاه را برای مشتریان با نیاز های مختلف تکمیل نموده است.

پردازنده ی مرکزی و گرافیکی دستگاه

یکی از نکات مثبت لپ تاپ لنوو ideapad L340 را می توان استفاده از پردازنده های گرافیکی و مرکزی مناسب دانست که باعث بالا رفتن قدرت دستگاه و کیفیت نمایش و انجام کار های گرافیکی با این دستگاه شده است.

لنوو در ساخت این مدل از لپ تاپ های خود از پردازنده ی مرکزی شرکت اینتل با مدل Core i7 9750H استفاده نموده است.

این پردازنده با حافظه ی کش 12 مگابایتی و 6 هسته حقیقی در کنار 6 هسته ی مجازی نرم افزار های مختلف را با سرعت بالا روی دستگاه اجرا می کند.

برای لپ تاپ های گیمینگ استفاده از پردازنده ی گرافیکی NVIDIA Geforce GTX1650 با 4 گیگابایت حافظه می تواند یک امتیاز ویژه محسوب شود.

حافظه ی داخلی و رم دستگاه

لپ تاپ لنوو ideapad L340 از یک حافظه ی رم 16 گیگابایتی از نوع DDR4 بهره می برد.

همچنین حافظه ی داخلی دستگاه 1 ترابایت از نوع HHD و 256 گیگابایت از نوع  SSD بوده که می تواند تمامی نیاز های کاربران برای ذخیره سازی روی این دستگاه را برطرف نماید.

دیگر ویژگی ها و امکانات لپ تاپ لنوو ideapad L340

از دیگر ویژگی ها و امکانات کاربردی این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود که در کنار قیمت بسیار مناسب آن باعث بالا رفتن ارزش خرید این محصول شده اند.

وای فای

بلوتوث

کارت خوان

سیستم عامل DOS با ویندوز 10

وب کم

باتری سه سلولی از نوع 45WHR با میزان شارژدهی 2 تا 4 ساعت

نور صفحه کلید برای استفاده در محیط های تاریک

دوام و پایداری بالا به واسطه ی مواد استفاده شده در ساخت دستگاه

همچنین شما کاربران برای کلیه امور تعمیرات لپ تاپ های لنوو می توانید به مرکز ما مراجعه کنید .

منبع: نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو