دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ | آموزش سویشال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ | آموزش سویشال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

معرفی خوانندگان مجاز مطرح و معروف در ایران

همانطور که میدانید در دهه اخیر خوانندگان بسیار زیادی پا به عرصه موسیقی و هنر گذاشتند و همین امر باعث گردیده که دنیای موسیقی دچار تحولی عظیم شود، در این بین مخاطبان علاقه بسیار زیادی به سایتهای دانلود آهنگ و سایتهای معرفی خوانندگان از خود نشان داده اند ،خوانندگان زیادی هستند که توانسته اند با سبک کاری خاص خود مخاطبان زیادی را به خود جذب کنند،ما در این مقاله قصد داریم یکی از این خوانندگان معروف را به شما معرفی نماییم.در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

رضا صادقی

زادهٔ ۲۵ مرداد ۱۳۵۸ در بندرعباس خواننده سبک پاپ، آهنگساز، ترانه‌سرا و تنظیم ‌کننده است.

رضا صادقی در بیشتر آثارش، ترانه‌سرایی و آهنگ‌سازی به عهدهٔ خودش بوده‌است، و در اشعار بندری‌اش از سروده‌های ابراهیم منصفی و محمدعلی قویدل استفاده کرده‌است.

زندگی شخصی  رضا صادقی

او در ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ با دختری ایرانی ساکن آلمان عقد و یک سال بعد درسال ۱۳۹۱ ازدواج کرد. این دو، ۲ دختر به نام‌های تیارا (زادهٔ بهمن ۱۳۹۲) و ویانا (زادهٔ خرداد ۱۳۹۶) دارند.

بیوگرافی کامل رضا صادقی

ابتدا کار خود را با تلاوت قرآن آغاز کرد. سپس علاقه‌مندی او به موسیقی موجب شد که مسیر خود را به آن سمت تغییر دهد. نخستین تجربهٔ او در موسیقی به آهنگ راز عشق در سال ۱۳۷۱ بازمی‌گردد. او در سال ۱۳۷۲ نخستین آلبوم خود را با همین نام منتشر کرد. بعد از آن همکاری خود را با گروه هنری کیمیا آغاز کرد و آلبوم‌های گل لاله، رؤیای شیرین و مستانه و دیوانه را عرضه کرد. بعد از آلبوم گل لاله همکاری خود را با گروه کیمیا قطع کرده و برای پیشرفت در کار به تهران آمد.

علاقهٔ رضا صادقی به هنرمندانی همچون ناصر چشم‌ آذر و بابک بیات باعث شد تا آثار او تحت تأثیر آن‌ها قرار گیرد. او در بعضی کارهای خود از اشعار مهدی اخوان ثالث و سهراب سپهری استفاده کرده‌است. او که به «مشکی پوش» معروف است از ۲۵ مرداد ۱۳۷۲ لباس مشکی بر تن می‌کند. آغاز معروفیت او به ترانهٔ مشکی رنگ عشقه در آلبوم مشکی رنگ عشقه بر می‌گردد.

وی پس از «مشکی رنگ عشقه»، آلبوم «پیرهن مشکی» را به‌صورت رسمی و مجاز و با همکاری شرکت ایران‌گام ارائه کرد. آلبوم وایسا دنیا دومین آلبوم رسمی وی بود که در سال ۸۵ منتشر شد و موجی عظیم ایجاد کرد. آهنگ وایسا دنیا که قطعهٔ اول این آلبوم محسوب می‌شد با ترانه‌سرایی و آهنگسازی رضا صادقی و تنظیم سیروان خسروی در نظرسنجی شبکهٔ من و تو و در بخش ترانه‌های ماندگار این آهنگ رتبه ۲۸ام و بالاترین رتبه خواننده‌های داخلی را کسب کرد.

پس از مدتی آلبومی نام چقدر سخته به‌صورت غیررسمی و به سبب دزدیده شدن این آلبوم از منزل شخصی‌اش منتشر شد. در سال ۱۳۸۸ رضا صادقی آلبوم سوم خود را به نام «یکی بود یکی نبود» منتشر کرد. رضا صادقی در نظرسنجی معتبر موسیقی دهه ۸۰ ایران به عنوان‌های محبوب‌ترین چهره، بهترین اجرای صحنه‌ای، بهترین آلبوم رتبهٔ اول را کسب کرد و در بخش قطعهٔ هیت، بهترین خواننده رتبه دوم را کسب نمود.

وی در سال ۱۳۹۰ آلبوم دیگری به نام دیگه مشکی نمی‌پوشم را ارائه کرد. قطعه ۵ این آلبوم به همین نام است. در پی اعلام نام این آلبوم شایعات نادرستی مبنی بر اتمام مشکی‌پوشی وی بیان می‌شد که پس از توضیحات خود رضا صادقی و قسمت پایانی این ترک مشخص شد که در این ترانه رضا صادقی می‌گوید: واسه رفتن از این دنیا دیگه مشکی نمی‌پوشم. در این آلبوم شعر ۱۲ آهنگ را خود رضا صادقی گفته‌ است.

در سال ۹۲ با شرکت تحت قرار دادش و پس از ارائه ۴ آلبوم با همکاری این شرکت به مشکل برخورد و اجازهٔ اجرای ترانه‌های معروف خود را در کنسرت‌ها نداشت و پس از یک سال سکوت آلبوم همین را در شرایط عجیب وارد بازار کرد. این آلبوم پیش از این، قرار بود با نام «عاشقتم» وارد بازار شود.

رضا صادقی در سال ۹۳ آلبوم خود را با نام فقط گوش کن به عنوان دومین همکاری اش با آوای هنر ارائه کرد.

در سال ۱۳۹۴ اثر وی «شب بارونی» او به‌صورت شخصی و اینترنتی منتشر شد و فروش حاصل از آن خرج امور خیریه شد.

پس از آن طی همکاری با مؤسسهٔ فرهنگی هنری آراد در سال ۹۷، وی توانست قطعات پرطرفدار قدیمی اش را در کنسرت اجرا نماید.

معرفی کاملترین و بهترین سایتهای دانلود آهنگ

 

همانطور که در بالا گفته شد سایتهای بسیار زیادی در انتشار آثار هنرمندان عرصه موسیقی فعالیت دارند ،و به طبع در این بین سایتهایی به چشم میخورند که آرشیو تکمیلی از این خوانندگان را به صورت مجاز درسایت خود جای داده اند، این سایتها از دید مخاطب به دو دسته تقسیم می شوند که به صورت مجاز و غیر مجاز فعالیت دارند. ولی باید گفت سایتهایی که بصورت مجاز و در چهار چوب موازین و قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت دارند مخاطبین بیشتری را به خود جذب می نمایند.ماقصد داریم یکی از سایتهای دانلود آهنگ که به صورت کاملا مجاز فعالیت می نماید را به شما معرفی کنیم.

سایت دانلود آهنگ لود موزیک

در بین سایتهای مطرح و دارای آرشیو کامل وسایت مجاز دانلود آهنگ سایت لود موزیک فعالیت خود را در سال 1399 آغاز نمود که تا به این روز توانسته است ،آرشیو کاملی از تولیدات موسیقی ایران را در دل خود جای دهد،این سایت تا کنون توانسته بیش از 2000 آهنگ در سبک های مختلف را منتشر نماید همانطور که گفتیم این سایت توانسته آهنگ های تولیدی بیش 40 خواننده را برای دانلود در آرشیو و دسته های خود جای دهد یکی از این دسته های پرطرفدار در این سایت دسته دانلود آهنگ های رضا صادقی می باشد که با مراجعه به آن می توانید آرشیو آهنگ های این خواننده را نزد خود تکمیل نمایید لازم بذکر است هر آهنگ در این وبسایت به صورت پخش آنلاین و سپس دانلود می باشد سرعت دانلود فایل در این سایت به دلیل استفاده از سرورهای شخصی و قوی با سرعتی بالا انجام میپذیرد

امیدواریم توانسته باشیم مقاله جامع و کامل را برای شما عزیزان تهیه و منتشر کرده باشیم.

 

معرفی فروشگاه اینترنتی ماکروتل

فروشگاه ماکروتل از سال 2013 فعالیت خودرا آغاز نمود وتا به امروز با تکیه برتجربه و تیم متخصص ، جایگاه ویژه ای نزد مشتریان خود دارد ،  ماکروتل استراتژی مشخصی را به عنوان مبنای کار خود در نظر داشته است.تامین  قطعات،لوازم جانبی وتعمیرات مطمئن جهت بر آورده کردن نیازهای مشتریان، همگام با استفاده از فرصتهای موجود جهت نفوذ به اعتماد مردم و مشتریان به عنوان یکی ازچند فروشگاه های معتبر در زمینه  خدمات تلفن همراه در کشورفعالیت دارد، این افتخار ما می باشد که کیفیت محصولات ارائه شده به مشتریان را در ایران بهبود دهیم. جهت رسیدن به این هدف، ما بطور مستمر با به کار گیری دانش روز وتکنولوژی پیشرفته را در دستور کار خود قرار می دهیم تا بتوانیم استفاده کردن از یک تلفن همراه خوب را به تجربه ای لذت بخش و ایمن برای همه مشتریان تبدیل کنیم. ما بواسطه ارتباطات تجاری و فنی می توانیم با استفاده از فن آوری های نوین، محصولات نوآورانه خود را با ایجاد ارزش افزوده با بهترین قیمت جهت رفاه مشتریانمان عرضه کنیم.مهمترین ارزشهای سازمانی فروشگاه ماکروتل که می توان به آنها اشاره کرد: (صداقت، خلاقیت، سخت کوشی و اخلاق ومشتری مداری) ما تلاش میکنیم که  با ارائه محصولات با کیفیت ،جایگاه رقابتی فروشگاه  و توان فنی، صنعت تلفن همراه  ایران را به سطح بالاتری ارتقاء دهیم.

معرفی محصولات ماکروتل

در این مقاله سعی دارم تا با ارائه فهرستی از محصولات فروشگاه ماکروتل بتوانیم شما را با خدمات بیشتر آشنا نماییم.فروشگاه ماکروتل با ارائه انواع تاچ وال سی دی کلیه برندها،باتری گوشی موبایل، شارژر گوشی موبایل وکابل وهمچنین ابزارهای تعمیر موبایل از جایگاه ویژه ای در میان مشتریان خود برخوردار است که در زیربه برخی از برندها اشاره خواهیم کرد.

1-     ارائه تاچ و ال سی دی برندهایی مانند:( سامسونگ- اپل- هواوی- ال جی- شیائومی و........)

2-     ارائه باتری برندهایی مانند:(برند سامسونگ- اپل-لنوو- ایسوس- شیائومی و انواع تبلت و....)

3-     ارائه شارژر و کابل مانند:(برند سامسونگ- اپل-لنوو- ایسوس-شیائومی و.....)

4-     ارائه لوازم تعمیرات مانند:(هیتر و هویه- پیچ گوشتی- لوپ ومیکروسکوپ- سپراتور-پنس- دستگاه شارژ واکتیو باتری و...) 

آشنایی با برخی از تخصص های ماکروتل:

1-عیب یابی:

گوشی های تلفن همراه  با پیشرفت تکنولوژی  از گذشته تابه ‌امروز بسیار پیچیده تر شده‌اند و اجزای الکترونیکی جدید و  پیچیده‌تری در آنها تعبیه شده است؛ به‌همین‌دلیل، تشخیص مشکلات گوشی تلفن همراه و تعمیر آنها تاحدودی دشوارتر شده است. عیب یابی از مشکلات گوشی های تلفن همراه  برای کسانی که اطلاعات فنی و ندارند، تقریبا غیرممکن است. بااین‌حال، خوشبختانه ماکروتل  می‌تواند  به کمک تیم تخصصی خودبه ‌سادگی و مشکلات مربوط به گوشی تلفن همراه  را تشخیص دهد؛شناسایی دقیق  منبع و محل اصلی مشکل گوشی تلفن همراه ، گام مهمی در تشخیص مشکلات و عیوب تلفن همراه است. طبیعتا زمانی که تلفن همراه به درستی عیب یابی شود و تعمیرات بر روی آن با دقت انجام شود نیازبه تعمیر دوباره ندارد.ماکروتل تلاش می کند که از این اتفاق و پرداخت وجه اضافی جهت تعمیر جلوگیری کند.
2-تعمیر فوری:

طبیعتا بارها با این موضوع برخورد کرده اید که برای تعمیر تلفن همراه خود باید چند روزی را بدون تلفن همراه سرکنید.شاید این موضوع باعث شود که در انجام کارهای روزمره شما اختلال ایجاد شود،فعالیتهایی همچون استفاده از خدمات اینترنتی بانک،استفاده از اپلیکیشن  وحضور در کلاسهای مجازی با توجه به شرایط موجود در دنیا و درگیر بودن با بیماری کرونا،  با این تفاسیرزمان در زندگی روزمره از اهمیت بالایی برخوردار است.ماکروتل نیز با در نظر گرفتن همین اصل وتاکید به کارکنان خود مبنی بر تلاش مضاعف، گوشی تلفن همراه مشتریان خود در کمترین زمان ممکن را تحویل دهد تا شما بتوانید به فعالیت روزمره خود ادامه دهید.ماکروتل یک امتیاز ویژه نیز  برای افرادی که ساکن تهران می باشند دارد تعمیرات فوری 3ساعته که یک امتیاز بزرگ برای شما محسوب می شود.

آیا می دانید تعمیر فوری شامل چه عیب هایی می باشد؟

 طبیعتا در مبحث بالا با تعمیرات فوری آشنایی نسبی پیدا کرده اید.حال باید به این موضوع پرداخت که چه عیب هایی در گوشی تلفن همراه شامل تعمیرات فوری می شود که در زیر به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

1-تعویض ال سی دی

2-تعویض باتری

3-تعویض فریم

4-تعویض دکمه مربوط به قفل صفحه و ولوم صدا

5-پاکسازی وفلش کردن جهت رفع مشکلات تلفن همراه

6-تعمیر و یا تعویض پورت شارژر و........

 

مزایای استفاده از فروشگاه ماکروتل:

1-درخواست تعمیر به صورت آنلاین:

با توجه به اینکه شما مشتریان محترم در طول روز با مشغله های زیادی مواجه هستید و زمان کافی برای کارهای متفرقه خود ندارید ،ماکروتل این امکان را برای شما فراهم کرده است که، با درخواست انلاین تعمیر گوشی تلفن همراه شما این امتیاز را دارید که از حضور در مرکز تعمیر و از سپری کردن زمان خود در ترافیک سنگین در امان باشید.شما به محض ثبت  درخواست آنلاین خود ، ماکروتل در کوتاه ترین زمان ممکن  با ارسال پیک به آدرس ثبت شده شما ،تلفن همراه شمارا به مرکز انتقال می دهد.

2-پشتیبانی آنلاین:

شاید برای شما این اتفاق افتاده باشد که با برخی از مشکلات مانند ایراد نرم افزاری،سخت افزاری روبرو شده باشید  ازاین بابت سوالاتی در ذهنتان بوجود بیاید .شما میتوانید بصورت 24ساعته با پشتیبان ماکروتل در تماس باشید و با بیان مشکلات تلفن همراه خود در صورتی که ایراد شما قابل رفع باشد آن را برطرف نمایید.

3-تحویل اکسپرس:

پست اکسپرس چیست؟ پست اکسپرس  یا پست سریع نوعی پست ،جهت ارسال مرسوله به تمام نقاط کشور با کمترین هزینه وکمترین زمان می باشد.مزایای استفاده از پست اکسپرس این است که شما می توانید  حرکت مرسوله خودرا مشاهده کنید و اگر محتویات پست شده از ارزش بالایی برخوردار باشد، می توانید مرسوله را بیمه کنید و نگرانی از این بابت نداشته باشید. ماکروتل از این نوع  پست جهت رفاه مشتریان در شهرستانها استفاده مینماید تا با خیال آسوده سفارشات مشتریان را به آنها برساند.

گواهی های اخذ شده ماکروتل:

ماکروتل جهت پیشبرد اهداف خود و بالا بردن کیفیت،خود را لازم دانسته است که با اخذ گواهی و استاندارد های لازم اطمینان واعتماد را برای مشتریان خود بوجود بیاورد .ماکروتل دارای گواهی نماد هویت صاحب از مرکز توسعه و تجارت الکتریکی وزارت صنعت و معدن وهمچنین عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی می باشد.

ارتباط با ماکروتل:

مراجعه به سایت https://www.macrotel.ir/

آدرس و تلفن شعبه بلوار کشاورز:

تهران –بلوار کشاورز-جنب خیابان نادری-ساختمان نگین بلوار 170-طبقه یک واحد یک

مشاوره تعمیرات موبایل:

02188394581

مشاوره فروش:

02188394572

کد پستی:1416634134

آدرس و تلفن شعبه جردن:

جردن-بلوار آفریقا(نلسون ماندلا)-برج نگین آفریقا-طبقه 2-واحد 201

مشاوره تعمیرات موبایل:

02188784041

مشاوره فروش:

02188797220

کد پستی:1969734674

 

 

 

 

 

 

 

 

فروشگاه لوازم یدکی تیکوما

فروشگاه تیکوما فروشنده انواع لوازم یدکی خودرو از جمله خودروهای برلیانس و جیلی بوده و این لوازم را با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه می کند.

خودروی برلیانس

کمپانی خودرو سازی برلیانس از تولید کنندگان خودروهای چینی و همچنین لوازم یدکی این خود رو است. این کمپانی از سال 1992 فعالیت خود را در زمینه تولید و مونتاژ خودرو آغاز نموده است. کمپانی خودرو سازی برلیانس به وسیله شخصی به نام یانگ رونگ تاسیس شده است است. این شرکت خودرو سازی در ابتدای فعالیت خود، با همکاری کمپانی خودرو سازی تویوتا، به تولید مینی بوس مشغول بوده است. در سال 2009 شرکت برلیانس بیش از 150 هزار خود روی سواری وارد بازار نمود. در حال حاضر این کمپانی خودرو سازی در حال عرضه خودروهای خود به کشورهایی مانند کلمبیا، روسیه، استرالیا، کره جنوبی و بعضی از کشورهای حوزه خلیج فارس می باشد. در سال 2010 کمپانی برلیانس بیش از 800 هزار خودرو تولید کرد ولی در سال 2012 تولید خودروهایش را تا حد زیادی کاهش داد زیرا تمرکز اصلی این کمپانی در طی این مدت بیشتر بر کیفیت خودروهای تولید شده بود. در سال 2011 کمپانی خودرو سازی برلیانس به عنوان یکی از ده برند تجاری برتر در زمینه خودرو شناخته شد.

 کمپانی برلیانس سال های زیاد است که با شرکت های خودرو سازی پارس خودرو و سایپا در حال همکاری است. شرکت سایپا در حال حاضر در حال تولید خودروهای برلیانس در دو مدل V5 و H230 است. کمپانی پارس خودرو نیز خودروهایی از جمله برلیانس در مدل H320 و  H330 را تولید و مونتاژ می کند. در حقیقت می توان گفت شرکت برلیانس یکی از تولید کنندگان خودروهای چینی بوده و در زمینه مونتاژ خودروهایی از جمله بی ام و، پورشه و تویوتا مشغول به فعالیت است. همانطور که اشاره شد، کمپانی خودرو سازی برلیانس با کمک و همکاری شرکت های خودروسازی مانند سایپا و پارس خودرو از سال 1393 آغاز به فعالیت کرد. این کمپانی خودروهای با کیفیتی در اختیار مشتریان قرار می دهد. کمپانی برلیانس توید کننده خودروهایی مانند برلیانس H230 و H220 است و این دو مدل خودرو تولید کمپانی سایپا می باشد در حالی که خودروهای برلیانس مدل H330 و H320  از تولیدات شرکت پارس خودرو است.

انواع خودروی برلیانس

خودروی برلیانس مدل اچ 230 تولید کمپانی پارس خودرو بوده و از سال 2012 وارد بازار خودرو شده است. این خودرو ظاهر زیبایی داشته و ابعاد پنجره و چراغ های این خودرو تناسب خوبی با یکدیگر دارند. مه شکن های جلوی این خودرو حالتی ساده به شکل دایره دارند و شباهتی که بین چراغ های جلو و قاب دور این مه شکن وجود دارد، جلوه خوبی به این خودرو داده است. خودروی برلیانس اچ 230 مجهز به پیشسرانه 1.5 نیم لیتری بوده و قدرت اسب بخار این خودرو 103 است. بیشترین سرعت این خودرو 170 کیلومتر بر ساعت بوده و مصرف سوخت آن 4.6 لیتر در هر 100 کیلومتر می باشد. خودروی برلیانس اچ 230 از نظر ایمنی کیفیت بالایی داشته و دارای امکاناتی مانند سنسور دنده عقب، کیسه هوایی ایمنی برای راننده و سرنشین و سیستم ترمز ABS است. این خودرو از نظر امکانات رفاهی مجهز به سیستم صوتی با 6 بلندگو، آیینه های برقی، آیینه داخلی عقب ضد انعکاس نور و همچنین سانروف برقی می باشد.

خودروی برلیانس اچ 220 نوعی خودروی هاچ بک شهری و در حقیقت مدل هاچ بک خودروی اچ 230 است. این خودرو مانند سایر خودروهای برلیانس دارای یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر و 16 سوپاپ با قدرت 103 اسب بخار است. گشتاور این خودرو 138 نیوتون متر بوده و با کد BM15L شناسایی می شود. فرمان این خودرو الکترونیکی بوده و همچنین مدل دستی این خودرو دارای گیربکس 5 سرعته و مدل اتومات آن دارای گیربکس 6 سرعته است. مدل های دستی و اتومات این خودرو از نظر از نظر امکانات رفاهی شباهت های زیادی با یکدیگر دارند ولی نسخه اتومات این خودرو مجهز به امکانات بیشتری مانند سنسور دنده عقب، سانروف برقی و سیستم صوتی پیشرفته می باشد.

برلیانس اچ 330 یکی دیگر از خودروهای این کمپانی بوده و ظاهری بهتر از اچ 230 دارد. برلیانس اچ 330 مجهز به پیشرانه ای مشابه با مدل‌های اچ 230 و اچ 220 بوده و با گیربکس های 5 سرعته دستی و 4 سرعته اتومات وارد بازار می‌شود. مصرف سوخت این خودرو در مدل دستی 6.4 لیتر و در مدل اتومات 6.7 لیتر در هر 100 کیلومتر است. این خودرو درهر دو مدل دستی و اتومات مجهز به سیستم تاشو برای صندلی عقب، تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو، میله ضربه‌ گیر درهای جانبی، میله فرمان جمع ‌شونده، سیستم ضد سرقت موتور و صندلی عقب با قابلیت پشتیبانی ایزوفیکس است. ولی مدل اتومات برلیانس اچ 330 دارای تجهیزات بیشتری از جمله سیستم ورود و استارت بدون کلید، قابلیت تنظیم صندلی راننده در 8 جهت به همراه تنظیم گودی کمر، سنسور دنده عقب، سانروف برقی و بسته شدن پنجره‌ها با استفاده از ریموت کنترل است.

خودروی برلیانس اچ 320 مانند مدل اچ 230 در مدل هاچ بک وارد بازار می شود. این دو خودرو تفاوتی از نظر امکانات رفاهی و مشخصات فنی با یکدیگر ندارند. این خودرو دارای امکاناتی مانند سانروف برقی، قابلیت تنظیم صندلی برای راننده و همچنین سنسور دنده عقب است. خودروی برلیانس اچ 330، ارتفاعی در حدود 1 متر و 460 سانتی متر داشته و طول آن 4 متر و 510 سانتی متر می باشد. عرض این خودرو نیز در حدود 1 متر و 758 سانتی متر است. برلیانس اچ 330، دارای 5 دنده جلو گیربکس دنده ایی اتومات و یک دنده عقب است. این خودرو از نظر ایمنی زیادی داشته و مجهز به دو کیسه هوای ایمنی به صورت استاندارد است. خودروی برلیانس اچ 330 به سیستم ABS و EBD مجهز است و این ترمزها این قابلیت را دارند که در مسافتی در حدود 402 متر، سرعت خودرو را از 100 کیلومتر به صفر کاهش دهند.

لوازم یدکی برلیانس

کلیه لوازم یدکی خودروهای برلیانس به راحتی در فروشگاه تیکوما قابل خریداری است. لوازم یدکی برلیانس  شامل لوازمی از جمله کمک فنر عقب برلیانس، ایربگ سمت راست داشبورد، ایربگ فرمان برلیانس، قاب روی موتور برلیانس، دسته راهنمای برلیانس، سپر جلوی برلیانس، چراغ دنده عقب راست، سینی زیر موتور سینی جلوی برلیانس می شوند. سینی جلوی برلیانس سری 200، از مهمترین لوازم یدکی برلیانس بوده و تولید کشور چین است. سینی جلوی خودروی برلیانس با اسامی دیگری از جمله سینی جا چراغی و سینی فن رادیاتور نیز شناخته می شود. سینی جلوی رادیاتور این خودرو، کار محافظت از رادیاتور آب و رادیاتور کولر را به عهده دارد و از آسیب رسیدن به آنها جلوگیری می کند. چراغ جلوی برلیانس یکی دیگر از لوازم یدکی این خودرو بوده و محل نصب آن روی سینی جا چراغی است. نور بالا و نور پایین خودروی برلیانس بر روی یک چراغ قرار گرفته است و تفاوت زیادی با چراغ های قدیمی دارد. در خودروهای برلیانس نور بالا و پایین توسط یک چراغ تامین می شود. چراغ های این خودرو کیفیت بسیار زیادی داشته و عمر نسبتاً خوبی نیز دارند. از لوازمی که مربوط به سیستم برق این خودرو هستند می توان به دینام و باطری این خودرو اشاره کرد. باطری این خودرو قادر است با ذخیره نمودن انرژی الکتریکی، برق مورد نیاز خودرو را تامین نماید. دینام می تواند در زمانی که موتور خودرو روشن است، انرژی مکانیکی را تبدیل به انرژی الکتریکی کند. از لوازم یدکی بدنه خودروی برلیانس می توان به لوازمی مانند دسته راهنمای برلیانس، چراغ های عقب و چراغ های جلو، سپرها، آیینه بغل و جلو پنجره و آرم عقب برلیانس اشاره کرد.

خودروی جیلی

شرکت خودرو سازی جیلی، یکی از معروف ترین برندهای خودرو سازی بوده و طرفداران زیادی در بازار جهانی خودرو دارد. برند جیلی از سال 1997 میلادی در شهر پکن به صنعت خودرو سازی چین وارد شد. موسس این کمپانی خودرو سازی، فردی به نام لی شوفو بود. این کمپانی در سال 1998 شروع به تولید ون های کوچک کرد و بعد از یک سال موفق یه دریافت تاییدیه برای تولید سایر خودروها شد. خودروی جیلی در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود و یکی از انواع این خودرو مدل Geely Binyue است. این مدل از خودروی جیلی شاسی بلند بوده و از سال 2018 در حال تولید می باشد. این خودرو در بازار جهانی بسیار معروف و پرطرفدار است و به نام Coolari معروف است. جیلی جیاجی یکی دیگر از خودروهای جیلی بوده و در حقیقت به عنوان اولین MPV این کمپانی شناخته شده است. خودروی جیاجی در سال 2017 میلادی در نمایشگاه خودرو شانگهای رونمایی شد و بعد از گذشت دو سال به بازار خودرو وارد شد. خودروی جیلی آیکون نیز یکی دیگر از خودروهای این کمپانی است و توسط یکی از ماهرترین طراحان این کمپانی در سال 2018 رونمایی شده است. این خودرو از فوریه سال جدید، در بازار خرید و فروش خودرو عرضه می شود.

لوازم یدکی خودروی جیلی

تمامی لوازم یدکی خودروهای جیلی در فروشگاه تیکوما با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان عرضه می شود. برای آگاهی از قیمت لوازم یدکی ماشین جیلی با تیکوما تماس بگیرید. خوروهای جیلی دارای قطعات یدکی مختلفی در قسمت بدنه، موتور و جلو بندی هستند. بدنه خودروی جیلی قطعات مختلفی از جمله درب های عقب و جلو، گلگیر جلو و عقب، سپرها و چراغ های جلو و عقب، آیینه بغل و براکت سپر جلو و عقب دارد. قطعات یدکی جلوبندی خودروی جیلی قطعاتی مانند دیسک جلو چرخ جیلی شاسی بند و سدان، پلوپ چپ و راست خودرو، کمک جلوها، طبق و بوش طبق جیلی، میل موج گیر و قرقری فرمان می باشند. لوازم موتوری این خودرو نیز شامل قطعاتی همچون سر سیلندر و واشر سر سیلندر جیلی، تسمه تایم، دینام و تسمه تایم در مدل xv  و مدل های دیگر، دسته موتور، وایر شمع، میل لنگ، میل سوپاپ موتور، فیلتر روغن، مخزن های شیشه شوی و فیلتر هوا می باشند.  

What is SEO? (Site optimization)

SEO is derived from the term Search Engine Optimization, which has equivalent words such as SEO or search engine optimization, which all have the same meaning and can be defined as follows:

·         Search engine optimization (SEO) does not mean cheating or manipulating search engines with unethical methods. They are designed to help improve the visibility and relevance of websites in natural search results with the aim of achieving high rankings.

·         SEO can be considered as a set of methods for strategically changing websites. This process addresses the most important page related factors and increases its importance on the search results page.

·         SEO is not a simple process that is easy to implement because it requires a lot of knowledge, background science and patience. Search engines are unpredictable by constantly changing their ranking algorithms; Therefore, it is the duty of SEO engineers to keep their information in this field up to date.

Google's ranking algorithm has more than 200 criteria for ranking a site. Therefore, SEO engineers should consider the most important of these criteria for successful SEO implementation. FastSEO is a digital marketing company based in Muscat which provides SEO services too.

The first search engines were launched in the early 1990s; Some of the most popular were Infoseek, Alta Vista and Yahoo. At the time, people were looking at search engines as a list that, like the yellow page, was done in alphabetical order. There were pages like AAA at the top of this list.

With the continuous growth of the Internet, newer search engines appeared that used more sophisticated ranking algorithms. These algorithms used keyword density criteria (the number of times a keyword or phrase was used on a page divided by the total number of words on the page) and keyword-like tags to understand the content of websites. Following this growth, SEO started its activity to make the sites more visible. With the development of page rankings by search engines, SEO engineers sought to find ways to be effective in ranking these engines using both ethical and immoral methods.

What are the goals of SEO?

The goal of SEO is to help websites rank high in search results and increase the relevance between pages and keywords entered by users. Showing the most pages related to the entered search query has many benefits for both the user and the search engine in that the user gets the most relevant search results and the search engine becomes more reliable because its algorithm shows the most relevant pages.

After SEO started to improve the ranking of sites in natural search results, this process required knowledge and time to implement their methods. Time is the biggest initial investment to optimize a site or a page.

Depending on how competing keywords are used in the optimization, SEO can take weeks or months to get results. Although search engine optimization results may not be seen quickly, in the long run the benefits of SEO will increase site rankings and increase visitors. It is very important for websites to be on the first page of Google search results, especially among the top three results, which account for 58.4% of clicks.

In general, SEO goals can be summarized as follows:

·         It has a great effect on website visits.

·         Creates a brand.

·         It will increase site traffic.

·         The website ranks better on the search engine results page.

·         It will increase product sales.

·         It is the best tool for advertising.

 

What is On Page SEO?

On Page SEO is related to the direct control of the codes or contents of your website, including text, image, links, etc.; In general, everything you upload to your site is related to SEO On Page. This method is the basis of all optimization efforts because it is where you have the most control. Any changes you make to your site content will affect the search results, so it is very important that the On Page SEO method is done correctly before the Off Page SEO method.

 

What is Off page SEO?

Unlike the On Page SEO method, in which website development is done with high direct control, the off-page optimization method includes all the upgrades that are done outside of your website; This includes everything that can help you get a high ranking of your site. Off Page SEO focuses primarily on getting backlinks (links that point to your site from other sites) then optimizes search engine optimization using off-site methods.

SEO Off Page is an unlimited process run by SEO engineers to get links.

 

What is White Hat SEO?

In technical terms, white-hat SEO refers to a set of techniques, methods, and strategies that follow the rules and guidelines of search engines. This does not mean cheating or manipulating search engines or users in any way. This is also called ethical SEO because it either has a long-term implementation or uses the right guidelines and policies to get high rankings in search engine results.

 

 

 

What is Black Hat SEO?

In other words, the term black hat SEO refers to a set of commands used to deceive, play, and manipulate search engine algorithms in order to obtain high rankings. It is important to know that these methods are immoral and are not endorsed by any search engine, and using these methods carries the risk of being removed from the database list forever.

Doing black-hat SEO tactics may cause a sudden increase in search results, but can lead to fines or a complete removal from the search engine database.

 

Search engines have common goals with the SEO industry

Search engines are interested in helping you succeed. Even Google has a basic SEO guide for newcomers. They also support the efforts of the SEO community. Digital marketing conferences such as Unbounce, SearchLove and MozCon attract the attention of engineers and search engine representatives.

Google helps webmasters and SEO professionals through the Webmaster Central Help forum. Unfortunately, Bing Forum stopped its webmasters in 2014.

Although webmasters' guidelines on search engines are different, their basic rules are the same: Do not try to fool search engines. Instead, create a good user experience for your visitors. To achieve such a goal, use the instructions of search engines and respond appropriately to the needs of users.

 

Google Webmaster Guidelines

Basic rules:

·         Build web pages for users, not search engines.

·         Do not deceive your users.

·         Avoid doing unusual tricks to improve your site ranking. To identify such tricks, always ask yourself, "Does doing this help my users?" Or "Would I do that if there were no search engines?"

·         Always think about doing things that make your website more special, more valuable and more attractive.

What should we avoid?

·         Automatic and machine content production

·         Abnormal link building

·         Making pages without original content

·         Cloaking - Displays a different version of the page to search engines

·         Hide text and links

·         Doorway Pages - Pages that are created to rank and transfer users to another website

Webmaster Bing Instructions

Basic rules:

·         Publish comprehensive and engaging content on the website.

·         Write the title of the pages clearly and relevantly.

·         Links are considered a signal of popularity and Bing rewards websites with good and natural links.

·         Acting on social networks and sharing more website links in it will affect the ranking of your website in the long run.

What should we avoid?

·         Poor content, pages with a lot of ads or pages created solely for the purpose of transferring users to other sites.

·         Bad link building tactics that have been implemented with the sole purpose of increasing the number of links.

·         Clean, accurate URLs have better keywords. Variable parameters in the links cause the problem of duplicate content on the website.

·         Short, descriptive URLs with only alphabetic characters are always indicated.

 

چرا شرکت طراحی سایت سیرن

نسل امروز نسلی وابسته به دنیایی سرشار از تکنولوژی که حتی تصور یک لحظه عاری از آن نامفهوم است. روزگاری نه چندان دور ایجاد سایت شخصی یا کاری، برای هر کسی مقدور نبود. تنها سازمان های بزرگ و شرکت های فناوری، از وب سایت ها بهره می بردند. اما در یک دهه گذشته اینترنت هیچ حد و مرزی نمی شناسد و جهان ما را دگرگون کرده است. هر نوع اطلاعاتی که می خواهید را، به کمک اینترنت و البته وب سایت ها، می توانید به دست آورید. از خواندن یک خبر گرفته تا خرید های اینترنتی که با چند کلیک انجام می شوند، همگی را مدیون وب سایت ها و شبکه جهانی اینترنت هستیم.

بهره برداری از فضای وب به عنوان یک ابزار مهم در تجارت بسیار حایز اهمیت می باشد. حتی آن دسته از کسب و کارهایی که خود را در زمینه تجارت سنتی موفق می‌دانند باید به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند. اینترنت یکی از بسترهای مناسب کسب و کار است که روز به روز بر کاربران آن افزوده می‌شود و می‌تواند نقش مهمی در ایجاد روابط تجاری موفق ایفا نماید. از همین رو طراحی یک وب سایت مناسب، اولین گام در جذب مشتریان جدید در بازاریابی اینترنتی  به شمار می رود.

وب سایت شما می تواند دلیل موفقیت تجارت شما باشد یا دلیل شکست آن ! این عامل به توانایی تاثیر گذاری وب سایت شما به روی مخاطب بستگی دارد. بنابراین داشتن یک وب سایت بدون دیده شدن توسط مشتریان، کمک چندانی به رونق کسب و کار شما نمی کند. از ویژگی های اهمیت طراحی سایت در کسب و کارتان می توان به صرفه جویی در زمان، معرفی محصولات و خدمات بدون داشتن محدودیت مکانی و زمانی نام برد. گرچه برای یک شرکت یا مجموعه تجاری برخورداری از یک سایت قدرتمند و کارآمد بدیهی بنظر می رسد ولی اولین و مهمترین گام برای شروع، انتخاب یک شرکت طراحی قدرتمند است که علاوه بر به‌ کارگیری استانداردهای روز جهان و نام آشنا بودن، خلاق بوده و بتواند چهره جذابی از برند شما را برای کاربران نمایان سازد.

مرکز تخصصی طراحی سیرن در شیراز مفتخر است، با کمک کارشناسان باتجربه و آکادمیک خود، ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وب سایت، طراحی گرافیک، عکسبرداری صنعتی، ارائه پلن های دیجیتال مارکتینگ و راه اندازی فروشگاه اینترنتی در ایران و شیراز می باشد. امروزه طراحی وب سایت تنها برنامه نویسی نیست، طراحی سایت تلفیقی از هنر و برنامه نویسی است که می تواند تجارت شما را متحول نماید و سیرن یکی از بهترین برندهای طراحی وب سایت در کشور می باشد.

طراحی و بهینه سازی بیش از 600 پروژه وب سایت فعال شامل فروشگاه اینترنتی، سایت شرکتی و خدماتی، سایت خبری، سایت شخصی، سایت گردشگری، آموزشی و ... اطمینانی است که شما سیرن را به عنوان مجری خدمات وب خود انتخاب کنید. برای سیرن که برترین شرکت طراحی سایت است، تفاوتی ندارد که شما یک سایت را برای اداره، فروشگاه، بیمارستان و یا هر کسب‌وکار کوچک یا بزرگ دیگری تهیه نمایید. شرکت طراحی سایت سیرن به واسطه برخورداری از طراحان متخصص و زبده در زمینه طراحی سایت، یک وب‌سایت حرفه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد که به واسطه آن بتوانید با خاطری آسوده به ارائه خدمات به مخاطبان خود مشغول باشید. طراحی سایت طبق استانداردهایW3C ، گارانتی یک ساله، طراحی سایت اینترنتی با گرافیک اختصاصی و مشتری مداری چهار اصلی است که از اولین روزهای تاسیس تلاش بر پایبند بودن به آن در تمامی فعالیت های شرکت به چشم می خورد. هدف اصلی سیرن دیدن لبخند رضایت بر لبان شما مشتریان عزیزمان است.

 افتخار سیرن ارائه اطلاعات علمی و روز جهان به مشتریان خود می باشد، در همکاری با سیرن شما با جدیدترین اطلاعات در حوزه طراحی و بهینه سازی وب سایت آشنا خواهید شد و در خدمات ارائه شده به شما از بروز ترین تکنولوژی های دنیای فناوری اطلاعات استفاده خواهد شد. یک کمپانی در صورتی می‌تواند به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت معرفی شود که بتواند خلاقیت و نوآوری در طراحی سایت را با تکنولوژی‌های روز با یکدیگر به کار گیرد. بنابراین بایستی به آخرین تغییرات روز طراحی سایت آگاهی داشته‌باشد و قادر به ارائه خدمات پشتیبانی در بالاترین سطح باشد.

طراحی عناصر گرافیکی زیبا و حرفه ای

طراحی سایتی با ظاهری کاربرپسند و خلاقانه که کاربران با ورود به سایت احساس خوبی داشته و آنها را به ماندن در سایت ترغیب نماید، یکی از مقوله های مهم در طراحی سایت می باشد که منجر به بازدهی بالا و همیشگی سایت می گردد. طراحان زبده و ایده پرداز ما در سیرن با انتخاب رنگ مناسب، لوگوی خاص، چیدمان بصری خلاقانه و دسته بندی درست،  امکان دسترسی سریع به منوها  و .... در طراحی سایت شما کاربران را به ماندن و چرخیدن در سایت وادار می نمایند. همان چیزی که از آن با عنوان تجربه کاربری خوب یاد می‌شود.

واکنش گرایی

امروزه اکثریت کاربران با گوشی و تبلت به وب گردی می پردازند به این خاطر قابلیت واکنشگرایی در طراحی سایت امری ضروری قلمداد می گردد. هدف از طراحی سایت ریسپانسیو راحتی کار کاربران و عدم بهم ریختگی وب سایت شما می باشد و همچنین حذف نسخه موبایل. از مزایای طراحی سایت ریسپانسیو می توان به سازگاری با اسمارت فون ها، تبلت ها و نوت بوک ها و... اشاره نمود. در نهایت بزرگترین مزیت سایت های ریسپانسیو، افزایش آمار بازدید، افزایش رنکینگ و سازگاری باتمام مرورگرها و.. می توان اشاره کرد.

متخصصان سیرن به خوبی به این امر واقف بوده و در هنگام طراحی سایت از جذب هیچ کاربر یا مخاطبی غافل نخواهند ماند.

سئو و بهینه سازی

از مهمترین ویژگی های بکار رفته در طراحی های سیرن رعایت اصول سئو و پیاده سازی پروژ های خود بر اساس بهترین سیستم های مدیریت محتوا در دنیا می باشد، سیستم های مدیریت محتوای بکار رفته در نمونه کار های سیرن تمامی استاندارد های لازم طراحی وب جهانی را دارا هستند. سئو و بهینه سازی سایت شامل مواردی نظیر رعایت استاندارد‌های کد نویسی، استفاده درست از تگ‌ها، سرعت و حجم مناسب قالب سایت و سایر موارد تاثیرگذار در سئوی سایت از همان ابتدا یعنی زمان برنامه نویسی و کد نویسی سایت رعایت می شود. اگر این موارد به خوبی مورد توجه قرار گیرند، بدون شک در آینده برای بهینه کردن سایت مطابق با الگوریتم‌های گوگل هزینه کمتری صرف خواهد شد و وب سایت شما در آینده می تواند از طریق موتور جستجوی گوگل هم ورودی داشته و به رونق کسب و کار شما کمک نماید .

رعایت نکات برندسازی، رعایت نکات فنی و ایمنی وب سایت و سطوح دسترسی آسان از دیگر نقاط قوت شرکت طراحی سایت سیرن می باشد.

با شرکت طراحی سایت سیرن هر آنچه از ذهنتان می گذرد را به واقعیت تبدیل کنید. فقط کافیست تصورات خود را باور کنید و طعم شیرین رویایتان را با سیرن در دنیای واقعی تجربه کنید. این شرکت پروژه ها را با دقت و وسواس زیادی به انجام می رساند چرا که بر این باور است که پروژه ی امروز، کارنامه فردای شرکت می باشد و موفقیت مشتریان موفقیت این مجموعه خواهد بود.

وجود گواهینامه و تاییدیه ها در کارنامه شرکت سیرن خود مهر تاییدی بر گفته های ماست.

·         برند نمونه فناوری اطلاعات در سال 1395

·         دریافت گواهینامه سنجش رضایت مشتری ( ایزو 10004:2010 )

·         دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت خدمات ( ایزو 9001:2015 )

·         دریافت گواهینامه رسیدگی به شکایات مشتری ( ایزو 10002:2014 )

کارشناسان طراحی سایت و سئو سیرن برای آگاهی بیشتر شما عزیزان در ارتباط با طراحی و بهینه سازی سایت خود، با مشاوره رایگان آماده پاسخگویی و خدمات رسانی به شما عزیزان می باشند.