دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ | آموزش سویشال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ | آموزش سویشال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

معرفی فروشگاه اینترنتی ماکروتل

فروشگاه ماکروتل از سال 2013 فعالیت خودرا آغاز نمود وتا به امروز با تکیه برتجربه و تیم متخصص ، جایگاه ویژه ای نزد مشتریان خود دارد ،  ماکروتل استراتژی مشخصی را به عنوان مبنای کار خود در نظر داشته است.تامین  قطعات،لوازم جانبی وتعمیرات مطمئن جهت بر آورده کردن نیازهای مشتریان، همگام با استفاده از فرصتهای موجود جهت نفوذ به اعتماد مردم و مشتریان به عنوان یکی ازچند فروشگاه های معتبر در زمینه  خدمات تلفن همراه در کشورفعالیت دارد، این افتخار ما می باشد که کیفیت محصولات ارائه شده به مشتریان را در ایران بهبود دهیم. جهت رسیدن به این هدف، ما بطور مستمر با به کار گیری دانش روز وتکنولوژی پیشرفته را در دستور کار خود قرار می دهیم تا بتوانیم استفاده کردن از یک تلفن همراه خوب را به تجربه ای لذت بخش و ایمن برای همه مشتریان تبدیل کنیم. ما بواسطه ارتباطات تجاری و فنی می توانیم با استفاده از فن آوری های نوین، محصولات نوآورانه خود را با ایجاد ارزش افزوده با بهترین قیمت جهت رفاه مشتریانمان عرضه کنیم.مهمترین ارزشهای سازمانی فروشگاه ماکروتل که می توان به آنها اشاره کرد: (صداقت، خلاقیت، سخت کوشی و اخلاق ومشتری مداری) ما تلاش میکنیم که  با ارائه محصولات با کیفیت ،جایگاه رقابتی فروشگاه  و توان فنی، صنعت تلفن همراه  ایران را به سطح بالاتری ارتقاء دهیم.

معرفی محصولات ماکروتل

در این مقاله سعی دارم تا با ارائه فهرستی از محصولات فروشگاه ماکروتل بتوانیم شما را با خدمات بیشتر آشنا نماییم.فروشگاه ماکروتل با ارائه انواع تاچ وال سی دی کلیه برندها،باتری گوشی موبایل، شارژر گوشی موبایل وکابل وهمچنین ابزارهای تعمیر موبایل از جایگاه ویژه ای در میان مشتریان خود برخوردار است که در زیربه برخی از برندها اشاره خواهیم کرد.

1-     ارائه تاچ و ال سی دی برندهایی مانند:( سامسونگ- اپل- هواوی- ال جی- شیائومی و........)

2-     ارائه باتری برندهایی مانند:(برند سامسونگ- اپل-لنوو- ایسوس- شیائومی و انواع تبلت و....)

3-     ارائه شارژر و کابل مانند:(برند سامسونگ- اپل-لنوو- ایسوس-شیائومی و.....)

4-     ارائه لوازم تعمیرات مانند:(هیتر و هویه- پیچ گوشتی- لوپ ومیکروسکوپ- سپراتور-پنس- دستگاه شارژ واکتیو باتری و...) 

آشنایی با برخی از تخصص های ماکروتل:

1-عیب یابی:

گوشی های تلفن همراه  با پیشرفت تکنولوژی  از گذشته تابه ‌امروز بسیار پیچیده تر شده‌اند و اجزای الکترونیکی جدید و  پیچیده‌تری در آنها تعبیه شده است؛ به‌همین‌دلیل، تشخیص مشکلات گوشی تلفن همراه و تعمیر آنها تاحدودی دشوارتر شده است. عیب یابی از مشکلات گوشی های تلفن همراه  برای کسانی که اطلاعات فنی و ندارند، تقریبا غیرممکن است. بااین‌حال، خوشبختانه ماکروتل  می‌تواند  به کمک تیم تخصصی خودبه ‌سادگی و مشکلات مربوط به گوشی تلفن همراه  را تشخیص دهد؛شناسایی دقیق  منبع و محل اصلی مشکل گوشی تلفن همراه ، گام مهمی در تشخیص مشکلات و عیوب تلفن همراه است. طبیعتا زمانی که تلفن همراه به درستی عیب یابی شود و تعمیرات بر روی آن با دقت انجام شود نیازبه تعمیر دوباره ندارد.ماکروتل تلاش می کند که از این اتفاق و پرداخت وجه اضافی جهت تعمیر جلوگیری کند.
2-تعمیر فوری:

طبیعتا بارها با این موضوع برخورد کرده اید که برای تعمیر تلفن همراه خود باید چند روزی را بدون تلفن همراه سرکنید.شاید این موضوع باعث شود که در انجام کارهای روزمره شما اختلال ایجاد شود،فعالیتهایی همچون استفاده از خدمات اینترنتی بانک،استفاده از اپلیکیشن  وحضور در کلاسهای مجازی با توجه به شرایط موجود در دنیا و درگیر بودن با بیماری کرونا،  با این تفاسیرزمان در زندگی روزمره از اهمیت بالایی برخوردار است.ماکروتل نیز با در نظر گرفتن همین اصل وتاکید به کارکنان خود مبنی بر تلاش مضاعف، گوشی تلفن همراه مشتریان خود در کمترین زمان ممکن را تحویل دهد تا شما بتوانید به فعالیت روزمره خود ادامه دهید.ماکروتل یک امتیاز ویژه نیز  برای افرادی که ساکن تهران می باشند دارد تعمیرات فوری 3ساعته که یک امتیاز بزرگ برای شما محسوب می شود.

آیا می دانید تعمیر فوری شامل چه عیب هایی می باشد؟

 طبیعتا در مبحث بالا با تعمیرات فوری آشنایی نسبی پیدا کرده اید.حال باید به این موضوع پرداخت که چه عیب هایی در گوشی تلفن همراه شامل تعمیرات فوری می شود که در زیر به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

1-تعویض ال سی دی

2-تعویض باتری

3-تعویض فریم

4-تعویض دکمه مربوط به قفل صفحه و ولوم صدا

5-پاکسازی وفلش کردن جهت رفع مشکلات تلفن همراه

6-تعمیر و یا تعویض پورت شارژر و........

 

مزایای استفاده از فروشگاه ماکروتل:

1-درخواست تعمیر به صورت آنلاین:

با توجه به اینکه شما مشتریان محترم در طول روز با مشغله های زیادی مواجه هستید و زمان کافی برای کارهای متفرقه خود ندارید ،ماکروتل این امکان را برای شما فراهم کرده است که، با درخواست انلاین تعمیر گوشی تلفن همراه شما این امتیاز را دارید که از حضور در مرکز تعمیر و از سپری کردن زمان خود در ترافیک سنگین در امان باشید.شما به محض ثبت  درخواست آنلاین خود ، ماکروتل در کوتاه ترین زمان ممکن  با ارسال پیک به آدرس ثبت شده شما ،تلفن همراه شمارا به مرکز انتقال می دهد.

2-پشتیبانی آنلاین:

شاید برای شما این اتفاق افتاده باشد که با برخی از مشکلات مانند ایراد نرم افزاری،سخت افزاری روبرو شده باشید  ازاین بابت سوالاتی در ذهنتان بوجود بیاید .شما میتوانید بصورت 24ساعته با پشتیبان ماکروتل در تماس باشید و با بیان مشکلات تلفن همراه خود در صورتی که ایراد شما قابل رفع باشد آن را برطرف نمایید.

3-تحویل اکسپرس:

پست اکسپرس چیست؟ پست اکسپرس  یا پست سریع نوعی پست ،جهت ارسال مرسوله به تمام نقاط کشور با کمترین هزینه وکمترین زمان می باشد.مزایای استفاده از پست اکسپرس این است که شما می توانید  حرکت مرسوله خودرا مشاهده کنید و اگر محتویات پست شده از ارزش بالایی برخوردار باشد، می توانید مرسوله را بیمه کنید و نگرانی از این بابت نداشته باشید. ماکروتل از این نوع  پست جهت رفاه مشتریان در شهرستانها استفاده مینماید تا با خیال آسوده سفارشات مشتریان را به آنها برساند.

گواهی های اخذ شده ماکروتل:

ماکروتل جهت پیشبرد اهداف خود و بالا بردن کیفیت،خود را لازم دانسته است که با اخذ گواهی و استاندارد های لازم اطمینان واعتماد را برای مشتریان خود بوجود بیاورد .ماکروتل دارای گواهی نماد هویت صاحب از مرکز توسعه و تجارت الکتریکی وزارت صنعت و معدن وهمچنین عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی می باشد.

ارتباط با ماکروتل:

مراجعه به سایت https://www.macrotel.ir/

آدرس و تلفن شعبه بلوار کشاورز:

تهران –بلوار کشاورز-جنب خیابان نادری-ساختمان نگین بلوار 170-طبقه یک واحد یک

مشاوره تعمیرات موبایل:

02188394581

مشاوره فروش:

02188394572

کد پستی:1416634134

آدرس و تلفن شعبه جردن:

جردن-بلوار آفریقا(نلسون ماندلا)-برج نگین آفریقا-طبقه 2-واحد 201

مشاوره تعمیرات موبایل:

02188784041

مشاوره فروش:

02188797220

کد پستی:1969734674

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.