دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ | آموزش سویشال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ | آموزش سویشال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

۶ مزیت کلیدی موشن گرافیک

با در نظر گرفتن این ضرورت، من در ادامه ۶ مزیت کلیدی موشن گرافیک را شرح داده‌ام: اگر محصول یا خدماتی که ارائه می‌دهید ظاهر چشمگیری ندارند، برای مثال یک اپلیکیشن، محصول نرم افزاری یا یک کامپوننت فناوری دارید، موشن گرافیک می‌تواند فرشته نجاتتان در این هچل بشود.

برای اطلاع از نحوه ساخت موشن گرافیک کلیک فرمایید. در زیر چند نمونه از موشن گرافیک هایی که آژانس تبلیغاتی شایگان کار کرده است را می توانید ملاحظه فرمایید. اینجاست که باید بدانید که در مکان و وقت مناسبی برای رساندن پیامتان به مخاطبتان هستید. اولین برخورد مخاطب با برند شما، سرنوشت‌ساز است. پس آن را دست‌کم نگیرید.

با آوردن نمودار ، طراحی اینفوگرافیک یا طراحی وب با استفاده از حرکات ، عموماً موشن گرافیک نام دارد، اما در واقع یک نوع انیمیشن است که به آن موشن گرافیک گفته می شود. یکی از بهترین روش های توضیح ایده های مهم، افزایش سطح آگاهی و جذب مشتری تبدیل شده است. وقت بگذارید تا این مهارتها را رشد دهید که موشن گرافیک شما را ممتاز خواهد کرد.

امروزه انواع مختلفی از طراحان وجود دارند ، از طراحان گرافیک گرفته تا طراح. بنابراین چه زمانی بهتر است از اصطلاح انیمیشن در مقایسه با موشن گرافیک استفاده کنیم؟ پک های اموزشی برای موشن گرافیک و فتوشاپ دارید؟

نیسان ماکسیما ۴۰ ساله شد؛ نگاهی به مشهورترین خودرو لوکس ژاپنی در ایران خوبی این روش این است که تعداد فالوورهای شما ممکن است افزایش یابد اما یکی از بدی های این روش این است که با هزینه زیاد موفقنشده باشید که برای یک پست خاص لایک اینستاگرام خریده باشید.

پرکاربردترین وسیله برای کاربران گوشی همراه آنان است. به همین دلیل بیشتر کسب و کارها برای ارتقای کیفیت شغلی خود باید برنامه برای استفاده از این مورد داشته باشند. مردم... پیدا کردن و انتخاب هشتگ مناسبی که کاربران دیگر نیز مشغول استفاده از آن‌ هستند، ممکن است تا حدودی زمان‌بر باشد، اما قطعا ارزش آن را دارد.

در ضمن شما می‌توانید با استفاده از ابزار نوین هاب استوری‌های خود را از قبل زمان‌بندی کنید تا خودکار در زمان معین منتشر شود. برای مثال مهسا رحیمی به عنوان یک اینفلوئنسر در زمینه دیجیتال مارکتینگ، چندی پیش یک عکس خلاقانه با کمک بستنی های قیفی رنگی و چند قلمو و پالت رنگ در صفحه خود منتشر کرد. این عکس توسط صفحه رسمی اینستاگرام بازنشر شد و باعث شد این دختر جوان، در اندک مدتی با افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام مواجه شود.

چیزی که بسیار با ارزش است و می تواند به راهیابی شما به اکسپلور اینستاگرام و افزایش فالوور شما ختم شود. زمانی که می خواهید محصول جدیدی را منتشر کنید از آن ها بخواهید حدس بزنید. این کار را هم می توانید در استوری ها انجام دهید و هم در پست.

اول از همه یک تم موضوعی برای پروفایل خود انتخاب کنید. اگر صاحب یک پروفایل شخصی هستید، احتمالا اهداف و سلایق متنوعی خواهید داشت؛ با این حال اگر قصد جذب تعداد زیادی دنبال‌کننده دارید، بهتر است یک تم موضوعی مشخص نظیر سفر، هنر یا غذا انتخاب کنید. کال تو اکشن تعریف کنید تا فالوورهای با شما ارتباط برقرار کنند و یا کسب و کاری با شما شروع کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به رجا نیوز مراجعه کنید.

ارتباط بین ویروس کرونا و رعایت بهداشت در آرایشگاه های زنانه

رعایت بهداشت در آرایشگاه‌های زنانه بدلیل شلوغ بودن این مکان بسیار مهم و حیاتی است، چرا که رعایت نکردن بهداشت باعث انتقال بیماری‌های خطرنکی همچون ایدز و هپاتیت می‌شود. این روزها که مردم جهان در حال مبارزه با یک ویروس خطرناک به نام ویروس کرونا هستند، مباحث رعایت بهداشت آرایشگاه ها بیش از پیش مطرح می شود. در حد امکان به آرایشگاه‌هایی که معتبر هستند و دارای مجوز و کارت بهداشت هستند مراجعه کنید. قبلا در نوشته ای از سایت ویژگی های بهترین آرایشگاه زنانه تهران را خدمتتان توضیح داده ایم که مطالعه این بخش کمک شایانی به شما خواهد کرد.

نحوه انتقال بیماری ها در آرایشگاه ها

یکی از دلایل عمده و اصلی انتقال بیماری به فرد، متاسفانه ورود و دخالت کردن بسیاری از آرایشگاه‌ها به امور پزشکی مانند (تتو، کاشت ناخن، الکترولیز، کاشت ابرو و دیگر موارد این چنینی) است، عامل دیگری که باعث انتقال سریع انواع بیماری‌هایی نظیر: بیماری‌های باکتریایی و پوستی ( زگیل، اگزما، کزاز، تراخم و دیگر بیماری‌های شایع پوستی) انواع عفونت‌های میکروبی و ویروسی ( هپاتیتB  و C، ایدز و چند بیماری خطرناک دیگر) انواع قارچ و حساسیت‌های دیگر، می‌شود استفاده از وسایل و لوازم آرایشگاه به صورت عمومی و همگانی است.


مهمترین وسایل و لوازمی که در آرایشگاه‌های زنانه می‌توانند ناقل بیماری باشند:


پیش بند: هر فردی باید برای رفتن به آرایشگاه پیش بند مخصوصی داشته باشد زیرا همانطور که می‌دانید چند قسمت از پیش بند با گردن و پوست آن بخش از بدن در تماس است و در صورت زخم شدن و یا بریدگی فرد آلوده به بیماری، پیش بند باعث انتقال بیماری به فرد دیگری می‌شود، در صورت نیاز به استفاده از پیش بند عمومی آرایشگاه از تمیزی و ضد عفونی بودن پیش بند اطمینان حاصل کنید.

شانه: در صورت استریل و تمیز نبودن شانه آرایشگاه، استفاده از آن می‌تواند باعث انتقال جوش پوست سر و شپش شود.

قیچی و تیغ: برای کوپ کردن موی سر و کوتاهی آن از قیچی و تیغ استفاده می‌شود و اگر ضد عفونی نشده باشند ممکن است ناقل بیماری باشند.

حوله: حول‌های آرایشگاه هم در صورت تمیز نبودن بسیار خطرناک هستند ولی معمولا در آرایشگاه‌ها چندین حوله وجود دارند که در پایان روز نیز شسته و تمیز می‌شوند.

کلاه مخصوص انواع مش و رنگ مو: معمولا برای رنگ کردن مو از فویل استفاده می‌شود که بهداشتی و تمیز است اما برای برخی از رنگه‌ها و مش‌ها از کلاه پلاستیکی استفاده می‌کنند که حتما بعد از هربار استفاده باید با مواد شوینده مناسب شسته شوند.

وسایل مورد نیاز و پیشرفته امروزی برای داشتن یک آرایشگاه زنانه بهداشتی شامل موارد زیر است:


اتو کلاو ( مهمترین و بهترین وسیله برای ضد عفونی کردن وسایل آرایشگاه است، روش اتو کلاو برای ضدعفونی کردن وسایل استفاده از حرارت مرطوب است که باعث نابودی کامل میکروب‌ها می‌شود).

فور یا حرارت خشک ( این وسیله با دو درجه ۱۶۰ و ۱۷۰ درجه سانتی گراد باعث استریل شدن و تمیزی کامل وسایل آرایشگاه می‌شود).

UV ( دستگاه UV با توانایی تولید اشعه ماوراء بنفش و طول موج‌های کوتاه قادر به نابودی باکتری‌ها بر روی وسایل است).

کار اصلی آرایشگاه‌های زنانه چیست؟

وظایف و کارهای مجاز و قانونی آرایشگاه‌های امروزی زنانه: اصلاح صورت و ابرو، دکلره یا رنگبری مو، ترمیم ابرو با قلم‌ مو و آب گرم، موم و اپیلاسیون، استفاده از ماسک‌های بهداشتی و مورد تایید وزارت بهداش و در آرایشگاه‌های بزرگ، پیشرفته و امروزی نیز کارهایی نظیر کاشت انواع ناخن، مو ، ابرو، تزریق ژل، بوتاکس، الکترو لیز، لیپولیز را با استفاده از تجهیزات به‌روز و پیشرفته انجام می‌دهند.


برخی از نکات بهداشتی مهم که باید در هنگام و بعد از انجام انواع خدمات آرایشگری زیر رعایت شوند:


کاشت ناخن: نکات بهداشتی مهمی که باید در کاشت ناخن رعایت کنید شامل مواردی چون استفاده کردن از لاک پاک کن مخصوص( زیرا استون معمولی مضر است) استفاده از سوهان برای کوتاه کردن و شکل دادن به ناخن( ناخنگیر ممکن است ناخن آسیب برساند) برای شست‌وشوی طولانی مدت حتما از دستکش استفاده شود و مهمترین نکته این است که اگر ناخن کاشته شده شکسته و یا آسیب دید سریعا خود را به آرایشگاه معتبر برسانید زیرا ناخن کاشته شده شکسته بهترین محل برای تجمع و رشد باکتری و قارچ می‌باشد، توجه داشته باشید که اگر بهداشت دست و ناخن رعایت نشود، خطر مبتلا شدن به بیماری‌های قارچی بسیار بالا می‌رود.

کاشت مو و ابرو: کاشت مو و ابرو بشدت طرفدار پیدا کرده است البته تاثیر زیبا شدن فرد را با کاشت ابرو و مو نمی‌توان نادیده گرفت و آن را انکار کرد، اما رعایت اصول و نکات بهداشتی کاشت مو و ابرو را نباید دست کم گرفت زیرا باعث عفونت و یا موفقیت آمیز نبودن کاشت می‌شود، همیشه بعد از کاشت ابرو و مو چند مدتی جای آن‌ها خارش و سوزش دارد و باید در مقابل این خارش و سوزش‌ها صبور بود و در نحوه شست‌وشوی این ناحیه‌های خاص باید آگاهی کامل داشته باشید تا در اثر خیس شدن جای کاشت، دچار عفونت نشود.


نکات بهداشتی انواع پیرسینگ: پیرسینگ( سوراخ کردن قسمت‌های از بدن مانند لاله گوش، ناف، گوشه ابرو و نقاط دیگری از بدن برای وارد کردن اشیاء تزئینی) در ایران طرفدارهای خاصی دارد و اقدام به انجام آن نیز روز به روز روبه افزایش است، برای جلو گیری از عفونت نقاطی که پیرسینگ کرده‌اید باید به نکاتی چون دست نزدن زیاد و به اصطلاح ور نرفتن با پیرسینگ، خارج نکردن پیر سینگ به مدت حداقل چند ماه، پرهیز از شنا کردن مخصوصا در مکان‌های عمومی( حداقل به مدت یکسال).


سوراخ کردن گوش: استفاده از سوزن‌های معمولی و غیر استریل در آرایشگاه‌های غیر مجاز برای سوراخ کردن گوش بسیار خطرناک است و ممکن به بیماری خطرناک همچون ایدز و یا بیماری های دیگر چون هپاتییت دچار شوید، بهترین راه برای سوراخ کردن گوش به صورت بهداشتی این است که به یک آرایشگاه معتبر مراجعه کنید تا از تجهیزات بهداشتی استریل روز برای سوراخ کردن گوش، بهره ببرید.

تتو کردن ابرو: استفاده از مواد مرغوب و اصل از اصلی‌ترین نکات بهداشتی برای تتو کردن است، استفاده از پماد ویتامین A نیز بعد از تتو کردن برای بهبود زخم توسط آرایشگرها توصیه می‌شود.


به این نکته توجه داشته باشید که در صورت استفاده از هرگونه کرم، شامپو، ماسک و موارد شبیه، در آرایشگاه‌های زنانه، باید دارای مهر بهداشت و مورد تایید وزارت بهداشت و سلامت باشند و در صورت وارداتی و خارجی بودن محصول نیز به برچسب و مجوز بهداشت آن دقت کنید.

منبع: https://fatemehhabashi.com/health-care-in-hairdressers/

قیمت انواع کولر گازی در بانه

تاپ فروش بانه
قیمت انواع کولر گازی در بانه

قیمت انواع کولر گازی های برند اجنرال ، کولر گازی ال جی ، کولر گازی گری در بانه و قیمت بروز می باشد و شما میتوانید با مراجعه به صفحه هر محصول اقدام به خرید انلاین ان محصول نمایید.

معرفی کولر گازی شرکت گری

با شروع فصل تابستان و گرم شدن هوا‌ نیاز به یک وسیله ای که بتواند هوا را خنک کند احساس می شود. کولر ها نمونه ای از این وسایل خنک کننده هستند که از آن ها می توان برای خنک کردن دمای محیط استفاده کرد. کولر گازی گری نیز یک نمونه از این کولر ها است که می توان از آن برای کاهش دمای محیط و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی کمک گرفت .شرکت هایی با برند های مختلفی در بازار وجود دارند که با ارائه کولر های گازی با ویژگی های مختلف سعی در پیشی گرفتن از رقبا ی خود می کنند . یکی از این شرکت ها که در این مقاله می خواهیم به بررسی کولر های گازی تولیدی آن بپردازیم شرکت گری است.پس اگر قصد خرید کولر گازی از این شرکت را دارید با ما همراه باشید .

کولرگازی اجنرال دیواری در شهر بانه و قیمت انواع مدل های روز

کولرگازی اجنرال ogeneral split دارای انواع پنجره ای، اسپلیت دیواری، داکت (کانالی)، کاستی و مولتی پنل ساده و پیشرفته است.شرکت اجنرال (O’GENERAL) فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه سیستم های تهویه مطبوع، از سال 1963 آغاز نمود. کولرگازی اجنرال با استفاده از تکنولوژی پیشرفته کشور ژاپن از بالاترین راندمان و دوام در شرایط آب و هوایی مختلف نسبت به رقبای خود برخوردار است و با توجه به سابقه طولانی در زمینه ی تهویه مطبوع به صورت تخصصی، مورد اعتماد مردم است و به همین خاطر از آن به عنوان ریش سفید کولرها یاد می شود. محصول جدید کولر گازی اسپلیت دیواری اجنرال با عملکرد سرمایشی و گرمایشی و تکنولوژی اینورتر، بهترین انتخاب برای مشتریانی است که کیفیت و مصرف بهینه انرژی اولویت اول آنها است. کولرگازی اجنرال در مراکز آزمایشگاهی شرکت فوجیتسو جنرال ژاپن مورد تست کیفیت قرار می گیرد تا بهترین عملکرد در سخت ترین شرایط کاری برای این محصول میسر شود. شرکت تهویه نیا با اطمینان کامل از کولر گازی اجنرال، کمپرسور این دستگاه را بدون هیچ قید و شرطی برای اولین بار در ایران به مدت 5 سال گارانتی کرده است.

کولرگازی دیواری ال جی

خرید کولر گازی دیواری ال جی

کولر گازی دیواری ال جی برا کسانی پیشنهاد می شود که دنبال مصرف انرژی کمتری می باشند. صاحبان این برند یعنی ال جی سابقه ی بسیار طولانی در تولید کولر دارند بطوری که می توان گفت صاحبان این برند یعنی شرکت مربوط به این برند از اولین شرکت های تولید کولر در کره ی جنوبی می باشد این شرکت بعد از تولید سیستم تهویه ای شروع به تولید لوازم الکترونیکی با این برند کرده است. کولر گازی ال جی متناسب با نیاز های کاربران ساخته شده است این کولرها با دو مدل ساده و اینورتر ساخته شده است که قیمت هرکدام باتوجه به تکنولوژی که در آن بکار رفته است متفاوت می باشد اصولا کولری که دارای تکنولوژی اینورتر می باشد دارای قیمتی بالاتر است.

کولرگازی دیواری بوش

با شروع فصل گرما نیاز به یک وسیله سرمایشی که هم بتواند محیط را به خوبی خنک‌ کند و هم مصرف انرژی آن زیاد نباشد به شدت احساس می شود . یکی از این وسایلی که می تواند در شروع فصل گرما در کنار شما قرار بگیرد کولر گازی شرکت بوش است . شما با انتخاب هر یک از مدل ها و ظرفیت های کولر های اسپیلت و دیواری بوش می توانید در کنار گذراندن تابستانی رویایی مخارج انرژی خود را کاهش بدهید.

معرفی کولر گازی بوش

در هنگام خرید و انتخاب انواع کولر های گازی باید به زیبایی و ظاهر مناسب پنل داخلی آن توجه کنید زیرا این نوع پنل در داخل منزل نصب می شود و در دکوراسیون داخل خانه تاثیر می گذارد. کولر گازی بوش در انواع و ظرفیت های مختلف این ویژگی را دارا می باشد و می تواند به منزل شما زیبایی ببخشد.

همچنین وجود ویژگی گرمایشی در کولر های گازی بوش این فرصت را به شما می دهد تا در فصل زمستان نیز بتوانید از این نوع کولر ها استفاده کنید و نیازی نیست آن ها را در فصول سرد جمع کنید.پنل داخلی اسپیلت و کولر های گازی بوش بسیار ساده است ، اما قطعات این پنل به گونه ای روی هم چیده شده اند که حسی از مدرنیته بودن را القا می کنند.

از این که شرکت بوش سعی می کند کولر های گازی خود را به شکل زیبایی طراحی کند سبب می شود که این شرکت بتواند در رقابت با دیگر شرکت ها موفق شود‌.

نمایش لیست همه کولرهای گازی و لیست قیمت در سایت تاپ فروش
https://topfroosh.com/product/air-treatment/

آموزش رنگ و مش در تهران به صورت تخصصی (مبتدی تا حرفه ای)

از آنجایی که در سالهای خیلی پیش انسانها به رنگ کردن علاقه بسیاری داشتند و با استفاده از گیاهانی مانند حنا موهایشان را رنگ می‌نمودند این علاقه همچنان در آنها ادامه داشته و حتی با پیشرفت متد یا تکنیک هایی در رنگ کردن، علاقه شان دو برابر شده است.


اما یادگیری تکنیک های جدید رنگ کردن مو باعث شد تا دوره آموزش رنگ و مش را در تهران برگزار نمائیم که بتوانیم به واسطه این آموزش، هنرآموزان علاقمند به این حوزه را وارد بازارکار نموده و از تجربیات خود به آن ها منتقل کنیم.


ثبت نام در آموزشگاه تخصصی رنگ و مش


چنانچه قصد دارید کلیه تکنیک هایی که در ادامه توضیح داده شده اند را به صورت عملی و حضوری در بهترین آموزشگاه رنگ و مش تهران دوره ببینید و یکی از حرفه ای های حوزه رنگ مو شوید، کافیست با کلیک روی شماره زیر با ما تماس بگیرید و توضیحات بیشتر را دریافت نمائید.


همانطور که میدانید رنگ کردن موها باعث زیبا‌تر شدن مو و تاثیر آن بر زیبایی چهره مان می‌شود. به همین خاطر بسیاری از بانوان برای اینکه در چهره خود تغییر اساسی ایجاد نمایند، در ابتدا اولین کاری که انجام می‌دهند این است که موهای خود را رنگ می‌نمایند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید پس بهتر است نکاتی در مورد رنگ کردن مو بدانید.

رنگ کردن مو از دیرباز یکی از متدهای زیبایی به شمار می رفته است و اکنون نیز همچون گذشته، علاقه افراد و خصوصاً خانمها به این تکنیک زیبایی وجود داشته و با وجود روش های مختلف جهت رنگ مو ها بسیاری از سلیقه ها را پوشش داده است و هر فردی با توجه به سلیقه فردی خود و جنس موها و بسیاری از موارد دیگر، روش آرایش موی خود را انتخاب می نماید و به زیبایی چهره خود می افزاید. 


رنگ مو شامل بسیاری از موارد و تکنیک ها می گردد که هرکدام را به صورت جداگانه خدمتتان شرح خواهیم داد و شما را با این روش ها آشنا خواهیم کرد تا بتوانید با فراگیری این موارد، بهترین روش رنگ مو را انتخاب نموده و آن را به کار بگیرید.

آموزش رنگ مو در بهترین آموزشگاه رنگ و مش تهران

کلیه این متدها (آموزش و ارائه خدمات) در آکادمی لی لی خدمت شما ارائه می گردد. برای دریافت کلیه خدمات رنگ مو در غرب تهران و محدوده ستارخان ، سالن زیبایی ما پذیرای شما بانوان زیبارو می باشد.

آمبره مو

آمبره مو یکی از تکنیک های رنگ کردن مو می باشد به این صورت که رنگ ها از ریشه مو آغاز و سپس به سمت ساقه ها می روند. در این روش معمولا تغییر رنگ ها به صورت واضح اتفاق می افتد و مرزبندی های بین تغییر رنگ ها مشخص تر هستند. این رنگ ها از تیره (سمت ریشه مو) به روشنی (سمت ساقه مو) گرایش دارند. برای انجام تکنیک آمبره مو در غرب تهران ، سالن زیبایی ما پذیرای شما بانوی زیبارو می باشد. چنانچه نیاز به مشاوره بیشتر در زمینه روش آمبره مو دارید و یا قصد دارید هنرآموز این رشته در بهترین آموزشگاه رنگ و مش تهران شوید، کافیست با ما در ارتباط باشید.


هزینه و قیمت انجام آمبره مو در تهران

کلیه هزینه ها در انجام تکنیک آمبره مو متفاوت بوده و با توجه به نوع و سطح کار تعیین می گردد. شما در سالن زیبایی ما ، از مناسب ترین تعرفه در کنار کیفیت، ظرافت و دقت کار بهره خواهید برد. جهت اطلاع از نحوه و شرایط و تعرفه و هزینه خدمات آمبره مو لطفاً با ما تماس بگیرید.


مدل های آمبره مو

در ادامه برخی از مدل های آمبره مو را ملاحظه خواهید کرد.

https://fatemehhabashi.com/hair-color/

بک لینک pbn (پی بی ان)

بک لینک pbn و یا همان لینک‌سازی pbn (پی بی ان) یکی از متدهای لینک‌سازی می‌باشد که بسیار پر قدرت عمل می‌کند و این متد هم اکنون یکی از پر استفاده ترین متدهای لینک سازی محسوب می‌گردد. در ابتدا این متد یکی از متدهای کلاه سیاه در سئو شناخته می‌شد که با توجه به وجود چند صد متد pbn ، هم اکنون متدهایی از ساخت بک لینک pbn وجود دارند که بسیار طبیعی و ارگانیک ایجاد می‌گردند و در نتیجه نه تنها باعث جریمه شدن سایت نشده، بلکه باعث افزایش رتبه سایت در کلمه کلیدی مورد نظر شما خواهند شد. تیم سئوسل با اجرای متدهای مورداعتماد گوگل، به بهترین شکل ممکن اجرای لینک سازی Pbn سایت شما را بر عهده خواهند گرفت.
آیا بک لینک pbn همان لینک سازی انبوه می باشد؟
خیر به هیچ وجه ! لینک سازی انبوه به روشی گفته می‌شود که در آن به یکباره سایت شما دارای صدها بک لینک مختلف خواهد شد که این امر می‌تواند باعث پنالتی شدن سایت شما گردد. این در حالیست که متدهای قابل اجرا توسط تیم سئوسل بر پایه اصولی بودن لینک سازی انجام می گردد و تمامی سعی و تلاش همکاران، اجرای لینک سازی PBN با ریسک بسیار پایین است.
بک لینک پی بی ان (PBN) چگونه ایجاد می‌شود؟
در روش لینک سازی pbn ، سایت شما صاحب تعداد محدودی لینک از منابع معتبر و مورد اعتماد گوگل خواهد شد که این لینک‌های ساخته شده از طریق متدهایی خاص در لینک‌سازی تقویت می‌گردند. منابعی همچون سایت های خبری، مجله ای، وبلاگ های فعال و… که قدرت بسیار بالایی را در افزایش رتبه سایت شما خواهند داشت، جزو منابعی هستند که در لینک سازی پی بی ان از آن ها استفاده می گردد. در واقع در روش پی بی ان سایت شما توسط مجموعه‌ای به تعداد محدود و منطقی از انواع لینک‌های طبیعی (عموماً رپورتاژی) احاطه خواهد شد که تمامی این لینک‌ها بسیار قدرتمند بوده و باعث قدرت بخشیدن به سایت شما و در نتیجه افزایش رتبه سایت شما خواهند شد. قدرت اجرای بک لینک pbn چندین برابر بیشتر از خرید رپورتاژهای به ارزش چندین میلیون و به تعداد کم است. چرا که در این متد ما همواره از سایت های معتبر و قدرتمند در جهت لینک سازی استفاده  خواهیم کرد.
چگونه با خرید بک لینک pbn پنالتی نشویم؟
لینک سازی یک حیطه کاملاً تخصصی و مهم است که لازم است اجرای آن به افراد متخصص و با تجربه سپرده شود. به دلیل اهمیت لینک سازی پی بی ان (pbn)، اکیداً لازم است اجرای آن را به اهل فن این حوزه بسپارید. از این رو، تیم سئوسل با دارا بودن تجربیاتی طولانی در این زمینه، آماده ارائه خدمات لینک سازی pbn به شما کاربران گرامی می‌باشد.
 زمان تاثیرگذاری بک لینک های pbn
پس از تکمیل اجرای لینک سازی pbn (پی بی ان)، حدوداً ظرف ۳ ماه نتایج افزایش رتبه شما، احتمالاً به صورت افزایش قدرت صفحه (PA) و همچنین افزایش رتبه سایت قابل مشاهده خواهد بود. مشاهده نتایج هرنوعی از لینک سازی، به وضعیت سایت، اقدامات پس از لینک سازی و بسیاری از موارد دیگر وابسته است و چه بسا ممکن است در مدتی کوتاه شاهد افزایش رتبه خود شده و در برخی موارد نیز تغییر محسوسی در افزایش رتبه خود احساس نکنید. بنابراین لازم است در لینک سازی pbn و هر نوع لینک سازی دیگر، با یک استراتژی مناسب پیش بروید.

پیشنیازهای خرید بک لینک پی بی ان (PBN)
لینک سازی PBN و دریافت بک لینک PBN از جمله لینک سازی های بسیار قدرتمند می‌باشد. به همین دلیل، لازم است پیش از ثبت سفارش، به پیشنیازهای اجرای PBN توجهات لازم را داشته باشید.

از تاسیس سایت شما حداقل ۳ ماه گذشته باشد.
لازم است تمامی فاکتورهای لینک سازی داخلی را رعایت و اجرا کرده باشید.
حتما پیش از خرید بک لینک pbn اقدام به لینک سازی در شبکه های اجتماعی و منابع معتبر کرده باشید.
محتوای سایت شما کاملاً یونیک، منحصربفرد و با کیفیت باشد.
رعایت اصول سئو و چگالی کلمه کلیدی در محتوا به طور کامل رعایت شده باشد.
عنوان محتوا با دقت و ظرافت حداکثری انتخاب و اعمال شده باشد.
پیش از اجرای لینک سازی pbn لازم است صفحه موردنظر شما توسط گوگل ایندکس شده باشد.
قالب سایت شما بهینه و دارای سرعت لود بالا باشد.
یک مقاله حداقل ۶۰۰ کاراکتری تهیه و آماده کرده باشید.
پس از اجرای لینک سازی پی بی ان جهت دریافت بک لینک PBN لازم است محتوای سایت و یا صفحه فرود خود را آپدیت نموده و همواره محتوای آن را به روزرسانی کرده و محتوای جدید و مفید به آن بیافزایید و یا محتوای نامناسب را حذف کنید. به عبارت بهتر، شما باید برای کاربر محتوا ایجاد کنید، نه برای گوگل! زمانی که محتوای شما برای کاربر باشد، بدون شک بهترین و به روز ترین اطلاعات را در اختیار کاربر قرار خواهید داد.
 آیا هرکسی می تواند اقدام به ساخت بک لینک PBN کند؟
ساخت بک لینک pbn (پی بی ان)، نیازمند دانش تخصصی در حوزه سئو بوده و به همین دلیل ساخت چنین شبکه ای در صورت عدم تجربه می تواند خسارت های جبران ناپذیری به سایت و در نتیجه کسب و کار شما بزند.

آیا افزایش رتبه پس از خرید بک لینک PBN تضمین می شود؟
افزایش یا عدم افزایش رتبه سایت شما پس از اجرای لینک سازی پی بی ان به مواردی همچون سئوی داخلی و تکنیکال، کیفیت محتوای سایت، میزان رقابت حوزه کاری و غیره بستگی دارد. به همین خاطر در مباحث لینک‌سازی به هیچ عنوان نمی توان تضمینی ارائه نمود.

آیا امکان اجرای لینکسازی pbn برای تمامی مقالات سایت با یک سفارش وجود دارد؟
در صورتی که سایت شما یک سایت محتوا محور می باشد، می توانید لینک سازی را همزمان برای کلیه مقالات و نوشته ها نیز انجام دهید.

به این صورت که پس از سفارش یکی از پکیج های لینک سازی، به تعداد لینک های موجود در پکیج، برای مقالات سایت به صورت تصادفی و در بازه های زمانی متفاوت لینک سازی انجام می گردد و از این رو مقالات مختلف سایت شما دارای بک لینک های معتبر و طبیعی خواهند بود و این امر در دراز مدت برای رشد سایت شما به شدت موثر خواهد بود.

پکیج های مختلف لینک سازی پی بی ان چه تفاوتی با هم دارند؟
کلیه پکیج های pbn تنها در تعداد لینک های ساخته شده در طی پروسه لینک سازی با یکدیگر تفاوت دارند و در کیفیت لینک ها عیناً مشابه می باشند. بنابراین در انتخاب پکیج ها، نگران تفاوت کیفیت نباشید.

به یاد داشته باشید که سئوسل همواره به روز ترین و بهترین کیفیت را در ارائه خدمات در نظر می گیرد.

کدام پکیج برای سایت ما مناسب تر خواهد بود؟
همانطور که ملاحظه خواهید کرد، پکیج ها تنها در تعداد و حجم لینک های ساخته شده با یکدیگر تفاوت خواهند داشت و با توجه به استراتژی که مدنظر دارید می توانید یکی از پکیج های موجود را انتخاب نمائید.

در صورتی که نیاز به راهنمایی در انتخاب پکیج ها دارید، همواره تیم پشتیبانی سئوسل در خدمت شماست تا بتوانید بهترین و امن ترین انتخاب را داشته باشید.