دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ | آموزش سویشال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ | آموزش سویشال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

نرم افزار crm: سامانه جامع مدیریت ارتباط با مشتری

در این مطلب ویژه در مورد یک نرم افزار ایرانی قصد داریم با شما صحبت کنیم در ادامه همراه وبلاگ ما باشید

نرم افزار crm ابزاری برای به ثمر رساندن استراتژی‌های CRM سازمان است. بنابراین بدون در نظر گرفتن هدف CRM در سازمان و سپس مدل‌‌سازی صحیح آن به فراخور نیازهای هر سازمان و همچنین بدون به‌‌کارگیری به‌روش‌ها و تجربیات موفق سازمان‌‌ها، نباید انتظار تحقق کامل اهداف حوزه مدیریت ارتباط با مشتری سازمان را داشته باشیم.

یک نرم افزار CRM قدرتمند باید قادر باشد تا تمامی نیازهای تعاملاتی (مدیریت یکپارچه کلیه کانال‌های ارتباطی سازمان)، عملیاتی (مدیریت یکپارچه کلیه امور بازاریابی، فروش و خدمات سازمان) و تحلیلی (داشبوردها و گزارشات تحلیلی صحیح، دقیق و در لحظه) را به‌ صورت جامع، یکپارچه و هوشمند، با به‌کارگیری آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی مرتفع سازد. یک نرم افزار CRM خوب نه تنها باید نیازهای امروز سازمان را پوشش دهد بلکه باید تمامی نیازهای آتی سازمان را با انعطاف‌‌پذیری بالا و با قابلیت توسعه و بهبود مستمر مرتفع نماید تا از مسیر پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های جدید جا نماند.

اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری و نرم افزار CRM برای کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست. سیستم‌های CRM می‌توانند نقشی مؤثر در راستای تحقق اهداف رقابتی کسب و کارها و سودآوری بیشتر ایفا نمایند. برخورداری از استراتژی درست CRM، آموزش پرسنل، پذیرش کاربران، همراهی و همکاری مدیران عالی، میانی و عملیاتی، شناخت درست از نیازمندی‌ها و انتخاب نرم افزار مناسب از جمله عواملی است که در این مسیر باید اکیدا مورد توجه قرار گیرند، در غیر این صورت هر یک از این عوامل به تنهایی می‌توانند موفقیت پیاده‌سازی سیستم‌های CRM را به چالش بکشند.

راهکار حرفه‌ای ارتباطات سازمانی

نرم افزار CRM تمام داده‌های مشتریان را در یک پایگاه داده متمرکز گردآوری کرده و باعث می‌شود تا دید جامعی از آنان شکل گیرد. سازمان‌ها از سیستم‌های CRM استفاده می‌کنند تا اطمینان حاصل نمایند که داده‌های تماس و تعامل آنان با مشتریان (و بالعکس) در هر زمانی به آسانی قابل یافتن، طبقه‌بندی و اصلاح هستند. ذی‌نفعان می‌توانند به صورت سلسله مراتبی در یک شرکت یا سازمان واحد ذخیره شوند و به تیم‌های فروش نمای کلی از نحوه تعامل با کلیه کارمندان مربوط به یک مشتری را ارائه دهند.

راهکار حرفه‌ای خلق بینش، سنجش فعالیت‌های بازاریابی و ارتقای ROI

مهم‌ترین عامل جهت بهره‌گیری از نرم افزار CRM در تیم‌های بازاریابی شرکت‌ها، اجرای کمپین‌ها مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و دریافت اطلاعات مربوط به بازخوردهای هر کمپین و درج آن در سامانه CRM شرکت است. بدین ترتیب که بتوان نرخ بازگشت (ROI) کمپین مربوطه را محاسبه نموده و برای دفعات بعد برنامه‌ریزی بهتری برای آن داشت.

تیم‌های موفق بازاریابی از این طریق دائما در حال بهبود برنامه‌های بازاریابی و کمپین‌های خود هستند و ارتباط تنگاتنگی با تیم‌های فروش برای اطلاع از بازخوردهای کمپین‌ها دارند. از طرف دیگر، فرآیندهای اطلاع‌رسانی در بازاریابی از جمله دعوت نامه‌ها، همایش‌ها، تخفیفات، جشنواره‌ها و ... از طریق سامانه CRM قابل انجام و پیگیری است.

راهکار حرفه‌ای افزایش فروش

CRM به طور سنتی ابزاری برای تسهیل فرآیند فروش است و اطلاعات و آگاهی‌های لازم را در طی فرآیند فروش به مدیریت و واحد فروش ارائه می‌دهد. نمای همه جانبه (دید 360 درجه) از مشتری به تیم‌های فروش کمک می‌کند تا تصمیمات دقیق‌تری را اتخاذ نمایند. این ابزارها کارایی و اثربخشی سازمانی را برای پیگیری اطلاعات مربوط به مشتری افزایش داده و به پرسنل فروش این امکان را می‌دهد تا روی کارهای خود، به بهترین وجه تمرکز کنند.

پرسنل فروش تعاملات خود با مشتریان را در قالب یادداشت‌ها یا مکالمات انجام شده در نرم افزار CRM ثبت و ضبط می‌کنند تا برای دفعات بعد که قصد رجوع به این اطلاعات را دارند، راحت‌تر به تاریخچه قبلی دسترسی داشته باشند. استفاده از امکاناتی همچون یادآوری زمان‌های پرداخت یا موعد پشتیبانی محصولات، کمک زیادی به افزایش سرعت و عملکرد آن‌ها خواهد کرد. از طرفی مدیران فروش و مدیران بالادستی، با مشاهده سوابق قبلی و گزارشات عملکردی، اهداف پیش‌بینی شده را رصد می‌کنند که در نتیجه می‌توان مسیر طی شده را جهت‌دهی کرده تا به اهداف از قبل برنامه‌ریزی شده دست یابند.

آشنایی بیشتر با راهکار فروش

راهکار حرفه‌ای بهبود فرایند خدمات

ارائه خدمات پشتیبانی مناسب و در زمان درست، جزء جدایی‌ناپذیر تعهدات شرکت‌ها برای محصولات یا خدمات ارائه شده است، از این رو، تسهیل فرآیند خدمت‌رسانی به مشتریان اهمیت زیادی خواهد داشت.

ارائه خدمات از کانال‌های ترجیحی مشتریان و کوتاه کردن فرآیند ارائه خدمت، یکی از دغدغه‌های مهم مدیران اجرایی محسوب می‌شود. پیگیری موردهای خدماتی مشتریان، پاسخگویی به سؤالات و ابهامات آنان، ایجاد پایگاه دانش و برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان از جمله موضوعاتی است که در بخش خدمات نرم افزار crm مورد توجه قرار می‌گیرد.

راهکار حرفه‌ای ارائه خدمات موبایلی

سیستم مدیریت اپلیکیشن موبایل مشتریان appSys با فراهم آوردن محیطی برای توسعه انواع اپلیکیشن‌های موبایل جهت دسته‌های مختلف ذی‌نفعان سازمان و کانال ارتباطی، کاربردی خواهد بود، تا ذی‌نفعان در هر زمان که نیاز داشته باشند اقدام به تعامل با سازمان نمایند. این سیستم در یکپارچگی با سیستم CRM سامانه های مدیریت پیاده خواهد شد، به این معنی که تمام سرویس‌های موجود در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری از طریق اپلیکیشن قابل ارائه بوده و با افزودن هر راهکار به بستر CRM می‌توان متناسب با آن، اپلیکیشن را توسعه داد و خدمت جدید را در زمان کوتاهی در اختیار مشتریان قرار داد.

اپلیکیشن موبایل مشتریان بر پایه دو پلتفرم اندروید و iOS و تحت قالب‌­های پیش فرض App سامانه­‌های مدیریت طراحی خواهد شد و در یکپارچگی با بستر CRM سازمان فعال خواهد بود. کلیه ارتباطات از طریق اپ‌های موبایل با سرور CRM به صورت آنلاین انجام می‌شود. لذا لازم است که کلیه کاربران اپلیکیشن (مشتریان) برای دریافت خدمات به بستر اینترنت متصل باشند.

نرم افزار CRM شرکت سامانه‌های مدیریت بر روی چه پلتفرمی توسعه داده شده است؟

شرکت سامانه‌های مدیریت نرم افزار CRM را بر روی یکی از بهترین پلتفرم‌های حال حاضر CRM، یعنی داینامیک CRM مایکروسافت و آخرین نسخه آن (Dynamics 365) توسعه داده است. داینامیک 365 تمامی اطلاعات مشتریان اعم از فرایندهای بازاریابی آن‌ها، محصولات و خدمات خریداری شده و همچنین نوع خدمات ارائه شده به آن‌ها را یکجا بر روی پروفایل مشتری به نمایش می‌گذارد که این خود باعث دید کلی بهتری نسبت به آن‌ها می‌شود. به کمک بهبود تعاملات با مشتریان، خدمات بهتری به آن‌ها ارائه خواهد شد که این خود باعث افزایش رضایتمندی مشتری، افزایش خرید او و وفاداری به برند می‌شود به علاوه اینکه با خودکارسازی برخی از فرایندهای فروش و بازاریابی، کسب‌وکارها می‌توانند کارایی خود را بالا برده و همچنین در زمان و هزینه صرفه‌جویی نمایند.

قابلیت‌های اپ موبایل یکپارچه با نرم افزار سی آر ام باعث می‌شود تا خدمات‌رسانی به مشتریان در هر زمان و مکانی میسر باشد که بدین ترتیب فرصت‌های بیشتری برای کسب‌وکارها ایجاد خواهد شد. قابلیت‌هایی که در بخش CRM تحلیلی در نظر گرفته شده است به سازمان‌ها کمک خواهد کرد تا گزارشات و داشبوردهای مدیریتی به‌موقع و به‌روزی را برای کمک به فرایندهای تصمیم‌گیری داشته باشند و در دنیای رقابتی امروز با سرعت بیشتری به سمت اهداف سازمانی خود حرکت نمایند.

منبع: https://www.bmsd.net/fa-ir/product/crm/

بهترین جراح بینی کیست؟ معرفی 7 تن از بهترین جراحان بینی 2022

بهترین جراح بینی کیست؟ جراحی بینی نوعی جراحی پلاستیک به شمار می‌رود که از حساسیت بالایی برخوردار است. چرا که اصلاح فرم بینی و زیبا نمودن ظاهر آن، به دستان توانمند جراحی متخصص و ماهر نیاز دارد.

در این مقاله قصد داریم در مورد 7 تا از بهترین دکتران و جراحان بینی صحبت کنیم این مقاله بر گرفته از یک مقاله در یک سایت است که منبع آن در آخر ذکر شده است و نظر ما و یا پیشنهاد ما نیست فقط در قالب یک مقاله کاربردی منتشر شده است و تقاضا می کنیم شما هم نظرتون رو راجع به این مقاله در بخش دیدگاه ها برای ما ارسال نمایید

در جراحی‌های مختلف بینی، گاهی اوقات نیاز است که متخصص جراحی بینی، ساختار و شکل بینی را از ابتدا ترسیم و طراحی کند و سپس به عمل آن بپردازد تا به شکل دلخواه درآید. در این صورت، علاوه بر مهارت، تجربه و تخصص جراح، به ذوق هنری و آگاهی وی از فاکتورهای زیبایی شناختی صورت انسان نیاز است تا به بهترین شکل ممکن، عمل زیبایی بینی صورت گیرد.

یافتن بهترین جراح بینی در تهران
یکی از محبوب‌ترین عمل‌های جراحی زیبایی، جراحی بینی است. از آن جایی که صورت، اولین و مهم‌ترین عضو بدن در زیبایی هر فرد است و در صورت نیز، مهم‌ترین عضو برای نمود زیبایی هر فرد، بینی است، می‌توان به درستی این گفته پی برد. از آن جایی که بینی، عضوی از صورت است که در اولین نگاه، به چشم می‌آید، طبیعی است که افراد بسیاری برای برطرف‌کردن مشکلات و عیوب این عضو از بدن، اقدام کنند. به همین دلیل، می‌توان یکی از پراستفاده‌ترین جراحی‌های زیبایی در جهان را، جراحی زیبایی بینی دانست.

انتخاب دکتر بینی خوب در تهران از بین جراحان مشغول به فعالیت در این حوزه، نسبت به شهرهای دیگر بسیار سخت‌تر است. چرا که در شهرستان‌ها، جراح بینی که مهارت و تخصص کافی را در کنار تجربه و ذوق هنری داشته باشد، زودتر در بین مردم آن منطقه معروف شده و سرزبان‌ها می­‌افتد؛ پس یافتن وی نمی‌­تواند کار چندان سختی باشد. ولی یافتن بهترین جراح بینی در تهران، در بین انبوه تبلیغات در این زمینه و همچنین تعدد پزشکان فعال در حوزه جراحی بینی، انتخاب بین آن‌ها بسیار سخت می‌باشد و همچنین شاید در تهران نشود به بازاریابی دهان به دهان که در شهرستان ابزاری برای یافتن بهترین جراح بینی بود، اعتماد کرد.

در این خصوص، پیشنهاد ما به عزیزانی که تمایل به انجام عمل جراحی بینی دارند این است که ابتدا، تا جایی که ممکن است در زمینه جراحی بینی، چه عمل زیبایی بینی باشد و چه برای بهبود مشکلات تنفسی، و جزئیات آن، تحقیق و پرس‌وجو کنند تا بهترین اطلاعاتی را که می‌توانند در این زمینه کسب کنند و با استفاده از این اطلاعات مفید، آگاهی به دست آورند که هرکسی نتواند به‌راحتی از عدم آگاهی این افراد در این زمینه، سو استفاده کند و پیشنهاد دوم ما این است که با متخصصان در این زمینه گفت‌وگو کنند و از آن‌ها مشورت بگیرند. در این صورت، ضمن کسب اطلاعات مفید در زمینه جراحی بینی، به یک حدود قیمتی از کار هر جراح نیز دست پیدا می‌کنند و این آگاهی سبب می‌شود تا زیر بار هزینه‌های بسیار بالا برای انجام این عمل جراحی نروند.

بهترین جراح بینی کیست؟
درگذشته، یکی از محبوب‌ترین فرم‌های بینی برای انجام عمل جراحی زیبایی بینی، فرم‌های عروسکی بود که امروزه، به دلیل شکل غیرطبیعی آن، طرف‌داران زیادی ندارد. در حقیقت، امروزه بیشتر افراد تمایل دارند به طبیعی‌ترین حالت ممکن است بینی آن‌ها عمل شود و یا به عبارتی دیگر، دوست دارند که پس از عمل، فرم بینی آن‌ها حالت طبیعی داشته باشد که انگار هیچ‌وقت عمل نشده است؛ بنابراین، شما باید بتوانید بهترین جراح بینی که مهارت و تجربه کافی در عمل‌کردن بینی‌های مختلف را داشته است انتخاب کنید تا بتوانید برای عمل بینی خود، به او اعتماد کامل داشته باشید. شما می‌توانید با بررسی سوابق تحصیلی و کاری پزشک موردنظر، دستاوردهای وی، افتخارات و جایزه‌ها و همچنین بازدید از آرشیو عکس‌های بیماران قبلی، پزشک متخصص موردنظر خود را به‌صورت کامل مورد ارزیابی دقیق قرار دهید.

همچنین، بهترین جراح باید به‌صورت معمول، بتواند فرم بینی و توقعاتی که فرد متقاضی عمل بینی از این عمل دارد را درک کرده و باتوجه‌به شرایط جسمی و روحی بیمار، بهترین راه و بهترین فرم بینی را برای عمل به او پیشنهاد دهد. این امر به جز مهارت، تخصص و تجربه جراح، به دید زیبایی شناختی وی نیز بستگی دارد. جراح بینی باید بتواند فرم بینی بعد از عمل را بر روی صورت فرد متقاضی عمل زیبایی بینی، فرض کند و با طراحی درست فرم بینی بعد از عمل، به‌تناسب دیگر اجزای صورت فرد متقاضی، دست به عمل بزند. همچنین باید بتواند از نظر روانی و روحی نیز پشتیبان مراجعه‌کنندگان باشد.

این پشتیبانی فقط مختص به زمان عمل و قبل از آن نمی‌باشد بلکه اصل این کار، پس از عمل بینی باید انجام شود چرا که بیشتر افراد پس از انجام عمل بینی، ممکن است با مشکلات بسیاری از جمله مواجه با عوارض موقت بعد از عمل بینی و یا نگرانی‌هایی که در مورد کسب نتیجه دلخواه از عمل بینی وجود دارد، دست‌وپنجه نرم کنند و دقیقاً در این زمان است که به حمایت‌های روحی و مشاوره یک فرد باتجربه و متخصص در این زمینه نیاز دارند و آن فرد، کسی نیست به جز پزشک متخصص و جراح بینی فرد.

ازاین‌رو، برای انتخاب بهترین جراح بینی، دقت لازم را به خرج دهید و قبل از آن، تا جای ممکن خود را با ویژگی‌هایی که یک جراح بینی را به بهترین جراح بینی تبدیل می‌کند، آشنا کنید.

ویژگی‌های بهترین جراح بینی
برای آن که بتوانید با شناخت مؤلفه‌هایی که یک متخصص را تبدیل به بهترین دکتر جراحی بینی می­‌کند، اقدام به انتخاب کنید، در زیر مواردی را آورده‌ایم که در این راستا می‌­تواند اطلاعات مفیدی به شما بدهد :

توانایی بالای جراحی، برای یک جراح زیبایی بینی امری ضروری محسوب می­شود.
جراح بینی باید به اصول اولیه زیباشناختی آشنا باشد تا بتواند با انجام عمل بینی نسبت به ویژگی‌های صورت هر فرد، زیبایی صورت فرد را دوچندان به نمایش بگذارد.
برخورداری از دانش ریاضی، به‌عنوان یک مهارت ضروری برای تبدیل‌شدن به بهترین جراح بینی محسوب می‌شود.
یک جراح زیبایی بینی باید بتواند قبل از انجام جراحی، نتیجه را تصور کند. (هرچند در سال‌های اخیر با استفاده از یک سری نرم‌افزارها این تجسم سازی راحت‌تر شده است.)
برای فرد متقاضی عمل بینی، زمان کافی را جهت ارائه مشاوره و اطلاعات کافی در نظر بگیرد. درواقع بهترین جراح بینی باید صبور باشد تا در صورت نیاز، به‌تمامی سؤالات متقاضی پاسخ دهد.
بارزترین ویژگی بهترین جراح بینی در تهران این است که با جدیدترین روش‌های جراحی آشنا باشد.
یک جراح زیبایی بینی باید بتواند با بیمار خود ارتباط دوطرفه برقرار کند تا فرد متقاضی عمل بینی بتواند به او اعتماد کامل در خصوص انجام عمل جراحی بینی داشته باشد.
جراح بینی باید از قابلیت ارزیابی شرایط روحی بیمار برخوردار باشد. در برخی موارد ممکن است تصمیم بیمار برای انجام جراحی آنی و کاملاً احساسی باشد. در این صورت جراح باید سلامت روحی بیمار را در اولویت قرار داده و جراحی را به بعد موکول کند.
بهترین جراح بینی لازم است جلسات مشاوره را بعد از جراحی بینی نیز تکرار نماید تا وضعیت مناسبی در ظاهربینی فرد بیمار ایجاد شود.
جراح بینی باید بتواند به‌خوبی معایب و مزایای جراحی بینی را به بیمار توضیح دهد.
همچنین متخصص جراحی بینی باید بتواند دررابطه با انواع بیماری که افراد متقاضی ممکن است با آن درگیر باشند، پرس‌وجو نماید.

بهترین جراح بینی در جهان
دغدغه بسیاری از متقاضیان عمل جراحی بینی، کسب نتایج مطلوب عمل است. این خواسته مهم بستگی زیادی به انتخاب جراح و میزان تخصص و تجربه وی دارد. در ادامه، لیستی از بهترین جراحان بینی در جهان را از رنکینگ‌های مختلف گردآورده‌ایم تا در هر کجای جهان که باشید، برای استفاده از خدمات این پزشکان متخصص بتوانید برای عمل زیبایی بینی استفاده کنید.

پزشکانی که در ادامه نام آن‌ها را آورده‌ایم، در لیست بهترین جراحان بینی قرار دارند و نام آن‌ها در سراسر جهان، شناخته شده است. از آن جایی که به یک رنکینگ در این زمینه اکتفا نکردیم، نام این پزشکان و متخصصان جراحی بینی را از رنکینگ‌های مختلف انتخاب کرده‌ایم و هرکدام، بهترین در نوع خودشان هستند پس می‌توانید به‌راحتی و با خیالی آسوده به آن‌ها اعتماد کنید چراکه نتایج کار آن‌ها، در دسترس است و می‌توان اظهار داشت که تاکنون، افراد مهمی در جهان به زیر تیغ جراحی این افراد رفته‌اند و با نتایج مطلوبی بیرون آمده‌اند.

֎ دکتر راج کانودیا (Dr.Raj Kanodia)
توانایی هنری او در تقویت هارمونی صورت و حفظ خطوط جوانی باعث شده است که او در میان جراحان دیگر مورد احترام قرار گیرد. بسیاری از چهره‌های معروف هالیوود به او اعتماد دارند و در برنامه های جراحان پلاستیک و افراد مشهور مانند دکتر 90210، E!، و بسیاری دیگر حضور داشته است. این دکتر با مشتریانی از سراسر جهان از جمله هنرمندان مجری، مدل‌های مد، سیاستمداران، جراحان دیگر، مدیران اجرایی و سلطنتی کار می‌کند.

֎ دکتر اشکان قوامی (Dr.Ashkan Ghavami)
دکتر اشکان قوامی جراح پلاستیک زیبایی و ترمیمی در بورلی هیلز کالیفرنیا است. او دارای گواهینامه هیئت‌مدیره جراحی پلاستیک آمریکا است. دکتر قوامی در ارائه بالاترین استانداردهای مراقبتی در تمامی جنبه‌های جراحی پلاستیک و جراحی ترمیمی مهارت دارد. او تاکید زیادی بر آموزش بیمار و مراقبت شخصی و دلسوزانه دارد. وقت‌گذاشتن برای گوش‌دادن به بیماران و توجه بی‌نظیر از ویژگی‌های بارز فلسفه عمل دکتر قوامی است و به نتایج استثنایی جراحی زیبایی او کمک می‌کند.

֎ دکتر ریچارد زومالان (Dr.Richard zoumalan)
دکتر زومالان متخصص برجسته در جراحی بینی و جراحی صورت است. او به دلیل ظاهر طبیعی بینی‌هایی که عمل می‌کند، بسیار مورد احترام است و به‌خاطر چهره‌های زیبایی که طراحی می‌کند، معروف است. دکتر زومالان فقط در بینی و صورت تخصص دارد. او هیچ‌گونه جراحی سینه یا بدن انجام نمی‌دهد و همین امر سطح تخصص او را منحصربه‌فرد می‌کند. تحقیقات پزشکی گسترده و رویکرد ساختار طبیعی او برنده جایزه شده است و او را به‌عنوان یک رهبر در جراحی بینی و صورت، متمایز می‌کند.

 

֎ دکتر ارز دایان (Dr.Erez Dayan)
دکتر ارز دایان یک جراح پلاستیک و جراح ترمیمی آموزش‌دیده در هاروارد و همچنین مدیر پزشکی مؤسسه جراحی پلاستیک آوانس است. معنی کلمه فرانسوی آوانس “به جلو حرکت کردن” یا “پیشرفت” است. سنگ بنای مأموریت این مؤسسه ارائه نتایج بهینه به بیماران با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته و تکنولوژی کم تهاجمی است.

֎ دکتر احمدعلی رجب پور (Dr.Ahmadali Rajabpur)
دکتر رجب پور، متخصص جراحی عمومی و دارای فوق‌تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی، عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران است. خدمات تخصصی این جراح پلاستیک شامل جراحی زیبایی پلک، جراحی زیبایی بینی، جراحی انحراف تیغه بینی، جراحی زیبایی گوش، جراحی پروتز سینه، جراحی لیفت سینه، جراحی زیبایی شکم، لیفت نواحی مختلف بدن (ران، بازو، شکم، پهلو)، لیفت صورت، لیفت ابرو و پیشانی، پروتز گونه و لب، تزریق چربی، تزریق ژل، تزریق بوتاکس، جراحی ترمیمی (لب شکری، سوختگی، ناهنجاری‌های فک و صورت)، و غیره می‌شود.

دکتر رود روریچ (Dr.rod rohrich)
دکتر رود روریچ یک جراح پلاستیک دارای گواهی هیئت‌مدیره و استاد بالینی جراحی پلاستیک در کالج پزشکی بیلور می‌باشد. دکتر روریچ استاد/رئیس سابق دپارتمان جراحی پلاستیک است و اولین جراح پلاستیک بود که به عنوان استاد برجسته در مرکز پزشکی UT Southwestern خدمت کرد. دکتر روریچ یک متخصص مشهور بین‌المللی در حوزه جراحی پلاستیک می‌باشد و بارها به عنوان یکی از بهترین جراحان پلاستیک در آمریکا شناخته شده است.

֎ دکتر اریک سراتی (Dr.Eric Cerrati)
دکتر اریک سراتی جراح پلاستیک صورت دارای گواهی دو بورد و متخصص برجسته در جراحی زیبایی و ترمیمی صورت است. دکتر سراتی در دانشگاه یوتا استخدام شد و سال‌ها به عنوان مدیر جراحی پلاستیک و ترمیمی صورت خدمت کرد. دکتر سراتی که توسط بهترین‌ها در شهر نیویورک و شیکاگو آموزش‌دیده است، بهترین‌ترین و پیشرفته‌ترین درمان‌های موجود را در این زمینه به مشتریان خود ارائه می‌دهد. او به دلیل ارائه نتایج طبیعی، طولانی‌مدت و نتایج کاری مانند چهره سلبریتی‌ها بدون به‌جای ماندن هیچ‌گونه شواهدی از جراحی، شهرت دارد. او به طور مداوم توسط جامعه جوایزی را در حوزه جراحی پلاستیک برنده می‌شود.

کلام آخر
در این نوشته، سعی شد اهمیت درست انجام شدن عمل بینی باتوجه‌به فاکتورهای مختلف برای شما شرح داده شود. همچنین، بهترین جراح بینی در جهان را نیز به شما معرفی کردیم که در هر کجای این دنیا که باشید، بتوانید از خدمات بهترین‌ها در زمینه جراحی بینی، استفاده کنید.

منبع: https://niniweblog.com/news/post/633/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-%DA%A9%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-7-%D8%AA%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D8%A7%D9%86-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-2022.html

همه چیز در مورد کاغذ دیواری

یکی از بهترین و مهمترین دیوارپوش هایی که برای تزیین دیوارها در محیط های داخلی استفاده میشود، کاغذ دیواری یا والپیپر نام دارد؛ استفاده از کاغذ دیواری برای تغییر دکوراسیون منزل این روزها تبدیل به یک امر کاملاً رایج شده است، اصلاً وقتی حرف از تغییر دکوراسیون منزل میزنیم ناخودآگاه به یاد خرید کاغذ دیواری می افتیم.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

انواع جنس کاغذ دیواری
کاغذ دیواری ها به لحاظ جنس متنوع هستند و شناخت آنها به افراد کمک می کند براحتی از مرحله خرید کاغذ دیواری عبور کنند. پس لازم است خیلی خوب با انواع جنس کاغذ دیواری آشنا شویم.
کاغذ دیواری های نانوون N0N-WOVEN
کاغذهای نانوون (الیاف) از مواد طبیعی ساخته می‌شوند و هیچ گونه مواد شیمیایی و یا پی وی سی در آن دخیل نیستند، این کاغذها به دلیل آنکه همانند پی وی سی‌ها از خود مواد شیمیایی متصاعد نمی‌کنند در اروپا و آمریکا به شکل گسترده‌ای استفاده می‌گردند. از ویژگی‌های برجسته کاغذ دیواری‌ های نانوون چسب پذیری خوب و همین طور طرح‌ های ظریف و زیبای آن می‌ باشد. این کاغذها دوستدار محیط زیست بوده و به چرخه طبیعت باز می‌گردند. به همین دلیل خرید کاغذ دیواری نانوون را به افرادیکه دوستدار محیط زیست هستند توصیه می کنیم.
کاغذ دیواری نانو
کاغذ دیواری نانو یکی از مرغوب ترین انواع کاغذ دیواری هستند. این کاغذ دیواری علاوه بر داشتن ویژگی های مثبت همچون قابلیت شستشو یک ویژگی مهم دیگری دارد که آن را از سایر رقبا متمایز می کند و آن ویژگی خاصیت ضدلک و آلودگی می باشد. اگرچه قیمت کاغذ دیواری نانو مانع از استفاده گسترده آن می شود ولی با این حال خرید کاغذ دیواری نانو را به بسیاری از افراد توصیه می کنیم.
کاغذ دیواری وینیل نانوون
با خرید کاغذ دیواری وینیل نانوون از مزیت کاغذ دیواری نانوون و PVC یکجا بهره می برید؛ این کاغذها از یک لایه نانوون و یک لایه PVC ساخته شده اند و به همین دلیل مثل مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارند، پس می توان از آن با خیال راحت در محیط های مرطوب استفاده کرد.

کاغذ دیواری پارچه ای
این نوع کاغذ دیواری ترکیبی از کاغذ و پارچه می باشند که در برخی موارد به آن لایه ای پلاستیکی از جنس ونیل نیز اضافه می شود. پارچه هایی هایی مثل کتان و مخمل در تهیه آنها به کار می رود. از این نوع از کاغذ دیواری برای پوشش دیوارهای فضاهای لوکس استفاده می شوند. کاغذ دیواری های پارچه ای قابل شسشو نیستند و به همین دلیل خرید کاغذ دیواری پارچه ای صرفاً جنبه تزئینی دارد.

کاغذ دیواری پی وی سی PVC
کاغذ دیواری های pvc محکم، بادوام، قابل شستشو و ضد خش هستند و به همین دلیل خرید کاغذ دیواری پی وی سی کاربردهای متعددی دارد. کاغذ دیواری های PVC به این دلیل که خاصیت شستشوی مستقیم دارند در محیط هایی که امکان آلودگی در آن بیشتر است مورد استفاده قرار می گیرند. پلی وینیل کلراید ماده ای است که از آن در ساخت این نوع از کاغذ دیواری ها استفاده می شود. از سویی دیگر قیمت کاغذ دیواری پی وی سی بسیار مناسب تر از سایر انواع کاغذ دیواری است.

پی وی سی‌ ها دارای ویژگی‌ هایی هستند که عبارتند از:

ضد آب بودن
مقاومت مناسب در برابر کشش و فشار
قابلیت ایجاد طرح‌های برجسته و زیبا
از معایب این کاغذ دیواری ها می توان به انتشار گازهای سمی در هنگام گرم شدن اشاره کرد. به همین دلیل است که استفاده از آنها در اروپا محدود شده است.
کاغذ دیواری پی وی سی – نان وون
این کاغذ دیواری‌ها ترکیبی از نانوون‌ها و پی وی سی‌ هستند، بدین صورت که از مزایای هر دو کاغذ استفاده می‌کنند. یعنی پشت کاغذ دیواری‌ها نان وون می‌باشد که چسب پذیری مناسب داشته باشند و روی آنها از پی وی سی استفاده می‌شود.

کاغذ دیواری با الیاف طبیعی
 نوع دیگر از دیوارپوش وجود داشته که البته بسیار کمیاب نیز میباشد و از  الیاف طبیعی درست شده است؛ در ساخت کاغذ دیواری الیاف طبیعی از نوعی چوب فنلاندی استفاده میشود، تمام ویژگی هایی که در سایر دیوارپوش ها وجود دارد در این نوع کاغذ دیواری نیز به کار رفته از جمله قابلیت شستشو، ضد حساسیت و سازگار با طبیعت از ویژگی های این محصول با الیاف طبیعی میباشد؛ اگر سطح کاغذ دیواری الیاف طبیعی را مشاهده کنید متوجه چوب و برگ های بسیار کوچک طبیعی بر روی آن خواهید شد که زیبایی آن را دو چندان کرده اند.
کاغذ دیواری سه بعدی
دیوارپوش های سه بعدی نیز یکی از طرح ها و مدل های کاغذ دیواری میباشد که به نسبت جدید هستند و تازه وارد بازار فروشگاه های دکوراسیون داخلی شده اند، همانطور که از نام این محصول مشخص است، از طرح های سه بعدی بر روی خود برخوردار است و همین موضوع تنها تفاوت این مدل با سایر کاغذ ها میباشد، از لحاظ کیفیت کاغذ دیواری سه بعدی تفاوتی با سایر دیوارپوش ها نداشته و تنها طرح روی آن از اشکال سه بعدی انتخاب شده اند.

طرح های کاغذ دیواری
طرح های کاغذ دیواری را می توان در قالب طرح های زیر خلاصه کنیم تا فرآیند فروش کاغذ دیواری تسهیل یابد. درحقیقت آلبوم های کاغذ دیواری براساس نوع طرح و جنس دسته بندی می شود.

طرح کلاسیک و داماسک
داماسک و طرح های مشابه آن از اولین طرح های کاغذ دیواری هستند، البته این طرح ها در سال های اخیر به لحاظ شکل ظاهری و رنگ تغییر کرده اند، به طوریکه حتی می توان از آنها در منازل مدرن نیز استفاده کرد.

طرح مدرن و هندسی
طرح های هندسی جدیدترین طرح های موجود در بازار هستند و می توان گفت این طرح ها ترند سال 2020 بوده اند، به همین دلیل تقاضا برای آنها بسیار بالاست.
طرح گلدار
کاغذدیواری گلدر از تکرار طرح گل ایجاد شده اند، طرح های گل موجود در این طرح ها در سایزها و رنگ های مختلفی هستند، کاغذ دیواری گلدار را معمولاً به طور ترکیبی با کاغذدیواری ساده استفاده می کنند.

طرح راه راه
کاغذ دیواری های راه راه به صورت خطوط افقی و عمودی موجود هستند، کاغذ دیواری های راه راه افقی فضا را بزرگتر و راه راه عمودی فضا را بلندتر از واقعیت نشان می دهند.

پوستر دیواری
درواقع پوستر همان کاغذ دیواری ست با این تفاوت که طرح و سایز به سفارش مشتری انتخاب می شود و معمولا جنس آن نیز کیفیت نسبتا کمتری درمقایسه با نمونه های دیگر دارد.