دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ | آموزش سویشال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ | آموزش سویشال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

آموزشگاه زبان فرانسه معتبر را برای یادگیری این زبان و مکالمه انتخاب کنید

آیا مایل هستید زبان فرانسه را بتوانید به خوبی متوجه شوید و از آن استفاده کنید؟ در چنین حالتی لازم است مطالعات و تمرین های خود را شروع کنید تا در این زبان تسلط پیدا کنید.

برای موفقیت در مکالمه زبان فرانسه و دیگر مهارت ها موسسه دایلو روش های نوین را برای آموزش این زبان طراحی کرده است تا همه زبان آموزان بتوانند در سطح خود به یادگیری و انجام تمرین های متنوع مشغول گردند.

دلایل زیادی وجود دارد که شما می توانید به صورت قویتری این زبان را بیاموزید و شما نیاز دارید که زبان فرانسه و هر زبان دیگر را با استفاده از صدا یاد بگیرید که در کلاس های زبان نیز از این روش استفاده می گردد. همانطور که شاید بدانید، هنگام یادگیری یک کلمه جدید، باید تا حد امکان ارتباط های زیادی با آن برقرار کنید. هرچه ارتباط بیشتری برقرار کنید، به خاطر سپردن آن و به یاد آوردن آن بعدا در مکالمات خود آسان تر خواهد شد.

می توانید کلمه را به صورت بصری مشاهده کرده و صدا را به آن اضافه کنید. در این روش شما ارتباط دیگری با کلمه برقرار می کنید. نه تنها یاد می گیرید که تلفظ صحیح را بیاموزید بلکه اتصالات بیشتری را نیز برقرار می کنید و این باعث می شود که حفظ کردن کلمه ساده تر شود.

یک دلیل دیگر وجود دارد که شما باید به کمک صوتی زبان فرانسه را یاد بگیرید. زبان هایی وجود دارد که کلمات از نزدیک یا دقیقا به روشی که گفته می شود نوشته می شوند که اینها را زبان های آوایی می نامیم و این امر یادگیری این زبان ها را کمی آسان تر می کند.

متاسفانه، فرانسه یک زبان آوایی نیست و در فرانسوی، کلمه نوشتاری و گفتاری بیشتر اوقات متفاوت است. کلمه نوشته شده با روشی که در آن تلفظ می شود متفاوت است. به همین دلیل یادگیری زبان فرانسه با کمک صوت بسیار مهم است تا بتوانید تلفظ صحیح را بیاموزید. هنگامی که شما فرانسوی را یاد می گیرید، به شما توصیه می کنیم از صوت در کنار همه کمک های دیداری خود استفاده کنید. کلمه را همزمان گوش کنید و بخوانید. این به شما کمک می کند کلمه را سریعتر یاد بگیرید  و آن را به یاد بیاورید و آن را به درستی تلفظ کنید.

سعی کنید یادگیری زبان خود را بخشی از کارهای روزمره خود قرار دهید. این به شما کمک می کند تا انگیزه داشته باشید و چیزهایی را که یاد گرفته اید تازه در ذهن خود حفظ کند. بهتر است هر روز 30  دقیقه کنار بگذارید و بر خلاف یادگیری یک یا دو بار در هفته به مدت 3 ساعت، تنها نیم ساعت تمرین کنید.

در آغاز ممکن است مشکل باشد، اما بعد از گذشت چند روز، بخشی از کارهای روزمره شما خواهد شد. من ترجیح می دهم هر روز حدود 40 دقیقه قبل از خواب بخوانم. در آن زمان من هیچ حواس پرتی ندارم و راحت تر تمرکز می کنم. یک لحظه در طول روز و مکانی پیدا کنید که برای شما مفید باشد.

اغلب گفته می شود که تکرار نقش مهمی در یادگیری دارد. در مورد یادگیری زبان نیز مطمئنا چنین است. حدود 80 درصد یادگیری زبان با تکرار حاصل می شود. لازم نیست مدام چیزهای جدید یاد بگیرید. فعال کردن مجدد واژگان منفعلانه اغلب مهم تر است. وقتی کلمات جدیدی را که آموخته اید فراموش کنید، ناامیدی را تصور نکنید، پس از تمام وقت و تلاش شما قبلا وارد آن شده اید و مطمئنا می توانید با مرور و تمرین آن را به خاطر بیاورید.

همچنین یک درمان ساده نیز برای آن وجود دارد. تکرار عبارت ها در برنامه روزانه خود می تواند تاثیر گذار باشد. پس از یادگیری چیزی، باید از آن استفاده کنید و آن را تجدید نظر کنید که هرچه سریعتر آن را مرور کنید، به این ترتیب راحت تر آن را حفظ می کنید.

برای حفظ آن ممکن است شما نیاز به دیدن یک کلمه بیش از 5 یا 6 بار داشته باشید. اگر کلمات طولانی هستند، تلفظ دشوار است و شما با حفظ کردن آن ها تلاش می کنید. نکته اصلی این است که به کلمه نگاه کنید و آن را به اندازه کافی بشنوید که برای شما بسیار آشنا شود. به این ترتیب بخشی از واژگان شما می شود.

وقتی برای اولین بار یادگیری زبان فرانسه را شروع می کنید، استفاده از کارت های فلش کارت مرتبا مفید است. آن ها یک ابزار مفید برای کمک به تکرار کلمات یا عباراتی است که شما آموخته اید. پس از مدتی، وقتی به سطح مکالمه صحبت می رسید، می توانید برای تازه کردن و گسترش واژگان خود، خواندن متون مختلفی که به زبان فرانسه نوشته شده است را شروع کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.