دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ | آموزش سویشال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ | آموزش سویشال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

ویژگی الگو خیاطی استاندارد (دانلود + ۱۰۰ الگوی خیاطی pdf در سیماکده)

 به نقل از سایت چطور: خیاطی یکی از حرفه های پرطرفدار به حساب می آید که اگر با علاقه چاشنی شود قطعا بسیار لذت بخش نیز خواهد بود. اگر تا به حال خیاطی کرده باشید حتما می دانید که یکی از اصلی ترین و مهم ترین مراحل خیاطی، رسم الگو استاندارد برای انواع طرح های مختلف لباس است؛ حال آنکه برخی از کسانی که به تازگی به این حرفه روی آورده اند، توانایی لازم برای رسم الگو های خیاطی استاندارد را ندارند و یا اینکه اصلا فرصتی برای انجام این کار در اختیار ندارند. در این مواقع، استفاده از الگو های آماده استاندارد پیشنهاد می شود که خیاطی را بیش از پیش لذت بخش تر و البته راحت تر می کند. در ادامه با ما همراه باشید تا هر آنچه که لازم است درباره ویژگی الگو خیاطی استاندارد (دانلود + ۱۰۰ الگوی خیاطی pdf در سیماکده) بدانید را در اختیار شما علاقه مندان به حرفه خیاطی قرار دهیم.

خیاطی با الگوی آماده چیست؟

لازم به ذکر است که رسم الگوی آماده خیاطی امری کاملا تخصصی است و نیاز به مهارت و صرفه زمان کافی دارد به همین دلیل گاهی مشاهده می شود برخی ها در ابتدای شروع به خیاطی و در مواجهه با الگو های نسبتا پیچیده، دچار دلسردی می شوند و چه بسا اینکه از ادامه کار کناره گیری کنند. در این میان الگو آماده خیاطی به کمک آمده است تا بدون نیاز به صرف زمان برای رسم الگو، دقیق ترین الگو ها را در اختیار داشته باشید.

توجه داشته باشید که استفاده از الگو های آماده یک راه کوتاه برای دوخت انواع لباس است اما مسئله ای که در اینجا حائز اهمیت خواهد بود این است که الگوهای آماده باید به صورت کاملا استاندارد و مطابق با اندام ایرانی طراحی شود. گاهی دیده می شود که برخی ها از مدل های آماده با متد مولر، متد ترک، متد گرلاوین و یا الگوهایی با متد ABM استفاده می کنند؛ این الگو ها نه تنها به صورت استاندارد طراحی نشده اند بلکه متناسب با اندام و سایز ایرانی تهیه نشده اند اما در مقابل الگو های تلفیقی دارای ویژگی الگو خیاطی استاندارد هستند و به همین دلیل با خیال راحت می توانید برای انجام دوخت و دوز های خیاطی روی آن حساب کنید.

مزایای استفاده از الگوی های آماده در خیاطی

اگر قصد دارید به الگو های استاندارد با اندام ایرانی دسترسی پیدا کنید، پیشنهاد ما به شما این است که به سایت سیماکده مراجعه نمایید. تمامی مدل های آماده ارائه شده در این سایت با بالاترین سطح از استاندارد و متناسب با اندام ایرانی تهیه شده است. در مجموعه مزایای استفاده از الگوی آماده خیاطی عبارتند از:

استفاده راحت

اگر تنها یکبار از الگو های آماده استفاده کرده باشید قطعا متوجه سهولت در استفاده از آن شده اید؛ چرا که این الگو ها به شکل کاملا دقیق و اصولی طراحی شده اند تا در نهایت کسانی که به تازگی به خیاطی روی آورده اند، به راحتی بتوانند طرح های مختلف را اجرا کنند.

صرفه جویی در زمان

طراحی الگو های خیاطی تا حدودی زمان بر است به همین دلیل حتی اگر تخصص کافی را برای این کار داشته باشید باز هم گاهی انبوه سفارشات در تولیدی ها باعث می شود تا نیاز به استفاده از این الگو های آماده بیش از پیش احساس شود‌. استفاده از الگو های آماده در خیاطی های مبتدی و حتی تولید های حرفه ای هم دیده می شود که شاید دلیل اصلی این امر صرفه جویی در زمان باشد.

افزایش دقت در خیاطی

طبیعتا الگو های آماده که بر اساس استاندارد های روز تهیه شده باشد، درصد خطا را به کمترین مقدار ممکن کاهش می دهند. وجود هر گونه خطا در اندازه و سایز بندی این الگو ها موجب بر هم خوردن کامل روش دوخت می شود اما استفاده از این الگو های آماده در جهت افزایش دقت در دوخت موثر واقع شده است.

آشنایی با الگوهای مختلف

اگر از دید دیگر بخواهیم به مزایای استفاده از الگو های آماده نگاه کنیم باید بگوییم که استفاده از این الگو های آماده می تواند زمینه ساز آشنایی با طراحی این الگو ها و سپس ایجاد زمینه برای فعالیت در زمینه طراحی الگو باشد.

طراحی الگو یا استفاده از الگو های آماده

در مقایسه توانایی کشیدن الگو و استفاده ار الگو های آماده باید بگوییم که یک خیاط حرفه ای باید توانایی استفاده از هر دو مورد را داشته باشد؛ به این معنا که بر حسب شرایط زمانی و موقعیت موجود از هر دو روش استفاده گردد. گاهی شرایط زمانی به گونه ای است که فرصتی برای کشیدن الگو وجود ندارد و یا اینکه طرح لباس به صورت کاملا خاص، سفارش داده شده است؛ در این مواقع بهتر است که از الگو های آماده با متد تلفیقی استفاده نمایید.

حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که از کجا و چگونه می توان به مهارت کشیدن الگو دست پیدا کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که به دو روش می توان نسبت به یادگیری طراحی الگو خیاطی اقدام کرد. در روش اول می توانید در کلاس های حضوری خیاطی با الگو شرکت کنید و مهارت های لازم را کسب کنید اما توجه داشته باشید که استفاده از این روش در شرایط کنونی کرونا و شیوع سویه جدید اومیکرون تا حدود زیادی خطرناک خواهد بود و به همین دلیل چنین روشی پیشنهاد نمی شود.

پیشنهاد ما برای کسانی که به یادگیری نحوه کشیدن الگو علاقه مند هستند، شرکت در کلاس های مجازی خیاطی سیماکده است؛ در این دوره های آموزشی نه تنها از صفر تا صد خیاطی آموزش داده می شود بلکه نحوه کشیدن الگو های خیاطی نیز تدریس می شود تا علاقه مندان به این حرفه بتوانند بدون نیاز به خارج شدن از منزل و تنها با گذراندن این دوره های مجازی به مهارت های لازم در زمینه خیاطی با الگو دست پیدا کنند.

همانطور که پیش از این گفتیم استفاده از الگو های آماده در خیاطی دارای مزایای بسیار زیادی است اما این موضوع زمانی موثر واقع خواهد شد که الگو ها به صورت استاندارد طراحی شوند. الگو های آماده در متد های مختلفی طراحی می شود که در این میان بهترین و کارآمد ترین متد استفاده شده در طراحی الگو، متد تلفیقی است که از چند متد برای رسیدن به استاندارد اندام های ایرانی در آن استفاده شده است. الگوی آماده ای را استاندارد می خوانیم که به صورت تست شده و بدون نقص آماده گردد که برای دریافت این الگو ها می توانید به سایت اصلی سیماکده مراجعه نمایید و فایل ها را به صورت پی دی اف دریافت نمایید. با مقایسه الگو های آماده در این سایت با دیگر الگو های آماده موجود در بازار قطعا متوجه تفاوت این الگو ها از لحاظ کیفیت و کارایی خواهید شد.

چند نکته ای که باید در هنگام خرید الگوی خیاطی آماده باید توجه کنید

به منظور خرید الگوی خیاطی آماده  بایستی یک سری نکات را مد نظر داشته باشید تا در نهایت به صرفه ترین، بهترین و کاربردی ترین خرید را داشته باشید.

  • یکی از نکات حائز اهمیت در خرید الگوی خیاطی آماده، توجه به سایز بندی الگو ها است. در واقع هر مدل از الگو های آماده دارای سایز بندی ویژه ای هستند که لازم است پیش از خرید و استفاده از الگو ها به این سایز بندی ها دقت داشته باشید. با دقت به این سایز بندی ها، دقت در دوخت افزایش پیدا می کند و دوباره کاری به وجود نمی آید.
  • در خیاطی های حرفه ای از متد های مختلفی استفاده‌ می شود که لازم است  در ابتدا متد مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس به سراغ الگو با همان متد بروید. همانطور که پیش از این عنوان کردیم بهترین متد مورد استفاده برای الگو های آماده خیاطی، الگوی ترکیب شده از چند متد روز دنیا به نام متد تلفیقی است که سازگاری بسیار خوبی با اندام ایرانی دارد.
  • خرید الگوی خیاطی آماده از مراکز معتبر از دیگر نکات مهمی است که در هنگام خرید الگوی خیاطی آماده باید به آن توجه داشته باشید. ویژگی الگو خیاطی استاندارد، مسئله مهمی است که باید در جست و جوی آن به سراغ مراکز معتبر همانند سیماکده بروید.

شما به عنوان یک خیاط حرفه ای باید توانایی استفاده از الگو های آماده و کشیدن الگو های استاندارد را در کمترین زمان ممکن داشته باشید. در واقع منظور این است که هر دو روش در تهیه الگو خیاطی، لازم و ضروری خواهد بود بنابراین یادگیری نحوه کشیدن الگو را نیز در دستور کار خود داشته باشید. هر دو امکان استفاده از الگو های آماده رایگان و نیز فراگیری نحوه کشیدن الگو، خدماتی است که سایت سیماکده برای شما مهیا کرده است.

خرید الگوی خیاطی آماده از سیماکده

ویژگی الگو خیاطی استاندارد (دانلود + ۱۰۰ الگوی خیاطی pdf در سیماکده) مسئله ای است که تمامی نیاز های شما را برای داشتن الگو های آماده رایگان رفع خواهد کرد. صد الگوی خیاطی آماده با متد تلفیقی و مطابق با استاندارد های اندام ایرانی در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت اما از آنجاییکه امکان آپلود این فایل ها در رپورتاژ آگهی وجود ندارد، برای دریافت این فایل ها عنوان "دانلود الگو خیاطی سیماکده" را در اینترنت جست و جو کنید و به سایت اصلی سیماکده وارد شوید تا ۱۰۰ نمونه از الگو های آماده خیاطی به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گیرد.

ویژگی الگو خیاطی استاندارد در سیماکده

  • تمامی الگو های آماده ای که سیماکده منتشر می کند، دارای سایز بندی استاندارد هستند؛ به این معنا که تمامی سایز ها در کاغذ های جداگانه چاپ شده و به همین دلیل کاربر به سهولت هر چه تمام تر می تواند از هر کدام از آن ها به صورت جداگانه استفاده کند. با وجود اینکه جدا کردن سایز بندی ها امری زمان بر است اما این مشکل در روش سایز بندی الگو های آماده سیماکده برطرف شده است.
  • در سایت سیماکده الگوهای آماده خیاطی که توسط سرکار خانم اکرم حسینیان طراحی شده اند، به صورت چاپ شده وآماده خدمت شما علاقه مندان به حرفه طراحی الگو و خیاطی ارائه می شود.
  • الگوهای آماده و چاپ شده سیماکده دارای راهنمای خواندن هستند و به همین دلیل استفاده از آن ها بسیار راحت است.
  • اطمینان خاطر داشته باشید که از به روز ترین متد ها در کنار اصولی ترین روش ها برای تهیه این الگو ها بهره گرفته شده است.
  • نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که پیش از استفاده از الگو های آماده بایستی آن ها را تست کنید تا در نهایت میزان دقت در دوخت به بالاترین سطح ممکن برسد.

و در پایان

در این مقاله به مطالبی در رابطه با ویژگی الگو خیاطی استاندارد (دانلود + ۱۰۰ الگوی خیاطی pdf در سیماکده) پرداختیم. در حالیکه برخی از سایت ها الگوهای آماده را به صورت هزینه ای می فروشند، شما می توانید این الگو ها را به صورت فایل pdf و کاملا رایگان در سیماکده در اختیار داشته باشید تا با مقایسه آن ها با الگوهای آماده و چاپی سیماکده، متوجه عدم سازگاری الگو های اروپایی با اندام ایرانی شوید.

شما در سایت سیما کده می توانید مجموعه کاملی از الگوهای آماده و چاپ شده را در اختیار داشته باشید؛ حال آنکه با در اختیار داشتن این الگو ها علاوه بر افزایش سرعت و دقت در خیاطی، می توانید با یادگیری نحوه کشیدن الگو های خیاطی از این مسیر کسب درآمد کنید. برگزاری کلاس های مجازی خیاطی سیماکده است از دیگر روش های کسب درآمد خواهد بود چرا که در این کلاس ها با آموزش نحوه کشیدن الگو می توانید فعالیت خود را در حوزه خیاطی و آموزش خیاطی با الگو گسترش دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.