دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ | آموزش سویشال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ | آموزش سویشال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

امکان مستر بیلدر و ارتقا ساختمان‌های دفاعی از کلش آف کلنز حذف شد

میزان زمان آماده‌سازی پیش از شروع کلن وار‌ها

قبل از خرید کلش اف کلنز باید بدانید از دیگر مکانیزم‌های غیر قابل استفاده در این بازی موبایلی می‌توان به روز آماده‌سازی پیش از کلن‌وار اشاره کرد. در صورتی که از طرفداران این بازی باشید، می‌دانید که در این بازی‌ برای آماده‌سازی کلن وار‌ها یک روز صرف می‌شود. بدین ترتیب در صورتی که استارت کلن واری را بزنید، برای آماده‌سازی آن‌ها باید یک روز صبر کنید.

این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

پیش از این امکان بررسی مپ حریف، پر کردن رک‌ها و ساخت استراتژی‌های مختلف با کمک دوستان در این بازی در طول این یک روز وجود داشته است. اما پس از آپدیتی که در سال ۲۰۱۶ انجام شد، دیگر کاربران امکان مشاهده مپ‌وار حریف را ندارند. از این رو مکانیزم مورد نظر نیز کاربرد خود را از دست داده و به یک قابلیت بلا استفاده تبدیل شده است.

بخش My League

این بخش از بازی کلش آف کلنز قسمتی محسوب می‌شود که امکان مشاهده افراد حاضر در لیگ را به شما خواهد داد. اما در حال حاضر بسیاری از پلیر‌ها کارکرد این بخش را به طور دقیق نمی‌دانند. به طوری که می‌توان این بخش را یک قسمت فراموش شده از کلش آف کلنز در نظر گرفت که بلا استفاده بوده و حتی کسی نیز به سراغ آن نمی‌رود.

قابلیت مستر بیلدر و ارتقا ساختمان‌های دفاعی

مکانیزم موجود در بازی کلش آف کلنز به نام Gear Up یکی از مکانیزم‌های فراموش شده در این بازی توسط گیمر‌ها است که پیش از این امکان استفاده از آن برای ارتقا ساختمان‌های دفاعی از قبیل آرچر تاور، مور تار و حتی کنون وجود داشته است. با استفاده از این ویژگی مستر بیلدر می‌توانستید ساختمان‌های دفاعی را ارتقا داده به طوری که به عنوان مثال امکان دوربرد کردن ساختمان آرچر تاور و تمرکز روی اهداف نزدیک وجود داشت. اما متأسفانه با وجود پتانسیل‌های بسیار زیاد در این قابلیت این مکانیزم اولویت سوپرسل برای آپدیت‌های جدید نبوده و اکنون کاملاً از توجه گیمر‌ها خارج شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.